Старайтеся, пробуйте, учіть! Розум, увагу проявіть! Активними й уважними будьте! Про все, що дізналися, не забудьте! Сьогодні на уроці
Номер слайду 3
Від уроку я очікую … . Наш урок буде … . На уроці я буду … . Очікування від уроку
Номер слайду 4
Методичний коментар: за допомогою уявного пензлика учні малюють свій настрій і почергово говорять: «Мій настрій … кольору, тому що…» Вправа «Чарівний пензлик настрою»
Завдання для опитування Прокоментуйте ділення. Площа прямокутника 28 см. Ширина дорівнює 4 см. Яка довжина прямокутника? Скільки граней у куба? Довжина ребра куба дорівнює 5 см. Чому дорівнює площа поверхні куба? 9 3 6 3 8 4 6 2 ∙ ∙ ∙ 3 9 – 3 1 3 – 6 2 6 – 0 ∙ ∙ ∙ 4 8 – 4 2 4 – 6 3 6 – 0 28 : 4 = 7 (см) 5 ∙ 5 = 25 (смІ) – площа грані; 25 ∙ 6 = 150 (смІ)
Номер слайду 8
Цікава математика 12. У якому місяці народилась Мирослава, якщо за пів року до свого дня народження вона сказала: «Через 4 місяці буде Новий рік»?
Номер слайду 9
Перевірмо Мирослава народилася в березні.
Номер слайду 10
Задача
Номер слайду 11
Великих – 14 н. – по ? д. Малих – 9 н. – по 4 д. 120 д. 4 ∙ 9 = 36 (д.) – у малих наметах; 120 – 36 = 84 (д.) – у великих наметах; 84 : 14 = 6 (д.) – у одному великому наметі. Вираз: (120 – 4 ∙ 9) : 14 = 6 (д.) Відповідь: по 6 дітей селили у великих наметах. Перевірмо
Номер слайду 12
Фізкультхвилинка Руки в сторони та вгору – На носочки піднялись. Підніми голівку вгору – Й на долоньки подивись. Присідати ми почнемо, Добре ноги розімнемо. Раз – присіли, руки прямо. Встали – знову все так само. Повертаємося вправно, Все виконуємо гарно. Вліво-вправо повернулись І сусіду усміхнулись.
Рефлексія. Вправа «Веселка» Я не міг, не хотів це робити. Я це робив, але не вдалося. Я це робив з допомогою. Я це робив, хоча були помилки. Я це робив, але не відразу. Я це зробив. Це було дуже просто!