Дидатичні матеріали до теми "Комп'ютерні публікації"

Про матеріал

У процесі навчання інформатики я використовую дидактичні ігри, які не тільки дають змогу учням формувати знання шляхом самостійної пізнавальної діяльності а й, разом з тим, сприяють розвитку індивідуальних творчих здібностей.


Перегляд файлу

Інформаційна компетентність — віддзеркалює здатність учня до визначення інформаційної потреби, пошуку інформації та ефективної роботи з нею у всіх її формах та представленнях — як в традиційній, друкованій формі, так і в електронній формі; здатності щодо роботи з комп’ютерною технікою та телекомунікаційними технологіями; здатності щодо застосування їх у професійній діяльності та повсякденному житті. Вона пов’язана з формуванням уміння самостійно шукати, аналізувати, відбирати, трансформувати, зберігати та транслювати необхідну інформацію. Ця компетентність забезпечує навички роботи учнів із інформацією, що стосується навчальних предметів і освітніх галузей, а також міститься у навколишньому світі. Тому вчитель  використовує комп’ютер на всіх етапах процесу навчання: під час пояснення нового матеріалу, закріплення, повторення, контролю знань, умінь, навичок.

У процесі навчання інформатики я використовую дидактичні ігри, які не тільки дають змогу учням формувати знання шляхом самостійної пізнавальної діяльності а й, разом з тим, сприяють розвитку індивідуальних творчих здібностей.

"У дитини є жага гри, і потрібно її задовольнити. Необхідно не тільки дати їй погратися, а й заповнити цією грою все життя дитини. Все її життя – це гра", - писав А.С. Макаренко. Психологи стверджують, що гра може стати одночасно й засобом самооновлення, самовдосконалення, до того ж – стимулятором позитивних емоцій.

Для вчителя найбільш актуальною є дидактична гра – це навчальна гра, яка використовується в навчально-виховному процесі .

 


ПУБЛІКАЦІЯ

ПОЛІГРАФІЯ

ВЕРСТКА

БАНЕР

МАКЕТУВАННЯ

PAGE MAKER

БЮЛЕТЕНЬ

БУКЛЕТ

ВІЗИТІВКА

МОДЕСТ ЛЕВИЦЬКИЙ

 

ІВАН  ФЕДОРОВ

На звороті:

https://

learning

apps.

org/

display?v=

pqio

5c4

m217

Учитель зачитує поняття, учні вибирають із запропонованих їм карток відповіді та складають в ряд. Потім вони перегортають картки і отримують адресу-посилання на інтерактивний модуль до даного завдання

  •  
  • Процес і результат оприлюднення повідомлень, видання (публікація)
  • Галузь промисловості, що займається виготовленням друкованої продукції (поліграфія)
  • Процес компонування текстових і графічних об’єктів для створення сторінок видання відповідно до принципів дизайну та технічних вимог (верстка)
  • Прямокутне полотно, що містить малюнок або текст рекламного чи інформаційного характеру; графічний елемент на веб-сторінці (банер)
  • Неперіодичне видання у вигляді складеного аркуша, переважно рекламного, презентаційного, іміджевого характеру (буклет)
  • Один із першодрукарів в Україні, випустив у Львові перший слов’янський Буквар (Іван Федоров)
  • Процес автоматизації розміщення блоків тексту та графічних зображень відповідно до призначення публікації (макетування)
  • Одна із перших настільних видавничих систем, розробник якої Пол Брейнерд (Page Maker)

А ось із якою програмою працюватимемо ми – дізнаєтесь, коли виконаєте аступне завдання – перевернувши рядок-підказку ви отримаєте адресний рядок із вправою «Знайди пару». Виконаєте завдання і отримаєте назву програми для створення публікацій

https://learningapps.org/display?v=pqio5c4m217

 

 

docx
Додано
5 лютого 2018
Переглядів
2126
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку