10 КЛАС «Проза й поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму ХІХ»
Тема: Контрольна робота з теми «Проза й поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму ХІХ століття»
Мета – формувати компетентності: предметні (систематизовані й узагальнені знання про прозу та поезію ХІХ століття, її видатних представників; писемне мовлення;гуманістичний світогляд);ключові (інформаційну: уміння систематизувати здобуті знання та критично їх осмислювати; загальнокультурну: творчі здібності;прагнення досягти високого результату).
Тип уроку: урок контролю й корекції знань, умінь та навичок.
Обладнання: роздавальний матеріал (картки із завданнями).
Перебіг уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.
ІІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
ІІІ. РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКУ.
Початковий рівень (за кожну правильну відповідь 0,5 бала; усього - 2 бали)
Середній рівень (за правильну відповідь усього - 2 бали)
1.Е.Т. А. Гофман |
А. «Пісня про себе» |
2.М.В. Гоголь |
Б. «Silentіum» |
3.Ф.І. Тютчев |
В. «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер» |
4.А.А. Фет |
Г. «Мертві душі» |
5.В.Вітмен |
Д. «Шепіт… ніжний звук зітхання» |
Відповідь: 1.В;2.Г;3. Б;4. Д; 5. А.
Достатній рівень (за кожну правильну відповідь 1 бал; усього - 3 бали)
Високий рівень (за кожну правильну відповідь 1 бал; усього - 3 бали)
ІV.ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ.
V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
Підготувати повідомлення про життя та творчість Оскара Уальда