Нові пріоритети в освіті стимулюють учителів-словесників до пошуку та впровадження ІКТ у роботі з учнями. Основними формами й методами ІКТ, які є доречними для застосування під час роботи на уроках літератури є: веб-квести, QR-коди, QR-квести, сервіси Google, ведення блогу, віртуальні екскурсії, мультимедійні презентації тощо.
QR-код (англ. quick response — швидкий відгук) — матричний код (двовимірний штрих-код), розроблений і представлений японською компанією«Denso-Wave» в 1994 році.
Абревіатура QR похідна від англ. quick response, що перекладається як «швидка відповідь». Основна перевага QR-кода — це легке розпізнавання сканувальним обладнанням (в тому числі й фотокамерою мобільного телефона), що дає можливість використання в торгівлі, на виробництві, в логістиці.
Ф.М.Достоєвський «Злочин і кара»
Образи головних героїв роману Ф.М.Достоєвського «Злочин і кара»
|
Скорочений зміст роману «Злочин і кара»
|
Сюжет роману «Злочин і кара»
|
Анкета роману «Злочин і кара» |
Онлайн тестування за романом «Злочин і кара»
|
«Двійники» та «антиподи» Раскольникова |
Жанрова характеристика та ідеї роману |
Жіночі образи роману |
План характеристики літературного героя
|
Google – тест «Роман Ф.М.Достоєвського «Злочин і кара» |
А.Камю «Чума»
А.Камю «Чума» (стаття з Вікіпедії)
|
Читати текст роману А.Камю «Чума» українською |
Огляд роману «Чума»
|
Анкета роману «Чума»
|
Екранізація роману А.Камю «Чума»
|
Характеристика образу доктора Ріє з роману Камю «Чума»
|
Анкета роману Камю «Чума»
|
Тестуванння з теми
|
Тест за романом "Чума" А.Камю (матеріал для учителя)
|
|