Тема. Звук [з]. Позначення його буквою “зе”.
Етап засвоєння нових знань
І етап (спільний для всіх учнів).
Завдання. Знайти букву «зе» у словах і накрити її кружечками.
Зіна ніс зерно сани замок сон звірі Ліза
ІІ етап. Ділю учнів на три групи за результатами виконаного завдання. Поділ на групи відбувається за допомогою казкових героїв, щоб жодній дитині не було образливо.
1 група «Прудкі розумники» . До цієї групи входять діти, що виконали завдання найшвидше і без жодної помилки.
2 група «Спокійні мудрагелики». До цієї групи входять діти, що виконали завдання, припустившись 1-2 помилок.
3 група «Веселі мислителі». До цієї групи входять діти, які не впорались із завданням.
Диференціація за обсягом роботи
Прудкі розумники Спокійні мудрагелики Веселі мислителі
За матеріалом підручника с.72
Картка 1. Прочитати і з'єднати слова, які відрізняються однією буквою, замінити виділену букву, щоб утворити нові слова.
злива (і) сірка (т) коза (л) слива (о) зірка (д) коса (р) |
Картка 2. Прочитати слова і з'єднати їх з картинками.
|
коза злива сірка слива зірка коса |
|
Картка 3. Прочитати слова. (З допомогою вчителя).
злива сірка коза слива зірка коса |
ІІІ етап. Ділю учнів за результатами попереднього завдання, тільки вже на дві групи.
1 група «Прудкі розумники» .
Завдання. Прочитати прислів’я на с. 72 і виписати у зошит для друкування слова з буквою «зе».
2 група «Спокійні мудрагелики».
Прочитати прислів’я і виписати всі букви «зе» у зошит з друкованою основою, порахувати скільки таких букв ви знайшли.
ІV етап. Творчий. Спільний для всіх учнів класу.
Завдання. Скласти речення зі словами замок і замок.
Етап узагальнення і систематизації знань
І етап. (Спільний для всіх учнів).
Завдання. Прочитати скоромовку і знайти слова з буквою «зе».
ІІ етап. Ділю дітей на три групи:
«Маленькі вчителі», які виконали завдання правильно і без помилок,
«Самостійні читайлики», які допустили 1-2 помилки,
«Старанні учні», які припустились багатьох помилок.
Диференціація за мірою самостійності
За матеріалом підручника с. 73 текст «Весела зима».
1 група «Маленькі вчителі»
Завдання. Діти з високим рівнем знань допомагають та контролюють дітей з середнім рівнем знань.
2 група «Самостійні читайлики»
Завдання. Діти самостійно читають текст «Весела зима».
3 група «Старанні учні»
Завдання. Діти читають текст «Весела зима» під контролем дітей з високим рівнем знань.
ІІІ етап. Ділю дітей на три групи, які отримують наступні завдання.
Диференціація за ступенем складності
1 група. Маленькі вчителі
Завдання. Вставити пропущені слова.
Настала ………….. вікна
Мороз прикрасив візерунками ……… весела
Тато залив коло дому велику ……… зима
Зима морозна, але така ………….. ковзанку
|
2 група. Самостійні читайлики
Завдання. Вставити пропущені букви у слова.
ко занка с док ковза и озе а зи а моро заму ував л д
|
3 група. Старанні учні
Завдання. Підкреслити зимні слова та обвести малюнки – з ознаками зими.
|
зима літо
мороз тепло
весна сани
лід квіти
|
|
- Назвіть ознаки, які характеризують зимові явища природи.
- Які картинки зайві і не говорять нам про зиму?
- Як ви можете допомогти птахам взимку?
- А знаєте чим ми можемо підгодовувати синичок взимку? Щоб дізнатися давайте розгадаємо
ІV етап. Творчий.
- Подивіться на малюнок на ст. 73 і складіть речення, використовуючи слова з буквою «зе».
Тема. Письмо рядкової букви з («зе»), складів та слів із нею.
Етап узагальнення та систематизація вивченого матеріалу
І етап. (Спільний для всіх учнів).
Завдання. Спишіть. Підкресліть букви, між якими стоїть буква «зе».
Зірка, зошит, візок, морозиво, озеро, залізо.
ІІ етап. Ділю учнів за результатами першого завдання.
1 група. Списати слова, у яких є буква «зе».
2 група. Списати склади, з буквою «зе».
ІІІ етап. Поділ дітей на групи відповідно до результатів виконаного завдання.
1 група. Скласти речення з окремих сніжинок і записати його.
До
завітала зима
нас
2 група. Списати речення.
Зима – весела і морозна.
ІV етап. Творчий (спільний для всіх).
Завдання. Списати речення, підбираючи потрібні слова.
Дід Мороз заніс у дім солодкі …….. заколку.
Аліні він приніс нову ……… дарунки
1