Контрольна робота для учнів 10 класу з теми: «Проза й поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму ХІХ століття»

Про матеріал
Метою даної розробки є формувати компетентності: предметні (систематизовані й узагальнені знання про прозу та поезію ХІХ століття, її видатних представників; писемне мовлення;гуманістичний світогляд);ключові (інформаційну: уміння систематизувати здобуті знання та критично їх осмислювати; загальнокультурну: творчі здібності;прагнення досягти високого результату).
Перегляд файлу

10 КЛАС                                                                                                      «Проза й поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму ХІХ»

Тема: Контрольна робота з теми «Проза й поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму ХІХ століття»

Мета – формувати компетентності: предметні (систематизовані й узагальнені знання про прозу та поезію ХІХ століття, її видатних представників; писемне мовлення;гуманістичний світогляд);ключові (інформаційну: уміння систематизувати здобуті знання та критично їх осмислювати; загальнокультурну: творчі здібності;прагнення досягти високого результату).

Тип уроку: урок контролю й корекції знань, умінь та навичок.

Обладнання: роздавальний матеріал (картки із завданнями).

Перебіг уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

ІІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

ІІІ. РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКУ.

  1. Інструктаж щодо виконання контрольної роботи.
  2. Виконання контрольної роботи.

Початковий рівень (за кожну правильну відповідь 0,5 бала; усього  - 2 бали)

  1. Хто започаткував теорію романтизму ХІХ століття? (Новаліс, Ф.Шлегель, А. Шлегель).
  2. На скільки етапів поділяється розвиток романтизму в Німеччині? (4)
  3. Назвіть жанри романтизм у Німеччині ХІХст.? (міф, казка, легенда, переказ, фантастична повість, лірика, громадсько-політична лірика).
  4. Назвіть представників романтизму ХІХ ст.? (Новаліс, Ф.Шлегель, А. Шлегель, Л. Тік, Брати Грімм, Е.Гофман, Г.Гейне).

Середній рівень (за правильну відповідь усього  - 2 бали)

1.Е.Т. А. Гофман

А. «Пісня про себе»

2.М.В. Гоголь

Б. «Silentіum»

3.Ф.І. Тютчев

В. «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер»

4.А.А. Фет

Г. «Мертві душі»

5.В.Вітмен

Д. «Шепіт… ніжний звук зітхання»

Відповідь: 1.В;2.Г;3. Б;4. Д; 5. А.

Достатній  рівень (за кожну правильну відповідь 1 бал; усього  - 3 бали)

  1. Дайте визначення терміну верлібр? ((фр. vers fi bre —«вільний вірш») — вірш, який не має метра, рими й відрізняється від прози лише наявністю членування на віршові відрізки (відзначені на письмі графічним розташуванням рядків, а в усному мовленні — інтонацією).
  2. Дайте визначення терміну трансценденталізм? (від латин. transcendens — «той, що виходить за ме жі») — філософсько-літературна течія у США в 1830—1860 рр., основними ідеями якої були рівність людей (соціальна і перед Богом), їхнє духовне самовдосконалення, близькість до первісної природи, інтуїтивне осмислення якої веде до абсолюту («наддуші») і морального очищення (насамперед від «вульгарно-матеріальних» інтересів).
  3. Яку назву отримало мистецтво, яке не слугує жодним політичним або соціальним інтересам, а живе за власними естетичними законами та служить лише Красі? («Чисте мистецтво»).

 

Високий рівень (за кожну правильну відповідь 1 бал; усього  - 3 бали)

  1. Напишіть власне завершення твору за вибором: М.В. Гоголь «Мертві душі», А.Т. Гофман «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер».

 

ІV.ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ.

V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.

Підготувати повідомлення про життя та творчість Оскара Уальда

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 січня
Переглядів
919
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку