Тема. Ділення раціональних чисел
Мета: навчальна: відпрацювати вміння застосовувати правила ділення раціональних чисел під час розв'язання вправ;
розвивальна: розвивати логічне мислення
виховна: виховувати інтерес до теми і предмета в цілому
Урок
Тема. Ділення раціональних чисел
Мета: навчальна: відпрацювати вміння застосовувати правила ділення раціональних чисел під час розв’язання вправ;
розвивальна: розвивати логічне мислення
виховна: виховувати інтерес до теми і предмета в цілому
Тип уроку: урок удосконалення знань, умінь і навичок
Обладнання: підручник, картки
Хід уроку
Організаційний етап
Перевірка присутніх, перевірка готовності до уроку
Перевірка домашнього завдання
№ 1399 (1 приклад)
Зібрати зошити на перевірку.
Актуалізація опорних знань
Як називаються компоненти дії множення (множник*множник= добуток)
Як знайти невідомий компонент?
Як називаються компоненти дії ділення (ділене: дільник = частка)
Як знайти невідоме ділене? (треба частку помножити на дільник)
Як знайти невідомий дільник? (треба ділене поділити на частку)
Пригадайте правило ділення двох від’ємних чисел:
Частка від ділення двох від’ємних чисел є числом додатним, щоб знайти модуль частки, треба модуль діленого поділити на модуль дільника.
Сформулюйте правило ділення двох чисел з різними знаками:
Мотивація навчальної діяльності.
На цьому уроці ми будемо вдосконалювати свої навички ділення раціональних чисел. Ця тема дуже важлива. Знання отримані під чс вивчення теми будуть використовуватись протягом всього навчання в школі.
Оголошення теми уроку
Удосконалення знань, умінь і навичок
1,35 |
-7,6 |
-6,5 |
-4,3 |
-0,7 |
2/15 |
а |
л |
о |
г |
і |
к |
Давайте зіставимо відповіді з буквами, розставимо відповіді в порядку зростання, отримаємо слово і дізнаємося як називається наука про закони та різновиди мислення, способи пізнання й умови істинності знань і суджень, про найпростіші форми, принципи та методи правильного міркування.(логіка)
12 |
-2,25 |
-2 цілих 2/3 |
-9 |
3 |
-5/6 |
Фізкульхвилинка
|
|
49 |
-11 |
-0,19 |
-1,3 |
15 |
17,8 |
-86 |
Завдання на картках
Знайдіть значення виразу abc найбільш зручним способом при даних
значеннях букв:
а |
b |
с |
авс |
19,19 |
0,25 |
- 4 |
-19,19 |
5 |
-9 |
|
-5 |
-40 |
0,801 |
2,5 |
-80,1 |
Підсумки уроку
Запитання до класу:
Домашнє завдання
Вивчити:§ 47
Виконати:№ 1310
Знайдіть значення виразу abc найбільш зручним способом при даних
|
Знайдіть значення виразу abc найбільш зручним способом при даних
|
||||||||||||||||||||||||
Знайдіть значення виразу abc найбільш зручним способом при даних
|
Знайдіть значення виразу abc найбільш зручним способом при даних
|
||||||||||||||||||||||||
Знайдіть значення виразу abc найбільш зручним способом при даних
|
Знайдіть значення виразу abc найбільш зручним способом при даних
|
||||||||||||||||||||||||
Знайдіть значення виразу abc найбільш зручним способом при даних
|
Знайдіть значення виразу abc найбільш зручним способом при даних
|
||||||||||||||||||||||||
Знайдіть значення виразу abc найбільш зручним способом при даних
|
Знайдіть значення виразу abc найбільш зручним способом при даних
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
-4,3 |
г |
-7,6 |
л |
-6,5 |
0 |
-0,7 |
і |
1,35 |
а |
2/15 |
к |
1