Ділення виду 684 : 6, 608 : 4

Про матеріал
Ділення виду 684 : 6, 608 : 4. Гарна презентація, особливо підходить для навчання онлайн
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ділення виду 684 : 6, 608 : 4

Номер слайду 2

Старайтеся, пробуйте, учіть! Розум, увагу проявіть! Активними й уважними будьте! Про все, що дізналися, не забудьте! Сьогодні на уроці

Номер слайду 3

Від уроку я очікую … . Наш урок буде … . На уроці я буду … . Очікування від уроку

Номер слайду 4

Методичний коментар: за допомогою уявного пензлика учні малюють свій настрій і почергово говорять: «Мій настрій … кольору, тому що…» Вправа «Чарівний пензлик настрою»

Номер слайду 5

Усний рахунок

Номер слайду 6

49 899 + 1= 49 900 60 100 – 1= 60 099 80 600 – 1= 80 599 Перевірмо 631 185 + 1= 631 186 753 287 – 1= 735 286 401 000 – 1= 400 999 8009 + 1= 8010 1900 – 1= 1899 9549 + 1= 9550

Номер слайду 7

Завдання для опитування Прокоментуйте ділення. Площа прямокутника 28 см. Ширина дорівнює 4 см. Яка довжина прямокутника? Скільки граней у куба? Довжина ребра куба дорівнює 5 см. Чому дорівнює площа поверхні куба? 9 3 6 3 8 4 6 2 ∙ ∙ ∙ 3 9 – 3 1 3 – 6 2 6 – 0 ∙ ∙ ∙ 4 8 – 4 2 4 – 6 3 6 – 0 28 : 4 = 7 (см) 5 ∙ 5 = 25 (смІ) – площа грані; 25 ∙ 6 = 150 (смІ)

Номер слайду 8

Цікава математика 12. У якому місяці народилась Мирослава, якщо за пів року до свого дня народження вона сказала: «Через 4 місяці буде Новий рік»?

Номер слайду 9

Перевірмо Мирослава народилася в березні.

Номер слайду 10

Задача

Номер слайду 11

Великих – 14 н. – по ? д. Малих – 9 н. – по 4 д. 120 д. 4 ∙ 9 = 36 (д.) – у малих наметах; 120 – 36 = 84 (д.) – у великих наметах; 84 : 14 = 6 (д.) – у одному великому наметі. Вираз: (120 – 4 ∙ 9) : 14 = 6 (д.) Відповідь: по 6 дітей селили у великих наметах. Перевірмо

Номер слайду 12

Фізкультхвилинка Руки в сторони та вгору – На носочки піднялись. Підніми голівку вгору – Й на долоньки подивись. Присідати ми почнемо, Добре ноги розімнемо. Раз – присіли, руки прямо. Встали – знову все так само. Повертаємося вправно, Все виконуємо гарно. Вліво-вправо повернулись І сусіду усміхнулись.

Номер слайду 13

Хто швидше?

Номер слайду 14

14. 80 : 5 = 16 110 : 5 = 22 96 : 6 = 16 102 : 6 = 17 90 : 5 = 18 125 : 5 = 25 84 : 6 = 14 114 : 6 = 19 70 : 5 = 14 115 : 5 = 23 90 : 6 = 15 108 : 6 = 18 Перевірмо

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Ділення

Номер слайду 17

9 4 8 3 ∙ ∙ ∙ 3 9 – 4 1 3 – 1 8 6 1 8 – 0 8 7 8 2 ∙ ∙ ∙ 4 8 – 7 3 6 – 1 8 9 1 8 – 0 6 0 8 4 ∙ ∙ ∙ 1 4 – 2 0 5 2 0 – 8 2 8 – 0 Перевірмо

Номер слайду 18

Вправи для очей

Номер слайду 19

Задача

Номер слайду 20

1) 12 : 2 = 6 (м) – довжина квітника; 2) (6 + 2) ∙ 2 = 24 (м) – периметр квітника; 24 м = 240 (дм) 3) 240 : 2 = 120 (ц.) Відповідь: 120 цеглин знадобиться. Перевірмо

Номер слайду 21

Задача

Номер слайду 22

7 2 8 4 ∙ ∙ ∙ 1 4 – 3 2 8 3 2 – 8 2 8 – 0 (грн) Відповідь: 182 гривні ціна однієї коробки. Перевірмо

Номер слайду 23

Робота в зошиті (с. 4, ІІ частина) 1. 3 7 2 3 8 6 0 4 9 4 5 7 ∙ ∙ ∙ 1 3 – 7 2 6 – 1 2 4 1 2 – 0 ∙ ∙ ∙ 2 8 – 6 1 4 – 2 0 5 2 0 – 0 2. 60 015 – 12 106 ∙ 4 = (60 015 – 12 106) ∙ 4 = ∙ ∙ ∙ 1 7 – 2 4 3 2 1 – 3 5 5 3 5 – 0 1) 1 2 1 0 6 х 4 4 2 2 4 8 4 2) 6 0 0 1 5 – 4 8 4 2 4 1 ∙ 9 5 1 1 1 1 5 9 1 1) 6 0 0 1 5 – 1 2 1 0 6 ∙ 9 0 ∙ 9 7 4 2) 4 7 9 0 9 х 4 6 3 3 6 3 1 3 1 9 1 9 1 6 3 6

Номер слайду 24

Рефлексія. Вправа «Веселка» Я не міг, не хотів це робити. Я це робив, але не вдалося. Я це робив з допомогою. Я це робив, хоча були помилки. Я це робив, але не відразу. Я це зробив. Це було дуже просто!

Номер слайду 25

Домашнє завдання

Номер слайду 26

Дякую за увагу! 

ppt
Додав(-ла)
Петрова Тетяна
Пов’язані теми
Математика, Презентації
НУШ
Додано
20 березня
Переглядів
32
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку