У процесі навчання інформатики я використовую дидактичні ігри, які не тільки дають змогу учням формувати знання шляхом самостійної пізнавальної діяльності а й, разом з тим, сприяють розвитку індивідуальних творчих здібностей.
Інформаційна компетентність — віддзеркалює здатність учня до визначення інформаційної потреби, пошуку інформації та ефективної роботи з нею у всіх її формах та представленнях — як в традиційній, друкованій формі, так і в електронній формі; здатності щодо роботи з комп’ютерною технікою та телекомунікаційними технологіями; здатності щодо застосування їх у професійній діяльності та повсякденному житті. Вона пов’язана з формуванням уміння самостійно шукати, аналізувати, відбирати, трансформувати, зберігати та транслювати необхідну інформацію. Ця компетентність забезпечує навички роботи учнів із інформацією, що стосується навчальних предметів і освітніх галузей, а також міститься у навколишньому світі. Тому вчитель використовує комп’ютер на всіх етапах процесу навчання: під час пояснення нового матеріалу, закріплення, повторення, контролю знань, умінь, навичок.
У процесі навчання інформатики я використовую дидактичні ігри, які не тільки дають змогу учням формувати знання шляхом самостійної пізнавальної діяльності а й, разом з тим, сприяють розвитку індивідуальних творчих здібностей.
"У дитини є жага гри, і потрібно її задовольнити. Необхідно не тільки дати їй погратися, а й заповнити цією грою все життя дитини. Все її життя – це гра", - писав А.С. Макаренко. Психологи стверджують, що гра може стати одночасно й засобом самооновлення, самовдосконалення, до того ж – стимулятором позитивних емоцій.
Для вчителя найбільш актуальною є дидактична гра – це навчальна гра, яка використовується в навчально-виховному процесі .
ПУБЛІКАЦІЯ |
ПОЛІГРАФІЯ |
ВЕРСТКА |
БАНЕР |
МАКЕТУВАННЯ |
PAGE MAKER |
БЮЛЕТЕНЬ |
БУКЛЕТ |
ВІЗИТІВКА |
МОДЕСТ ЛЕВИЦЬКИЙ |
|
ІВАН ФЕДОРОВ |
На звороті: |
|||
https:// |
learning |
apps. |
org/ |
display?v= |
pqio |
5c4 |
m217 |
Учитель зачитує поняття, учні вибирають із запропонованих їм карток відповіді та складають в ряд. Потім вони перегортають картки і отримують адресу-посилання на інтерактивний модуль до даного завдання
А ось із якою програмою працюватимемо ми – дізнаєтесь, коли виконаєте аступне завдання – перевернувши рядок-підказку ви отримаєте адресний рядок із вправою «Знайди пару». Виконаєте завдання і отримаєте назву програми для створення публікацій https://learningapps.org/display?v=pqio5c4m217
|