Урок математики 6 клас Красножон К.В.
Тема. Ділення раціональних чисел.
Мета Ознайомити учнів із правилами ділення раціональних чисел, вчити використовувати їх до розв’язування вправ формувати уміння і навички множення раціональних чисел; розвивати логічне мислення, пам’ять; обчислювальні навички, комунікативні та інформаційні компетентності; виховувати організованість, активність, упевненість, наполегливість.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Технологія: розвивального навчання.
Хід уроку.
1. Організаційний момент.
а) привітання;
б) позитивний настрій на працю.
2. Перевірка домашнього завдання.
На дошці (колективна робота)
Слайд № 2
На місцях (індивідуальна робота)
Обчисліть, застосовуючи розподільну властивість множення:
; Відповідь: -7
2) Відповідь: 40,32
3). Відповідь: -0,3
3. Актуалізація опорних знань учнів.
Методичний прийом «Сніжна грудка»(слово(словосполучення)- речення-запитання-відповідь) з теми «Раціональні числа. Множення, додавання, віднімання раціональних чисел »
Слайд № 3
4. Повідомлення теми уроку та мети, з якою він проводиться.
Мотивація навчальної діяльності учнів.
Слайд № 4
У Ньютона було дві кішки, які звикли рано вранці будити свого хазяїна.
Щоб обидві кішки – велика й маленька - могли вибігати на подвір'я не турбуючи його, учений пропиляв у дверях два отвори, які відповідали розмірам тварин. Коли наступного дня він розповів про це сусідові, той зауважив, що достатньо було б і одного отвору. «Справді! – вигукнув Ньютон. – А мені це й на думку не спало!»
Так і при обчисленні числових виразів, кожен із вас йде тим шляхом, що на його думку є легшим: комусь легше перетворити числа у звичайні дроби і їх обраховувати, а комусь у десяткові, хтось окремо додає від’ємні окремо додатні числа, а хто робить дії по порядку, хтось застосовує властивості множення, хтось логічне мислення. Але не зважаючи на спосіб обрахування при правильному обчисленні результат у всіх вийде один і той самий.
5. Вивчення нового матеріалу.
Метод словесно-наочний : лекція з елементами бесіди
План.
Методичний прийом «Робота з підручником» вибіркове коментоване читання Підручник за ред. Н.А. Тарасенкової 2014р. параграфа 29 ст.224-225
Слайд № 5-7
6. Виконання вправ.
Метод формування вмінь і навичок
Методичний прийом «Робота з підручником» ст. 227-228 . Підручник за ред. Н.А. Тарасенкової 2014р.
Письмово № 1315(1,3,5,7,9,11,13,15), 1318 (1,3,5,7,9), 1323, 1327
7. Закріплення вивченого матеріалу.
Методичний прийом «Математичне лото» з подальшою взаємоперевіркою за заздалегідь підготовленими відповідями. Учні обчислюють приклади і замальовують відповідну клітинку з відповіддю на бланку.
Слайд № 8 Завдання
Слайд № 9 Відповіді
8. Підведення підсумків уроку, оцінювання роботи учнів.
9. Повідомлення домашнього завдання:
опрацювати параграф 29 Підручник за ред. Н.А. Тарасенкової 2014р.
розв’язати № 1316, 1324
додатково №1326
Слайд № 10