Практична робота № 5 «Створення, опрацювання та дослідження інформаційної моделі»

Про матеріал

Практична робота № 5 «Створення, опрацювання та дослідження інформаційної моделі» з наскрізною змістовною лінією екологічної безпеки та сталого розвитку.

Перегляд файлу

Практична робота № 5 «Створення, опрацювання та дослідження інформаційної моделі»

Мета :

  • навчальна: закріпити знання учнів з теми комп’ютерне моделювання;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1. Пригадай :

  • Які існують програма для створення та дослідження комп’ютерних моделей?
  • Які моделі можна будувати в середовищі табличного процесора?
  • Як створити карту знань?

2. Інструктаж з Правил техніки безпеки .

III. Формування умінь і навичок

Практична робота №5 «Створення, опрацювання і дослідження інформаційних моделей»

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Хід роботи

Новий підхід до електрозбереження

У родині проживає 4 чоловіки- Мама, Тато, Миколка та Оленка. Нещодавно у школі Миколки і Оленки розпочалась міська програмама зі збереження екологічних ресурсів. Допоможіть учням розрахувати витрати родини та створити презентацію з порадами щодо економії та ефективного використання ресурсів.

Середовище виконання:

  1. Табличний процесор
  2. Редактор презентацій

Дані для розрахунків:

  1. При чищенні зубів мама економно витрачає воду (прикриває кран, поки чистить зуби), а тато забуває це робити. Діти зробили виміри витрати води за показаннями лічильника і обчислили, що мама витрачає 1,5 літри кожного ранку, а тато у 2 рази більше. У скільки разів більше витратить води за місяць тато, ніж мама?
  2. За місяць сім’я витрачає на електроенергію 154 грн. Один кВт коштує 0,76 грн. Скільки кіловат енергії витрачає сім’я за місяць? А якщо економно використовувати світло (вимикати лампочки, які горять без потреби), то можна заощадити 10% енергії. Скільки гривень втрачається марно за місяць?
  3. Сім’я Миколки і Оленки, яка проживає у будинку без лічильника на тепло, щомісячно платить за опалення 350 грн. А  сім’я, яка проживає у будинку з тепловим лічильником, платить 250 грн. На скільки відсотків менше платить сім’я з другого будинку?

Укразівки до виконання

  1. Використовуючи ресурси мережі Інтернет, знайти необхідні відомості.
  2. Проаналізувати знайдений матеріал.
  3. Використовуючи табличний редактор виконати необхідні розрахунки, побудувати діаграми.
  4. Зробити власні висновки та сформулювати поради.
  5. Засобами редактора презентацій створити презентацію.
  6. Засобами соцмереж поширити інформацію щодо енергозбереження.

IV. Підсумок уроку

Оголошення оцінок за практичну роботу

Рефлексія

мені було незрозуміло…;

у мене виникли такі запитання…;

я не впорався з такими завданням…;

мені сподобалось і я буду використовувати…

V. Домашнє завдання

Повторити матеріал підручника п.12.1-13.3

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1.  Olga
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 лютого 2018
Переглядів
3386
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку