Діагностувальна робота по темі «Займенник»
А) частина мови, що означає предмет;
Б) частина мови, що означає кількість предметів або порядок при лічбі;
В) частина мови, що вказує на предмет, але не називає його.
2. В кожному рядку знайти зайве слово:
А) мене, я, тобою, на мені, мною;
Б) ти, тобою, твій, тебе, тобі;
В) він, його, ним, на ньому, нами.
3. До 2-ої особи належать займенники:
А) ти, вам, ви;
Б) ми, я, нас, мені;
В) він, вони, воно, вона.
4. Займенники з прийменниками пишуться:
А) разом;
Б) окремо;
В) обидва випадки правильно.
5. Прочитай і доповни загадки особовими займенниками. Познач в дужках особу і число.
Коли хочеш … читати, то мене повинен знати.
… продукти зберігає, бо у холоді тримає.
Хоч не шию … ніколи, та голок маю доволі.
6. Утвори і запиши словосполучення , визнач відмінок займенника:
Подарував (вони), дивитися на (я), усміхнувся до (ти), приніс (ми), радію ( ви).
7. Перебудуй розповідне речення, використовуючи займенник першої особи множини.
Я мрію, щоб в нашій країні настав мир.
8. Встав пропущені займенники у відповідному відмінку і спиши речення.
Знаєш … , що таке Батьківщина? Куди б не закинуло … життя, пам’ятаймо про край, де …народились, де пройшло наше дитинство... Це маленька батьківщина кожного з нас. Коли… скласти разом, вийде велика держава — Україна. Це наша земля з …славною історією і мудрими, талановитими людьми. Протягом багатьох віків наш народ боровся за свою незалежність і переміг.
… дуже любимо свою рідну Україну.