Ділова гра «Садочок майбутнього»
Приклади візиток для ділової гри «Садочок майбутнього»
Візитна картка «Журналіст». Ви — співробітник газети «Дошкільні новини». Берете участь в опитуванні працівників та батьків нового дитячого садка з вивчення питання придбання майна та оснащення для нового ДНЗ та організації навчально-виховного процесу. Ви маєте право взяти інтерв'ю у батьків, дітей, педагогів. У ході цього інтерв'ю просите заповнити анкету.
Анкета
Назвіть причину, чому вихователі не використовують у своїй роботі новітні інформаційні технології .
5.Ті, хто перевіряють роботу вихователя, не розуміють новизни, оскільки самі ще працюють «по-старому».
6. Перевантаженість іншою роботою, яка не стосується організації процесу виховання дітей.
7. Краще організовувати роботу в групі традиційно, надаючи більше уваги проведенню занять, а ігри діти вигадають і самі.
8. Непідготовленість вихователя (у багатьох із них немає базової дошкільної освіти).
9. Не знайомі із сучасними підходами до організації життєдіяльності дошкільників.
10. Небажання працювати в умовах насиченого педагогічного середовища і неприйняття інноваційних методів у освіті.
11.відсутність методичних розробок, матеріалів з описом сучасних підходів у дошкільній освіті.
12. Не достатня матеріальна база.
13.Не вистачає _________________________________________________
________________________________________________________________
Візитна картка «Батьки»
Ви — досвідчений голова сім’ї. У вас є кошти для облаштування групи в новому дитячому садку. Ваше завдання: скласти перелік необхідних речей для «Садочка майбутнього».
Візитна картка «Дитина».
Твої батьки купують усе необхідне для нового садочка, твоя думка їх дуже цікавить, вони до неї прислухаються. Ти пропонуєш їм зробити щось, щоб у вашій групі було затишно, щоб усього було вдосталь. Розповідаєш, як вони мають поводитися з тобою.
Візитна картка «Педагоги».
Ви виступаєте в ролі експерта. Ваша думка буде дуже корисною при відповіді на запитання стосовно організації навчально-виховного процесу в «Садочку майбутнього».
Вступна частина
Сьогодні мешканці мікрорайону — батьки та їхні діти, педагоги — присутні на відкритті нового, щойно побудованого за всіма новітніми технологіями, «Садочок майбутнього», їм необхідно облаштувати приміщення й організувати в ньому навчально-виховного процесу. У нас буде чотири корпуси, у кожного — свої групи (окремий стіл). У копусі є ордер із рекомендаціями для мешканців мікрорайону.
Окрім дітей і батьків та педагогів у грі беруть участь журналісти. Ми пограємося у гру «Чарівний мішечок». У мішечку знаходяться візитки з визначенням ролі й обов'язків того, хто цю роль виконує. Учасники займають відведені їм місця («батьки й діти» —за першим та другим столом; педагоги—за столом для експертів; журналісти — за столом для прес-служби).
Гра «Садочок майбутнього»
Прес-служба отримала завдання опублікувати проект постанови голови селищної ради про організацію життя в новому садочку. Для того, щоб дізнатися думку жителів міста із цього питання, вирішено провести анкетування. Просимо всіх жителів заповнити анкети і віддати їх представникам преси.
(На анкетування жителів відводиться 5—10 хвилин.)
А тепер кожен житель облаштовує свій корпус:
(Для роботи відводиться 15 хвилин.)
А тепер представники зачитають свої пропозиції. Кожну пропозицію оцінять «Педагоги», вони висловлять власну думку, дадуть поради.
Підбиття підсумків гри
Виступають «Педагоги», коментують пропозиції. Виступає представник преси з узагальненням про причини «поганого облаштування та організацію життя в новому садочку».