Урок "Додавання одноцифрового числа до двоцифрового ."

Про матеріал
Урок математики 2 клас "Додавання одноцифрового числа до двоцифрового ." даний урок актуалізує знання учнів навчає прийомам додавання одноцифрового числа до двоцифрового( порозрядного, частинами) з переходом через розряд; вчити коментувати свої дії під час виконання обчислень; закріпити вміння розв'язувати задачі вивчених видів різними способами, порівнювати вирази; розвивати кмітливість, мислення; розвивати здатність особистості продуктивно співпрацювати з партнерами у групі та команді; виховувати пізнавальний інтерес
Перегляд файлу

Тема:  Додавання одноцифрового числа до двоцифрового .

Мета: Навчити дітей прийомам додавання одноцифрового числа до двоцифрового( порозрядного, частинами) з переходом через розряд; вчити коментувати свої дії під час виконання обчислень; закріпити вміння розв'язувати задачі вивчених видів різними способами, порівнювати вирази; розвивати кмітливість, мислення; розвивати здатність особистості продуктивно співпрацювати з  партнерами у групі та команді; виховувати пізнавальний інтерес

 Обладнання: презентація до уроку, підручник С.О Скворцова  Математика, робочий зошит, картки ,«LEGO»

     Тип уроку: урок засвоєння нових знань

ХІД УРОКУ

    І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

Пролунав дзвінок,

Починаємо урок.

Працюватимем старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім 3-м класі

Діти — просто молодці.

   ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ І КОРЕКЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.

1.Давайте з вами пригадаємо та закріпимо наші знання

Як називаються числа при відніманні?

  • А як називаються числа при додаванні?
  • Назвіть складові частини задачі.
  • Як знайти невідомий від’ємник?

2.Усний рахунок.

Три лисички, три сестрички.

Заплели по дві косички.

Скільки разом у лисичок

Є заплетених косичок?

         

        

          Кролик вуха насторожив –

В нього дуже добрий слух.

Хто ж тепер нам скаже точно:

В двох кролів є скільки вух?

3.Хвилинка каліграфії.

Якщо сядемо красиво,

     То напишемо на диво

     Чисто, рівно і красиво.

Раз, два, три, чотири, п’ять —

Починаємо писать.

Ручку вправно поверніть,

Зошит гарно покладіть

І рівненько запишіть

Отже, давайте проведемо хвилинку каліграфії, тож відкриємо свої зошити.

  • Запишіть сьогоднішню дату:

Каліграфічно пропишіть ряд  чисел 2 4 6 8 10 12

  • Математичний диктант із   самоперевіркою.
  • Запишіть число, яке складається з 3 дес. І 5 од.
  • Запишіть число, яке є наступним числа 65.
  • Запишіть число, яке є попереднім числа 45.
  • Зменшіть 8 дес. на 2 дес.

Гра «Влуч у кошик».

  • На дошці вивішуються малюнки з баскетбольними кошиками, на них — числа 68; 85;  Кожному ряду дається завдання скласти за певний час (5 хв.) якомога більше прикладів на додавання з цією відповіддю. Виграє команда, учасники якої більше і правильно запишуть вирази з цією відповіддю.

5.Фізкультхвилинка

 Всі стомились працювати,
Будемо з «LEGO» відпочивати.
Жовта – тупаєм, кружляєм,
Від роботи спочиваєм.
А зелена – присідаєм,
Й руки вгору піднімаєм.
Голубу тримаю я – плескає вся дітвора.
В кошик цеглиночки складемо,
Працювати всі почнемо.

ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ.

— Сьогодні на уроці ми будемо вчитися додавати одноцифрове число до двоцифрового, розв’язувати задачі двома способами.

IV. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ УЧНЯМИ ФАКТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ.    1.Робота за підручником 

Пояснення матеріалу за вправою  (може пояснити один із учнів).

                Обчислити значення виразів.

Завдання для хлопчиків та дівчаток, вправа . Виконати дії (самостійно).

Учні «ланцюжком» складають вирази та обчислюють їх значення.

Задача  (один учень працює біля дошки, решта — у зошитах).

Фізкультхвилинка для очей

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ  ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ.

1. Обчислення значень виразів зі змінною

 

— Знайдіть значення виразу:

         38 + в, якщо в = 4; 7; 3;

         а + 6, якщо а = 72; 65; 39.

2. Знаходження значень виразів

56 + 7 - 20         68 - (39 + 9)                 38 + 8 - 16

VI. ПІДСУМКИ УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ.

Інтерактивна вправа ,,Закінчи речення”

  • Я дізнався…
  • Мені було важко…
  • Чого навчалися на уроці?
  • Як оцінюєте свою роботу?
  • Хто добре попрацював на уроці?

Урок в нас дуже був цікавим,

Навчив багато нас чому.

Хай буде він для нас повчальним,

За це подякуємо йому!

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
26 грудня 2020
Переглядів
1034
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку