Диференціація кінетично схожих букв Б і Д та складання речення

Про матеріал
Конспект індивідуального логопедичного заняття Тема: Диференціація кінетично схожих букв Б і Д та складання речення. Мета: розвивати рухливість артикуляційних органів, дрібну моторику, фонематичне сприймання, мовленнєве дихання, силу голосу та зв’язне мовлення. Збагачувати активний та пасивний словник. Обладнання: артикуляційний логобокс, іграшка для розвитку дихальних функцій "Аеробол",
Перегляд файлу

Конспект індивідуального логопедичного заняття

 

Тема: Диференціація кінетично схожих букв Б і Д та складання речення.

Мета: розвивати рухливість артикуляційних органів, дрібну моторику, фонематичне сприймання, мовленнєве дихання, силу голосу та зв’язне мовлення. Збагачувати активний та пасивний словник.

Обладнання: артикуляційний логобокс, іграшка для розвитку дихальних функцій "Аеробол",

 

Хід заняття

І. Організаційний момент:

1. Дихальна гімнастика.

Вправа «Забий м’яч у ворота» – вдихни повітря через носик і подуй на м’ячик, намагаючись «забити» його у ворота.

 Вправа «Квіточка» –  вдихни повітря через носик і спробуй здути квіточку з долоньки.

2. Артикуляційна гімнастика (сідаємо перед дзеркалом):

1. «Хоботок». Витягнути зімкнені губи вперед. Утримувати в такому положенні 5-10 секунд.

2. «Жабка». Посміхнутись, старанно розтягуючи губи, а потім розслабити їх. Рахунок 1-2.

3. «Смачне варення». Висунути широкий язик, облизати верхню губу та заховати язик у глиб рота. Повторити 10-15 разів.

4. «Годинник». Висунути вузький язик. Тягнутися язиком поперемінно праворуч – ліворуч. Рухати язиком з куточка рота в повільному темпі під лічбу. Виконати 10-15 разів.

5. «Гойдалка». Висунути вузький язик. Тягнутися язиком почергово спочатку до носа, потім до підборіддя. Рот при цьому не закривати. Вправа проводиться під лічбу 10-15 разів.

6. «Футбол». Рот закритий. Кінчик язика з напруженням упирається то в праву, то в ліву щоку.

7. «Сердита кішка». Посміхнутися, відкрити рота, кінчиком язика впертися у нижні зуби. Вигнути язик гіркою, не відриваючи від нижніх зубів. Утримувати протягом 5-10 с.

8. «Маляр». Висунути язик, рот трохи відкрити. Облизувати спочатку верхню, а потім нижню губу по колу. Виконати 10-15 разів, змінюючи напрям.

9. «Барабан». Відкрити рота, постукати кінчиком язика за верхніми зубами, чітко вимовляючи почергово тверді звуки [т], [д]. Удари слід робити не дуже швидко, ритмічно, стежити, щоб не рухалась щелепа.

10. «Грибок». Відкрити рот. Присмоктати язик до піднебіння. Не відриваючи язик від піднебіння сильно відтягнути вниз нижню щелепу. Зробити 10-15 разів. На відміну від вправи „Конячка” язик не повинен відриватися від піднебіння.

11.  «Гармошка». Відкрити рота, зробити вправу «грибок». Потім, не відкриваючи язик від піднебіння, відкривати і закривати рота. Рахунок 1-2.

12.  «Конячка». Присмоктати язик до піднебіння, клацнути язиком. Клацати повільно, сильно. Розтягувати під’язикову зв’язку. Виконати 10-15 разів.


ІІ. Основний етап:

  1. Диференціація кінетично схожих букв Б і Д.

 

  1. Складаємо речення.

 

3)

 

4)Склади речення за допомогою малюнків.

ІІІ. Заключна частина.

– Молодець, ти дуже гарно попрацював.

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
26 червня 2023
Переглядів
337
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку