Тема: «Диференціація звуків «Ц-ЦЬ»
Мета: Вчити дитину розпізнавати на слух звуки Ц-Ц'; чітко вимовляти звуки у складах і словах; розвивати фонематичний слух, зорове сприймання, зорову увагу, пам'ять, увагу; активізувати, розширювати словниковий запас.
Хід заняття
І. І. Організаційний момент
Логопед. Доброго дня! Сьогодні до нас завітав заєць. Він прийшов до нас на заняття для того, щоб навчитися розрізняти на слух звуки Ц-Ц'. Давай, ми йому допоможемо!
ІІ. Основна частина
Правила гри: Вебери ті картинки, у яких є звук Ц
5.Гра «Знайди спільний звук!»
Логопед: Визнач, який однаковий звук є в декількох різних словах. (При вимовлянні слів чітко виділяю даний звук силою голосу)
–Цвіркун, цукор, цуцик – [ц]
– Ціль, хлопець, палець, заєць, горобець – [ц']
– Цирк, цвіль, цибуля, церква – [ц]
– Вовчиця, чорниця, учениця – [ц']
ІІІ. Фізкультхвилинка
IV. Основна частина
ЦЬ
Нетерплячий
Чому цуцик у муці?
Він хотів спекти млинці.
Та собача вдача
Дуже нетерпляча.
Лиш розбовтав тісто-
з'їв його все чисто.
V. Підсумок заняття.
Логопед. Молодець! Наш заєць, тепер вміє розрізняти звуки Ц - Ц'.