28 квітня о 15:00Вебінар: Реалізація наукової освіти в середній школі: підходи та практики

Дикі та свійські тварини

Про матеріал
Інтегрований урок з предмету " Я досліджую світ" НУШ. Урок містить інтегровану та пізнавальну форму проведення.
Перегляд файлу

 Я досліджую світ                                                                      

1 клас     

Тема: Дикі  та свійські тварини

Мета: ознайомити учнів з істотними ознаками диких і свійських тварин. Учити визначати, яку користь приносять свійські тварини людині. Розвивати допитливість, спостережливість, увагу. Виховувати дбайливе ставлення до тварин.

Обладнання: Мультимедійний супровід, підручник,  таблиці, малюнки тварин, роздатковий матеріал, конструктор « ЛЕГО».

                                                       Хід уроку

I.Організаційний момент. 

Ранкова зустріч

  1. Привітання.
  2. Вправа «Мій настрій».
  3. Щоденні новини.

ТЕМА ДНЯ: Тварини

  1. Крісло автора.-_Скажу вам по секрету в мене є улюблена тваринка…
  2. Тваринки на планеті (кулька) .тварини у космосі (Стрілка і Білка).

Ми  протягом уроку за кожне виконане завдання будемо уявно отримувати ранкову зірку, чим більше ми їх матимемо

, то і небо буде яскраве.. ви згідні . Першу зірку ви засвітили в ранковому колі .  Вітаю!                                                                                II. Повідомлення теми і мети уроку  .Свійські та дикі тварини.

- Давайте дізнаємось, що ви знаєте про тварин?

Вправа «Мозковий штурм»

- На які дві групи поділяються тварини?

 - Як називають тварин, що живуть у лісі?

- Як називають тварин, які живуть поряд з людиною?

- Чим відрізняються дикі тварини від свійських?

- Яку користь приносять тварини людям?

- Чому тварин треба захищати і не ображати?

- Сьогодні на уроці ми будемо дізнаватися про життя диких і свійських тварин,  дослідимо чим одна група тварин відрізняється від іншої та що спільне, уточнимо і перевіримо наші знання про свійських і диких тварин. ІІІ. Робота за сюжетними малюнками (таблиці). На дошці

Локація 1-ДИКІ ТВАРИНИ

Локація 2- СВІЙСЬКІ ТВАРИНИ   (роздати по картинці)

III.Вивчення нового матеріалу

У ВАС Є КАРТИНКА ТВАРИНКИ ВИЗНАЧТЕ ДО ЯКОЇ ГРУПИ ВОНА НАЛЕЖИТЬ І 

        1. Групова робота. Завдання:

  1. Розподіліть тварин за групами. «ХТО ЗАЙВИЙ»
  2. Вправа « Назви тварин». ЛЕГО-конструктор.

 

  1. Робота в парах. Вправа «Засели тварин».

- Де живуть тварини?

            3. Робота за підручником « Я досліджую світ» ( С.64-65)

                - Хто годує тварин ?  

               - Хто піклується про потомство? 

          4.  Гра « Імітація звуків».

          5. Вправа «Вгадай дитинча».

                  РОБОТА В ГРУПІ

          6. Загадки.

          7. Робота в групі «Дослідники»

              Дослідити свійську тваринку та дику:

               -До якої групи відноситься?

               - Де живе, яке житло ?

               - Чим харчується?

               - Чи допомагають їм люди ?

               -  Яку користь вони дають?

                Фізкультхвилинка Рухлива гра « Хто як рухається»

 

IV. Узагальнення й систематизація знань учнів ( ПРЕЗ.ТАБЛ)

      1. Гра «Незавершене речення».

       а) Тварини, які самі добувають собі їжу, захищаються від ворогів, самі влаштовують житло, виводять потомство і турбуються про нього, називаються… (дикими).

     б) Тварини, яких розводять люди, годують і захищають їх, будують для них житло, піклуються про їх потомство, називаються….(свійськими)

УЗАГАЛЬНЕННЯ ТАБЛИЧКА

  1. «Впіймайте» назву дикої тварини: папуга, білка, канарка, черепаха, корова, курка, ведмідь, вівця, заєць, жаба.
  2. Гра «Відповідності».  (називати тварин)                                                                                                                             Що отримує людина від свійських тварин?
  3. Пізнавальна гра «Склади пазли»._Чи хочете дізнатися яку тваринку першою приручила людина? А яку тварину називають царем звірів?

 

  1. Робота з картою тварин.

    Вправа на логічне мислення «Гість із далекої країни».     

  1. Презентація «Турбота про тварин».

VI. Підсумок уроку «КОЛО»

- Що нового дізналися на уроці?

- Яких тварин називають свійськими?

- Яких тварин називають дикими?

- Назвіть диких тварин нашого краю.

- Назвіть свійських тварин нашого краю.

- Які ознаки свійських тварин?

- Які ознаки диких тварин?

ЯК СПОДОБАВСЯ УРОК ЖЕСТИ 

Оцінювання своїх успіхів.

-Яку комаху можемо назвати трудівницею?

Розмістіть свою бджілку на той вулик в залежності як працювали і скільки медку зібрали.

Порахувати засвічені зорі і подарувати дітям.

Рефлексія     Щоденник вражень

_ Якби я була (був би)  тваринкою, то була б (був би)…

_ Якби я летіла (летів би) в космос, то взяла б (взяв би) із собою таку тваринку…

_ Яку тваринку я хотіла б мати (хотів би)…

 Годівнички

docx
Додав(-ла)
Мартинюк Ольга
Додано
25 березня 2020
Переглядів
438
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку