Урок математики за підручником Листопад (НУШ)"Порівняння чисел. Задача на різницеве порівняння. Складання нерівностей."Вчитель початкових класів Грищенко Т.О.

Про матеріал
Урок математики за підручником Листопад (НУШ)"Порівняння чисел. Задача на різницеве порівняння. Складання нерівностей."Вчитель початкових класів Грищенко Т.О. Урок з використанням цеглинок ЛЕГО
Перегляд файлу

Тема: Порівняння чисел. Задача на різницеве порівняння. Складання нерівностей.

Дата: 24.01.2019

Мета: закріплювати знання усної нумерації чисел у межах 20; вправляти у знаходженні пропущених чисел, порівнянні чисел другого десятка; вдосконалювати вміння розв’язувати задачі, креслити відрізки; розвивати просторову уяву; виховувати самостійність.

Обладнання:  віяло, ЛЕГО, маршрутний лист, Бараш, Картки для рефлексії

Хід уроку:

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Продзвенів уже дзвінок.

Він покликав на урок.

Станемо рівненько,

Привітаємось гарненько – «Добрий день».

ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

  • Діти, як ви гадаєте що треба для того, щоб урок пройшов плідно (Відповіді дітей)
  • Саме ці якості допоможуть нам у проведенні уроку математики. А ще нам допоможе девіз Цариці Математики
  • Вправно рахуємо,

Швидко міркуємо,

Пишемо охайно всі,

Бо знання потрібні всім.

 

ІІІ.  АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Усно рахують перший ряд – другий ряд
  2. Вправа «Швидкі задачі» (відповідь віялом показують)

 

  • Ось родина їжаків–

Мама й вісім малюків.

Скільки з мамою малих?

Порахуй скоріш усіх! (9)

  • Затріщали шість сорок

В парку на осиці.

Два чижі відповіли їм

Свистом у ялинці.

Скільки пташок?

Щоб це взнати 

Треба їх порахувати.(8)

  •  Сонце встало вранці-рано

Розбудило звірів всіх 

Трьох корів, шістьох баранів.

Скільки вийшло у двір їх?(9)

  • З татом рибу ми ловили

Десять карасів зловили

З шести юшку ми зварили

І посмажить залишили.

Скільки карасиків підсмажимо ми?

Порахуйте швиденько самі!(4)

  • Сонце тихенько за гору зайшло.

П’ятеро діток вертались в село.

Двоє швиденько додому втікли.

Скільки залишилось? Нам підкажи.(3)

  1. Вправа «Математична башта»

Приклади на дошці

10+6                         10+4                             10+3

10+9                          10+5                              10+7

 

  1. Гра « З’єднай кульки»

На дошці намальовані кульки з записами

 

1дес.2од         12

1дес.3 од        13

1дес.4 од        14

1дес.5 од        15

1дес.6 од        16

1дес.7 од        17

1дес.8 од         18

2дес.                20

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Тут трава росте висока ,

Тут стежинонька вузька.

Вище руки, вище ноги —

Не проста у нас дорога.

А тепер ідемо боком —

Із підскоком, із підскоком.

Походили на носочках,

А тоді на п'ятах.

Випростали добре спини

І звели лопатки.

 

 

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Каліграфічна хвилинка

- Діти сьогодні до нас завітав гість , відгадайте хто це?

Складаю вірші гарні я дуже

Вам прочитаю зараз вам друзі

Потрібна наснага, потрібен кураж

Так говорить талант наш (Бараш)

- скільки казкових героїв завітало до нас? (1)  З якого мультика?

Давайте згадаємо як пишеться 1 і пропишемо рядочок.

2. Ми отримали смс від Кроша «Бараш, допоможи порівняти числа і розвязати задачку»

Робота за підручником с. 79 № 2

                                         С. 79 № 3(усно)

 

 

V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНИХ ЗНАНЬ

1.  Робота в парі с.79 № 5.

 

ПІДСУМОК УРОКУ

Рефлексія «Незакінчене речення»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\user\Desktop\18 ТИЖДЕНЬ\математика\24.01\45265693_1913302252084487_4233812394838589440_n.jpg

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
28 січня 2019
Переглядів
3643
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку