Ділення раціональних чисел

Про матеріал
Розробка уроку з математики 6 клас на тему "Ділення раціональних чисел" з використанням інерактивних вправ, цікавих методів та прийомів роботи з дітьми
Перегляд файлу

Урок математики 6 клас                                                            Красножон К.В.

 

Тема.   Ділення раціональних чисел.

 

Мета  Ознайомити учнів із правилами ділення раціональних чисел, вчити використовувати їх до розв’язування вправ форму­вати уміння і навички множення раціональних чисел; розвивати логічне мислення, пам’ять; обчислювальні навички, комунікативні та інформаційні компетентності; виховувати організованість, активність, упевненість, наполегливість.

 

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

 

Технологія: розвивального навчання.

 

Хід уроку.

1. Організаційний момент.

а) привітання;

б) позитивний настрій на працю.

 

2.  Перевірка домашнього завдання. 

    На дошці (колективна робота)

   Слайд № 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    На місцях (індивідуальна робота)

   Обчисліть, застосовуючи розподільну властивість множення:

;                                        Відповідь:  -7

2) Відповідь: 40,32

3).                        Відповідь: -0,3

 

 

 

3. Актуалізація опорних знань учнів.

 

    Методичний прийом «Сніжна грудка»(слово(словосполучення)- речення-запитання-відповідь) з теми «Раціональні числа. Множення, додавання, віднімання раціональних чисел »

                                                        Слайд № 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Повідомлення теми уроку та мети, з якою він проводиться.

    Мотивація навчальної діяльності учнів. 

Слайд № 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У Ньютона було дві кішки, які звикли рано вранці будити свого хазяїна.

Щоб обидві кішки – велика й маленька -  могли вибігати на подвір'я не турбуючи його, учений пропиляв у дверях два отвори, які відповідали розмірам тварин. Коли наступного дня він розповів про це сусідові, той зауважив, що достатньо було б і одного отвору. «Справді! – вигукнув Ньютон. – А мені це й на думку не спало!»

Так і при обчисленні числових виразів, кожен із вас йде тим шляхом, що на його думку є легшим: комусь легше перетворити числа у звичайні дроби і їх обраховувати, а комусь у десяткові, хтось окремо додає від’ємні окремо додатні числа, а хто робить дії по порядку, хтось застосовує властивості множення, хтось логічне мислення. Але не зважаючи на спосіб обрахування при правильному обчисленні результат у всіх вийде один і той самий.

 

5. Вивчення нового матеріалу. 

    Метод словесно-наочний : лекція з елементами бесіди

                                                      План.

  1. Ділення двох чисел з різними знаками.
  2. Ділення двох чисел з однаковими знаками.

    Методичний прийом «Робота з підручником» вибіркове коментоване читання    Підручник за ред. Н.А. Тарасенкової  2014р. параграфа 29      ст.224-225

 

Слайд № 5-7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.  Виконання вправ.

 

    Метод формування вмінь і навичок

 

    Методичний прийом «Робота з підручником» ст. 227-228 . Підручник за ред. Н.А. Тарасенкової 2014р.

 

    Письмово №  1315(1,3,5,7,9,11,13,15), 1318 (1,3,5,7,9), 1323, 1327

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Закріплення вивченого матеріалу.

    Методичний прийом «Математичне лото» з подальшою взаємоперевіркою за заздалегідь підготовленими відповідями. Учні обчислюють приклади і замальовують відповідну клітинку з відповіддю на бланку.

Слайд № 8 Завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд № 9   Відповіді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


8. Підведення підсумків уроку, оцінювання роботи учнів.

9. Повідомлення домашнього завдання:

    опрацювати параграф   29 Підручник за ред. Н.А. Тарасенкової 2014р.

    розв’язати №  1316, 1324

    додатково №1326

Слайд № 10

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
31 березня
Переглядів
134
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку