Конспект уроку з математики для 2 класу на тему "Запис і розв’язання задачі виразом"

Про матеріал
На уроці учні будуть удосконалювати навички додавання і віднімання чисел в межах 100; активізують вміння читати й записувати математичні вирази, що містять дужки, знаходитимуть значення математичних виразів; ознайомляться із записом розв’язання задачі виразом
Перегляд файлу

Математика(урок №___)          

Тема уроку. Запис і  розв’язання задачі виразом

Мета  уроку.

Формувати в учнів ключові компетентності, а саме:

- вміння вчитися – самоорганізуватися до навчальної діяльності у взаємодії, планувати свої дії, доводити роботу до кінця; вчитися контролювати свої дії;

- загальнокультурну компетентність – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлювати свою думку;

- соціальні компетентності – проектувати стратегії своєї поведінки з урахуванням інтересів та потреб інших, продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі, виявляти ініціативу, використовувати різні ролі й функції в колективі;

- громадянську компетентність – бережливо ставитися до природи;

- здоров’язбережувальну компетентність – усвідомлювати здоров’я як вищу життєву цінність.

 

Формувати в учнів предметні компетентності:

- удосконалювати навички додавання і віднімання  чисел в межах 100.

- актуалізувати знання назв математичних виразів — сума і різниця, вміння читати й записувати математичні вирази, що містять дужки, знаходити значення математичних виразів;

- розвивати навички розв’язування простих і складених задач,

 - ознайомити учнів із записом розв’язання задачі виразом

- розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість.

 

Хід уроку:

І. Організація класу. Перевірка готовності до уроку.

Продзвенів уже дзвінок,

Починається урок.

Він зимовий та цікавий,

Тож гостей зібрав чимало.

Повернімося обличчям до гостей,

Усміхнімося і промовим : «Добрий день!»

II.Мотивація навчальної діяльності.

1.Налаштування на урок.

- Тож налаштуємося на урок і промовимо із заплющеними очима вислови:

Я - учень.

Я ходжу до школи.

Мене вчать вчитися.

Я все розумію.

Я хочу все знати.

2. Ознайомлення з девізом.

А тепер девіз згадаймо

І урок наш починаймо!

А девіз нашого уроку:

Не просто слухати, а чути.

Не просто дивитися, а бачити.

Не просто відповідати, а міркувати.

Дружно і плідно працювати.

 

ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.

Сьогодні я подарую вам урок, на якому ми продовжуватимемо розв’язувати складені задачі, будемо записувати розв’язок задачі виразом і продовжимо вдосконалювати обчислювальні навички.

ІV. Актуалізація опорних знань.

1.Число, класна робота

Яка  у нас сьогодні дата?(2 грудня). Це початок…(зими)

Сьогодні до нас на урок завітала чарівна Зима. Вона прийшла не сама,а з ялиночкою. Але ялиночка ця сумна, тому що   вона хоче бути чарівною. А стати ялиночка зможе чарівною тільки тоді коли буде вся в прикрасах. А де ж нам взяти прикраси ?  В цьому нам допоможе Зимонька. Якщо ми виконаємо всі її завдання, то ми отримаємо новорічні іграшки. За кожне правильно виконане завдання ви будете отримувати наліпки. В кого буде найбільше – той першим почне прикрашати ялиночку. Я бажаю вам успіхів. 

2.Хвилинка каліграфії

Сьогодні у нас 2 число,отже і запишіть каліграфічно перше число 2. А кожне наступне число збільшуємо на 2 і записуємо.

- Молодці, ви впорались із завданням.

3. Бліц-опитування

-Як називаються числа при додаванні?

-При відніманні?

-Як знайти невідомий доданок?

-Як знайти невідоме зменшуване?

- Від’ємник?

-А щоб дізнатися на скільки одне число більше, або менше від іншого, треба…(від більшого-менше)

 - Яка послідовність дій при розв’язуванні виразів ?

4. Усний рахунок «Цеглинки».

Будуємо башенку з цеглинок.

5. Актуалізація вміння обчислювати значення виразів на дві дії.

Робота з підручником. Самостійна робота( 1 варіант- 1верхній  рядок;  2 в. – 2 нижній рядок). Взаємоперевірка.

V. Вивчення нового матеріалу.

  1. Усне опитування

- А тепер давайте пригадаємо ,з яких частин складається задача ? (із умови і запитання,розвязок,відповідь)

- Що таке умова? (це те , що відомо в задачі)

 - Що таке запитання задачі? (це те, що треба знайти в задачі)

- Про що має запитуватись у задачі, щоб це була задача на знаходження суми?

-  Наведіть приклад простої задачі на знаходження суми .

- Про що має запитуватись у задачі на знаходження різниці?

- Наведіть приклад простої задачі на знаходження різниці.

2. Робота над задачею з презентації (сл..11-13)

3. Фізкультхвилинка (рухлива). «Танцюй завзято, щоб вірус прогнати»

 

4.Робота з підручником.( слайд 16-17)

Розгорніть підручник на сторінці 53 і уважно читаємо завдання №2

 

VI. Закріплення обчислювальних навичок.

  1.  Робота в групах. « Веселі сніговими»

 

  1. Додаткові завдання на розвиток логічного мислення.(За наявності часу)
  1. Стоїть клен. На клені дві гілки, на кожній гілці по дві вишні. Скільки всього вишень
  2. Якщо гусак стоїть на двох ногах, то він важить 4 кг. Скільки буде важити гусак, якщо він стоїть на одній нозі?
  3. У двох сестер по одному брату. Скільки дітей в сім’ї?
  4. У трьох тарілках лежать різні фрукти. Банани лежать не в синій і не в помаранчевій тарілці. Апельсини не в синій і не в рожевій тарілці. В якій тарілці лежать сливи? А банани і апельсини?
  5. Під ялинкою квітка не росте, під березою не росте грибок. Що росте під ялинкою, а що під березою?

 

VIІ. Домашнє завдання. Обчисли вирази на сніговичках і розфарбуй)

 

VIІI. Підсумок уроку.

  1. Рефлексія знань.

Сьогодні на уроці було цікаво___________________

Я запам’ятав (запам’ятала)_____________________

Я навчився (навчилась)________________________

  1. Прикрашання ялинки.
  2. Рефлексія настрою на уроці.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
27 грудня 2020
Переглядів
962
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку