Дидактичний матеріал з математики для 1 Класу (НУШ)

Про матеріал
Дидактичний матеріал з математики для 1 Класу (НУШ) Ці завдання сприятимуть формуванню в школярів початкових уявлень про деякі важливі поняття, ідеї і методи математики, а також поглибленню і закріпленню програмного матеріалу, розвитку логічного мислення і просторових уявлень дітей.
Перегляд файлу

images.jpg                                                  5 тиждень                    

                                                    1 урок

1. У якій множині 4 елементи

1272878722_screenhunter_04-may.-03-12.18 (2) - копия.jpg       1272878722_screenhunter_04-may.-03-12.18 (1) - копия.jpg         1272878722_screenhunter_04-may.-03-12.18 (3) - копия.jpg

3329814_27d43ab3.jpg2. Зафарбуй зеленим олівцем кружечки так, щоб показати склад числа 4

                                                                             

 

 

3. З`єднай   кожну цифру з відповідною кількістю придметів

 

                                                                         

              5                            3                                          4   

4. Яка це фігура? Скільки в ній відрізків - сторін? Скільки точок - вершин? Що навколо тебе нагадує цю фігуру?

 

 

Без названия.jpg 

 

5.  Чотири маленькі мишки

     Купили три горішки

     А чи кожна з мишок                             

     Отримає горішок?

 

 

 

images (3).jpg                                         5 тиждень

                                          2 урок

1. Підкресли найбільшу кількість предметів

ліч. мат..jpgліч. мат..jpgліч. мат..jpg         ліч. мат. (1) - копия.jpgліч. мат. (1) - копия.jpgліч. мат. (1) - копия.jpgліч. мат. (1) - копия.jpgліч. мат. (1) - копия.jpg       ліч. мат. (1).jpgліч. мат. (1).jpgліч. мат. (1).jpgліч. мат. (1).jpg

 

2. Три цукерки  клоун Сава

    Вкинув у кишеню праву

    Їх було чотири всіх

    Скільки ще у лівій їх?

 

3. Столяр розпиляв колоду на 4 поліна. Скільки він зробив розрізів?

 

4. Намалюй стільки трикутників, скільки вказує цифра

          2               5                 3                 1                   4

 

 

 

 

5. Склади з листочків трикутник, з квіточок круг, з каштанів квадрат

 

images (1).jpg 

 

 

 

 

Без названия (1).jpg                             5 тиждень

                               3 урок

1. Підкресли найменшу кількість предметів

events-6107-afisha6563view320728-386-kb - копия.jpg         events-6107-afisha6563view320728-386-kb - копия (2).jpg         events-6107-afisha6563view320728-386-kb - копия (3).jpgevents-6107-afisha6563view320728-386-kb - копия (3).jpgevents-6107-afisha6563view320728-386-kb - копия (3).jpgevents-6107-afisha6563view320728-386-kb - копия (3).jpgevents-6107-afisha6563view320728-386-kb - копия (3).jpg

2. Запиши скільки елементів в кожній множині. Порівняй їх кількість, постав відповідні знаки: =, =.

ліч. мат. (1) - копия.jpgліч. мат. (1) - копия.jpgліч. мат. (1) - копия.jpgліч. мат. (1) - копия.jpgліч. мат. (1) - копия.jpgліч. мат. (1) - копия.jpg3329814_27d43ab3.jpg3329814_27d43ab3.jpg3329814_27d43ab3.jpg3329814_27d43ab3.jpg3329814_27d43ab3.jpg3329814_27d43ab3.jpg3329814_27d43ab3.jpg3329814_27d43ab3.jpg10 (1).jpg10 (1).jpg 

 

 

 

 

Без названия.jpg     

3. Запиши наступне число, попереднє число

1          3         5

        2         4  5

 

4. Яка це фігура? Скільки в ній сторін? Скільки вершин?Що навколо тебе нагадує цю фігуру?

 

 

 

 

images (1).jpg5. За кущиком калини сховались зайчики від лисички. Скільки сховалось зайчиків, якщо видно було кінчики 4 вушок?

 

 

images (1).jpgthumb_m_1491.jpg                                                  18 тиждень

                                                   1 тиждень

1. Домалюй стільки скибок кавуна, щоб їх стало по 9

51487-500x500 - копия.png51487-500x500 - копия.png51487-500x500 - копия.png51487-500x500 - копия.png51487-500x500 - копия.png51487-500x500 - копия.png51487-500x500 - копия.png51487-500x500 - копия.png51487-500x500 - копия.png51487-500x500 - копия.png51487-500x500 - копия.png51487-500x500 - копия.png 

51487-500x500 - копия.png51487-500x500 - копия.png51487-500x500 - копия.png51487-500x500 - копия.png51487-500x500 - копия.png51487-500x500 - копия.png51487-500x500 - копия.png51487-500x500 - копия.png51487-500x500 - копия.png51487-500x500 - копия.png51487-500x500 - копия.png                                                  11 тиошдормп

 

 

 

2. Склади вирази і запиши їх

1424162269_yak-vivchiti-geometrichn-fguri-2 - копия.png1424162269_yak-vivchiti-geometrichn-fguri-2 - копия.png1424162269_yak-vivchiti-geometrichn-fguri-2 - копия.png1424162269_yak-vivchiti-geometrichn-fguri-2 - копия.png1424162269_yak-vivchiti-geometrichn-fguri-2 - копия.png        1424162269_yak-vivchiti-geometrichn-fguri-2 - копия (3).png1424162269_yak-vivchiti-geometrichn-fguri-2 - копия (3).png1424162269_yak-vivchiti-geometrichn-fguri-2 - копия (3).png

1424162269_yak-vivchiti-geometrichn-fguri-2 - копия (4).png1424162269_yak-vivchiti-geometrichn-fguri-2 - копия (4).png1424162269_yak-vivchiti-geometrichn-fguri-2 - копия (2).png1424162269_yak-vivchiti-geometrichn-fguri-2 - копия (2).png1424162269_yak-vivchiti-geometrichn-fguri-2 - копия (2).png1424162269_yak-vivchiti-geometrichn-fguri-2 - копия (2).png

1424162269_yak-vivchiti-geometrichn-fguri-2 - копия (5).png1424162269_yak-vivchiti-geometrichn-fguri-2 - копия (5).png          learning-shapes-19391405 - копия.jpg learning-shapes-19391405 - копия.jpglearning-shapes-19391405 - копия.jpglearning-shapes-19391405 - копия.jpglearning-shapes-19391405 - копия.jpglearning-shapes-19391405 - копия.jpg

 

3. Порівняй числа

10       7                     9        10                  8        6

4        9                     6        9                    7        2

10       5                     8        7                    9        5

4. Порахуй і запиши

 

 

 

 

5. По дорозі двоє хлопчиків ішли і дві гривні знайшли. За ними ще четверо йдуть. Скільки вони знайдуть?

thumb_m_1491.jpg                                            18 тиждень

                                              2  урок

Без названия.png1.З `єднай цифри в порядку зростання

Без названия.pngБез названия.png             4

     3               5

 

Без названия.pngБез названия.pngБез названия.pngБез названия.png    2                6

Без названия.png1                         7

 

2. Здогадайся на які числа впали листочки

3329814_27d43ab3.jpg  +  2  = 6         3329814_27d43ab3.jpg  -  1 = 4                     3329814_27d43ab3.jpg  +  2  =  9

3329814_27d43ab3.jpg  -  1 = 6           3329814_27d43ab3.jpg  +  3 = 7                    3329814_27d43ab3.jpg  +   8 =  9

 

3. Склади і розв`яжи задачу за малюнком

Картки-з-математики - копия.jpgКартки-з-математики - копия.jpgКартки-з-математики - копия.jpg                              Картки-з-математики.jpgКартки-з-математики.jpgКартки-з-математики.jpg

Картки-з-математики - копия.jpgКартки-з-математики - копия.jpgКартки-з-математики - копия.jpg          

 

4. Визнач закономірність. Домалюй відповідні фігури. Розфарбуй їх.

 

 

5.На полиці стоїть 10 книг. Підручник математики стоїть четвертим зліва. Який він попорядку, якщо лічити справа?

 

thumb_m_1491.jpg                                              18 тиждень

                                               3 урок

1. Зафарбуй кружечки: перший, четвертий і три останні. Скільки стало зафарбованих кружечків?

 

 

2. Склади і запиши рівності

5-kopeek-1992-600x300.jpg5-kopeek-1992-600x300.jpg

5-kopeek-1992-600x300.jpgБез названия (3).jpg

5-kopeek-1992-600x300.jpgБез названия (3).jpgБез названия (3).jpg

 

3. Склади і розв`яжи задачу

71b68b0cdea653fb8dc364c16dd4a852.jpgimages (5).jpgimages (5).jpgimages (5).jpgimages (5).jpg                                                      - ?       на 2 менше

images (5).jpgimages (5).jpgimages (5).jpgimages (5).jpg                                                                    

4. Чого більше? Наскільки більше? 

   

 

 

5. Проведи одну лінію так, щоб утворилося 8 трикутників

 

 

 

                                       28 тиждень

e26f1cc17b5b.jpg1.  Зайчик записував одноцифрові числа, а білочка двоцифрові. Знайди і виправ помилки у їхніх записах

Без названия (4).jpg                            74, 29, 10,                                   7, 4, 16,

                            3, 51, 59,                                     8, 1, 33

                            68, 5, 11                                      5, 19, 3

2. Склади і розв`яжи задачу

Було  - ?

Витратили - 10

Залишилося - 7

3. Які знаки арифметичних дій пропущено в рівностях

43        5 = 48                              24      30 = 54

68        6 = 62                              51      8 = 59

47        1 = 46                              37      2 = 39

 

4. Знайди довжину ламаної АВСМ

                                В

                                                                 С

 

       А                                                                           М

 

5. Равлик знайшов стеблинку завдовжки 15 см. Кожного дня він зїдає рівно 3 см стеблинки. Коли він доїсть, якщо почав їсти свою стеблинку у вівторок?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 січня 2019
Переглядів
5263
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку