Досвід моєї роботи дозволяє зробити висновок, що диференційовані завдання передбачають індивідуальну роботу з усіма категоріями учнів, конкретну допомогу кожному для максимального розвитку його розумових здібностей, ці завдання дають мені змогу одночасно працювати з учнями різного рівня готовності до навчальної діяльності.
Успішне здійснення диференційованого навчання можливе за умов, коли вчитель: вміє передбачати труднощі, що можуть виникнути в дітей під час засвоєння матеріалу; враховує загальну готовність своїх підопічних до наступної діяльності, тобто рівень сформованих знань, здатність самостійно працювати, ставлення до роботи; використовує в системі диференційовані завдання індивідуального та групового характеру; проводить перспективний аналіз: для чого плануються завдання, чому їх треба використати на цьому етапі уроку, як продовжити роботу на наступних уроках.
Організовуючи навчання, учитель повинен дуже добре знати: індивідуальні можливості кожної дитини визначити критерії об’єднання учнів групи визначити правила співпраці учнів у групі вміло використовувати засоби заохочення вчити працювати в групі здійснювати постійний контроль за самостійною роботою учнів практикувати групову роботу
Застосовуючи диференціацію за ступенем складності, добираються різноманітні завдання, які можна класифікувати таким чином: завдання, що потребують різної глибини узагальнення й висновків; завдання, розраховані на різний рівень теоретичного обґрунтування роботи, що виконується; завдання творчого характеру.