Дидактичний матеріал "Швидкі задачі на 2 діі= 2 клас"

Про матеріал
Щвидкі задачі розроблено для відпрацювання учнями 2 класу навички розв'язувати задачі на 2 дії з мінімальним використанням часу на уроці. Під час опрацювання нового виду задач на уроці , аналогічна швидка задача на закріплення дасть змогу вчителю усвідомити, наскільки діти зрозуміли поданий матеріал. Також картки зі швидкими задачами можна використати на етапі уроку "Математика сам".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Коли від озера Накуру пішло на полювання в савану 5 левиць та 4 леви, біля озера лишилось ще 11 левенят. Скільки хижаків біля озера було спочатку?Було-______л. Пішло___л. та___л. Лишилось____л.1)_________________(л.)- пішло всього.2)________________(х.)- було спочатку. Відповідь:_______хижаків. На уроці математики Нікіта розв’язав 6 прик-ладів на додавання та 5 прикладів на відніма-ння і йому залишилось розв’язати ще 9 прик-ладів. Скільки прикладів Нікіта повинен буврозв’язати спочатку?Повинен розв’язати-_____пр. Розв’язав-___пр. та ____пр. Залишилось-_____пр.1)______________(пр.)- розв’язав Нікіта разом.2)_______________(пр.)- повинен розв’язати. Нікіта. Відповідь:_____прикладів.

Номер слайду 2

У Вероніки було 15 цукерочок. 4 цукерки вона з’їла сама, а 7 цукерок дала подругам. Скількицукерок у Вероніки залишилось?Було-____ц. З’їли-____ц. і_____ц. Залишилось-_____ц.1)________________(ц.)- з’їли разом.2)______________(ц.)-залишилось у Вероніки. Відповідь:____цукерочок. З гірки на санчатах спускалися 12 дітей. Колистемніло, додому пішло 3 хлопчики і 6 дівчаток. Скільки дітей лишилося спускатися з гірки?Спускалися-___д. Пішло-____хл. і ___дів. Лишилося-___д.1)_______________(д.)- пішло всього з гірки.2)_______________(д.)- лишилося на гірці. Відповідь:____дітей.

Номер слайду 3

У шкільну їдальню завезли 30 л соку. На обіддля учнів молодших класів використали 3 лсоку, а для учнів старших класів- 6 л соку. Скільки літрів соку лишилося в їдальні для дітей на наступний день?Завезли-____л с. Використали-___л і____л с. Лишилося-____л с.1)_______________(л)- соку використали разом.2)_______________(л)- соку лишилося. Відповідь:_____л соку. У магазині «Турист» було 20 рюкзаків. За деньпродали 4 дорослих і 3 дитячих рюкзаки. Скільки рюкзаків залишилось в магазині?Було-____р. Продали-____дор. р. І___дит. р. Залишилось-___р.1)_____________(р.)- продали за день разом.2)_____________(р.)- залишилось в магазині. Відповідь:___рюкзаків.

Номер слайду 4

Кенійці для туристів виготовили 40 браслетів. За день продали 6 браслетів з морських мушельі 2 браслети зі слонової кістки. Скільки браслетів кенійцям залишилось продати? Виготовили-___бр. Продали-___бр. і ___бр. Залишилось-____бр.1)_____________(бр.)- продали за день разом.2)_____________(бр.)- залишилось продати. Відповідь:______браслетів. На шкільній годівничці сиділо 12 пташок. Поснідавши, 5 горобців і 3 синички полетіло. Скільки пташок залишилось на годівничці?Сиділо-___пт. Полетіло-___г. і ___с. Залишилось-___пт.1)_____________(пт.)- полетіло всього.2)_____________(пт.)- залишилось на годівничці. Відповідь:____пташок.

Номер слайду 5

Учні 1 класу зібрали 20 кг макулатури, учні2 класу- на 6 кг макулатури зібрали менше, ніж учні 1 класу, а учні 3 класу зібрали на14 кг макулатури більше, ніж учні 2 класу. Скільки макулатури зібрали учні 3 класу?І кл.-______кг м.ІІ кл.-___________________ІІІ кл.-______________________1)_____________(кг)- зібрали учні ІІ класу.2)_____________(кг)- зібрали учні ІІІ класу. Відповідь: _____кг макулатури. Африканський слон може пробігти зі швидкі-стю 40 кілометрів за 1 годину. Чорний носорігшвидший на 15 кілометрів за годину від слона, а буйвол швидший за носорога на 2 кілометри за годину. Яка швидкість буйвола?Сл.-_____км. Н.-________________Б.-_____________________1)____________(км)- пробігає за годину носоріг.2)____________(км)-пробігає за годину буйвол. Відповідь:______км за год.

Номер слайду 6

В понеділок на уроці математики Ксюшарозв’язала 20 прикладів, у вівторок – 25 прик-ладів, а в середу- 30 прикладів. Скільки прик-ладів Ксюша розв’язала за три дні разом?П.-_____пр. В.-_____пр. С.-_____пр.1)______________________(пр.)- разом. Відповідь:_____прикладів. На уроці «Дизайн і технології» дівчата вирізали20 сніжинок, а хлопці – на 8 сніжинок менше,ніж дівчата. Скільки сніжинок за урок вирізали учні разом?Д.-______сн. Хл.- __________сн.1)_____________(сн.)- вирізали хлопці.2)_____________(сн.)- вирізали разом. Відповідь:_______сніжинок.

Номер слайду 7

Довжина тіла кошачого лемура 46 см, карликовий лемур на 32 см коротший від кошачого, а бурий лемур на 86 см довший за карликового. Знайди довжину тіла найкоротшого та найдовшого з мадагаскарських лемурів. Кошачий лемур-_____см. Карликовий лемур-______см. Бурий лемур-______________см1)______________(см)- довжина карликового.2)______________(см)- довжина бурого. Відповідь: найкоротший лемур- _____________,найдовший лемур-________________. Мадагаскарський рудий лемур варі важить 4 кг,горіхова сіфака важить стільки ж, а лемур індрі важить стільки, скільки рудий варі і горіхова сіфака разом. Яка маса усіх трьох лемурів?Рудий лемур-___кг. Горіхова сіфака-___кгІндрі-______________1)___________(кг)-важать рудий і горіховий лемури.2)______________(кг)- маса всіх 3 лемурів разом. Відповідь:____кг.

Номер слайду 8

Сірий мишачий лемур важить 46 г, карликовиймишачий лемур на 15 г легший за сірого, а ман- густовий лемур важчий за карликового на 23 г. Яка маса карликового та мангустового лемурів?Сірий мишачий лемур-___г. Карликовий лемур-______г. Мангустовий лемур-______г1)____________(г)- маса карликового лемура.2)____________(г)- маса мангустового лемура. Відповідь: карликовий-___г, мангустовий-___г. Африканський слон може прожити 40 років,а жирафа- 25 років. Хто з цих тварин живе довше і на скільки років?Слон- ______р. Жирафа-____р._____________(р.)- на стільки років довшеживе африканський слон. Відповідь: на_____років.

Номер слайду 9

На Новорічному шкільному святі було 9 дівчаток,хлопчиків- на 3 більше, ніж дівчаток, а дорослих-на 7 менше, ніж хлопчиків. Скільки дорослихбуло на Новорічному святі?Дівчаток-____д. Хлопчиків-___д. Дорослих-_______ч.1)____________(д.)- було хлопчиків на святі.2)____________(ч.)- було дорослих на святі. Відповідь:______дорослих. На озері плавало 9 пеліканів. Згодом 3 пелікани з озера полетіло, а 7 лебедів прилетіло. Скільки птахів стало на озері?Плавало-___п. Полетіло-____п. Прилетіло-____л. Стало-___пт.1)____________(п.)- залишилось на озері.2)_____________(пт.)- стало на озері. Відповідь:_____птахів.

Номер слайду 10

Коли за день в магазині продали 3 кг ківі та7 кг бананів, то в магазині залишилось ще 9 кг фруктів. Скільки фруктів в магазині було спочатку вранці?Було-___кг. Продали-____кг та____кг. Залишилось-____кг1)_____________(кг)- продали разом.2) _____________(кг)- було спочатку . Відповідь:____кг.

Номер слайду 11

На озері плавало 8 білих лебедів і 4 чорних. 5 лебедів полетіли. Скільки лебедів залишилося плавати на озері?Плавало-___б.л.і ___ч.л. Полетіло-___л. Залишилося-__л.1)___________(л)- плавало разом на озері.2)___________(л.)- залишилося. Відповідь:___лебедів. В книжковому магазині було 8 книг. Продали 4 книг, а привезли 5 книг. Скільки книг стало в магазині?Було-___кн. Продали-___кн. Привезли-___кн. Стало-___кн. 1)____________(кн.)- залишилось.2)____________(кн.)- стало в магазині. Відповідь:___книг.

Номер слайду 12

Святий Миколай на свято в 1 класі роздав 8подарунків, в другому класі- на 4 подарунки більше, ніж в першому, а в третьому класі-на 5 подарунків більше, ніж у другому. Скільки подарунків отримали учні 3 класу?І клас-__п.ІІ клас-______п.ІІІ клас-_________п.1)____________(п.)- отримали учні ІІ класу.2)____________(п.)- отримали учні ІІІ класу. Відповідь:____подарунків.

Номер слайду 13

В Новорічному подарунку у Маргарити було 23 цукерки, у Маші- на 4 цукерки менше, ніж у Маргарити, а у Ксюші- на 6 цукерок більше, ніж. У Маші. Скільки цукерок в Новорічному подарункуу Ксюші?У Маргарити-___ц. У Маші-__________ц. У Ксюші-___________ц.1)______________(ц.)- цукерок у Маші.2)_______________(ц.)- цукерок у Ксюші. Відповідь:_____цукерок. На Новорічному ранку було 23 учні початкових класів. Учнів першого класу було- 4, учнів другогоеласу було- 6, а решта дітей- це учні третього класу. Скільки учнів третього класу було на Новорічномуранку?І клас-___учн.ІІ клас-___учн.ІІІ клас- ___учн.1)____________(учн.)- І і ІІ класів разом.2)____________(учн.)- ІІІ класу. Відповідь:____учнів.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Свобода Ольга Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Дмитрієва Тетяна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кирилюк Инна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Авраменко Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
pptx
Додав(-ла)
Серго Світлана
Додано
25 грудня 2020
Переглядів
11904
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку