Дискусія " Засідання учнівського парламенту"

Про матеріал
Сценарій -дискусія " Засідання учнівського парламенту", допоможе педагогу-організатору провести засідання учнівського парламенту,як в плануванні роботи на рік,так і в проведенні семінару-практикуму для методичного об'єднання педагогів-організаторів. Для учнівського лідерства-це хороший метод,об'єднати спільні інтереси та ідеї і проявити свої лідерські якості.
Перегляд файлу

    Відділ освіти виконавчого комітету Рудківської міської ради

               

                          Інформаційно – методичний центр освіти

 

« Засідання учнівського парламенту»

 

                       (ДИСКУСІЯ)

 

                                                                                               

                                                                                                   Підготувала:

                                                                                            Педагог-організатор

                                                                                         Гамар Юлія Романівна

 

 

 

                                      Вощанцівський  ЗЗСО І-ІІ ст.

  ТЕМА: «ВПЛИВ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ НА ДІЯЛЬНІСТЬ    УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ»

            

                      Хід роботи засідання учнівського парламенту

 

  1. Організаційний момент.

 

 1. Слово голови учнівського парламенту:

- Доброго дня,усім, ми раді вітати Вас у нашій школі, та на черговому засіданні учнівського парламенту. Воно незвичайне,тому що присутні гості, а саме педагоги - організатори з Рудківського округу.

     2.Основна частина засідання.

 2. Слово заступника голови учнівського парламенту

- Тема нашої дискусії та чергового засідання учнівського парламенту є

цікавою та актуальною. Вона допоможе визначити нам,як саме впливає

педагогічний колектив на діяльність учнівського самоврядування в школі.

  • Отже тема нашого засідання звучить так:

 « Вплив педагогічного колективу на діяльність учнівського самоврядування в школі»

3. Слово голови учнівського парламенту:

         Коротка бесіда - розповідь:

Коли маленька людина народжується на світ - одна з її перших потреб,яка

виникає в її житті – це потреба вчитися,та правильно виховуватися. І дім - це

наша перша школа, яка дає нам перші знання, та деякі норми поведінки та

вихованості, і дають нам ці знання батьки та сім’я.

      Пізніше ми стаємо старшими, наші потреби збільшуються і ми йдемо до школи, де здобуваємо знання. Та школа дає нам не тільки теоретичні знання,

А в першу чергу вчить нас бути вихованими, дотримуватись певних правил

поведінки, вчить нас бути щирими, та завжди відкривати кожному своє добре серце.

І усе, це відбувається через вплив педагогів, які прикладають чимало зусиль, щоб виховати у кожному учневі саме такі якості.

4.Слово заступника голови учнівського парламенту:

- Так, адже найбільше шансів маже досягти успіхів той учитель, який залучає учнів до активної діяльності, коли кожна справа твориться спільно з дітьми,задумується,організовується,виконується та оцінюється.

5. Слово голови учнівського парламенту:

Усе це підтверджується практичною роботою наших вчителів та учнів.

 Щоб у цьому переконатися, послухаємо коротку розповідь голів учнівського

 самоврядування про спільну роботу з педагогами у їхніх комісіях.

   6. Коротка розповідь голів учнівської ради про роботу комісій з використанням комп’ютерної презентації.

 Представники учнівського самоврядування мають певний досвід роботи, володіють організаторськими та комунікативними здібностями, про це свідчить хороша робота центрів учнівського самоврядування під керівництвом педагогічного колективу.

    Робота учнів у центрах учнівського самоврядування сприяла вихованню

  почуття господаря, вміння співпрацювати на принципах рівності, гласності, демократизму.

  • Зокрема, робоча відповідальність кожних центрів.

   7. Розповідь голови комісії « Доброти та милосердя»

 Робота нашої комісії, є змістовною та результативною. Ми звертаємо свою увагу на корисному та щиросердному. Збираємо кошти потрібні для хворих та безпомічних людей, дбаємо про дітей – сиріт, завжди проявляємо людяність та милосердя, а допомагає нам у цьому вчитель музичного мистецтва Ганик Стефанія Григорівна.

   8.Розповідь голови комісії « Преси та інформації»

   Прес – центром було розпочато видавництво шкільної газети « Шкільний вісник», під керівництвом вчителя інформатики Прокоф’єва Володимира Васильовича. Крім цього ми відповідаємо за випуск листівок, вітальних стіннівок. Цікаву інформацію, нам допомагає знаходити в мережі інтернет, саме Володимир Васильович.

   9. Розповідь голови комісії « Дозвілля»

Робота нашої комісії є колективна і достатньо творча, ми полюбляємо організовувати розваги та дозвілля в школі. Ми беремо, активну участь у проведенні тематичних заходів, зокрема: « Квітковий вернісаж»,

« Проведення дня учнівського самоврядування», «Осінній бал», «Свято Миколая,Новий Рік»,активно брали участь у засіданні шкільних клубів

партнерства,цікаво організовували відпочинок у літньому таборі, де відбулася цікава екскурсія у м.Самбір, та у капличку села Биличі Старосамбірського району. Усе це, допомагає нам організовувати і складати змістовні сценарії педагог – організатор Гамар Юлія Романівна.

  10. Розповідь голови комісії «Права та порядку»

Робота нашої комісії полягає у тому,що ми завжди організовуємо та слідкуємо за дисципліною,та порядком у школі під час перерви. Наша робота не є легкою, адже виховувати у дітях порядність у наш час велика проблема. Та водночас, це і цікаво,бо коли виховуєш порядність в інших,насамперед вчишся бути порядним сам. А наполегливо допомагає контролювати цю роботу, учитель історії та правознавства Пилип’як Орест Петрович.

   11. Розповідь голови комісії «Науки та культури»

За минулі роки під керівництвом вчителя української мови та літератури Ставкової Галини Львівни,та творчою групою нашої комісії був створений краєзнавчий музей, та духовна кімната у нашій школі. Створення цього музею та кімнати духовності,сприяло формуванню в учнів високої

національної, патріотичної та моральної свідомості. Це свідчить про те, що деякі учні нашої школи вміють висловлювати у собі високі національні та патріотичні почуття. І, зараз учень 8 класу Мільчановський Володимир, прочитає вам власно-створену авторську розповідь про те, «Хто такий справжній українець?». Володя,є одним з кращих учнів нашої школи.

  12. Слово голови учнівського парламенту:

    - Я, щиро дякую, нашим головам учнівського самоврядування,за змістовні та цікаві розповіді про їхню роботу,особливо про вплив їхніх педагогів, адже без їхньої допомоги та підтримки,вони не змогли цього зробити.

  13. Слово заступника голови учнівського самоврядування:

      - Виходячи з побаченого та почутого я вважаю, що найголовніша риса наших педагогів, це – вимогливість, до себе та учнів. Адже вони,наші вихователі,дотримуються принципу єдності вимогливості і поваги, розуміння душевного стану учня,прагнення підняти його авторитет,виявити інтерес до справ кожного учня.

 « Виховуючи своїх учнів власною особистістю, наші вчителі повинні насамперед дати відповідь на запитання про сенс життя, причому не тільки учням, а й самим собі. Сенс життя – щастя. Щастя – вміння реалізуватися в учнях, бо нема щасливої долі, коли дитина з твоїх рук учителю, іде у світ – на краплю світ людніє.»

                          (Іван Драч)

  14. Слово голови учнівського самоврядування:

    Так, усе красиво було сказано про наших наставників, що на кінець уже й нічого додати, але так,як вони завжди нас чогось вчать та особливо, вчать виконувати їхні вказівки, я б сьогодні хотіла запропонувати доречні вказівки і для них:

  • Тобто запропонувати їм перелік вказівок, якими вони повинні керуватися для вдосконалення педагогічної допомоги учнівському самоврядуванню:

 

Любий учителю,ти повинен знати!

  1. Надавати учням більшої більшої активності в організації колективної діяльності;

 

  1. Активно залучати учнів до усіх сфер життя учнівського самоврядування;

 

  1.  Надавати учням реальних прав та обов’язків;

 

  1.  Поважати думки та рішення учнівського самоврядування; 

 

 5.  Завжди бути неформальним лідером колективу.

 

 ДЯКУЄМО ЗА УВАГУ, ТВОРЧИХ ВАМ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗВЕРШЕНЬ !           

           

 

       « ЛЮБОВ  ПЕДАГОГА   ВІДКРИВАЄ  ДВЕРІ  ДИТЯЧИХ  ДУШ !»

 

Педагогічна робота та вплив на діяльність учнівського колективу не є легкою і потребує високої вимогливості і глибокого гуманістичного характеру. Найбільше шансів досягти успіху - має той вихователь, який залучає учнів до активних форм діяльності, коли кожна справа твориться спільними зусиллями. Усе, це підтверджує практична робота кожного вихователя.          Кожен учитель, повинен прагнути, щоб його учень був інтелектуально та духовно збагачений, зростав і розвивав свої творчі здібності. Педагог, повинен намагатись бачити в кожному учневі особистість. Дбаючи про духовність особистості, вивчаючи її інтереси та захоплення, будувати свої стосунки з учнями на принципах співробітництва, співтворчості, виявляючи максимум довіри та поваги до особистості.

  Значну увагу, педагог, повинен приділяти формуванню в учнів моральних переконань,виховуючи повагу до рідного краю,його символів та законів. Учитель ( педагог) у спільній роботі з вихованцями,повинен намагатися бути співтворцем спільних справ,виховувати життєво активну, гуманістичну людину. Підтримувати позицію спільної праці, при цьому зберігаючи загальнолюдські цінності виховання.  Адже, справжній ідеал педагога – виявляється у його м’ягкості, ніжності,доброті і милосерді,стійкості і незламності духу, та віри у розум і талант учнів. Педагог повинен будувати виховний процес,не просто на врахуванні індивідуальних особливостей вихованців,а перш за все в ставленні до них як до особистостей,як до відповідальних і свідомих суб’єктів діяльності. Намагаючись побачити в учневі щось цінне і цікаве, властиве тільки йому,щоб мати точку опори для людського контакту зі своїми учнями. Основа для забезпечення контакту – щира зацікавленість в усьому тому,що відбувається в житті учня,бажанні розуміти і спостерігати за всіма змінами,що відбуваються у внутрішньому світі підростаючої особистості.

  Основним обов’язком педагога, вважають: плекати та оберігати особистість,невтомно працювати над формуванням її духовних цінностей,життєдайного джерела особистості її скромності,тактовності, щедрості,доброзичливості,поміркованості,лагідності,працелюбності. У зв’язку  пошуками нових педагогічних технологій,оновленням змісту виховання більші вимоги ставляться до професіоналізму педагога: рівня його знань,умінь,педагогічної культури, особистісних якостей. Тому, педагог завжди, повинен аналізувати дієвість організації виховної роботи з учнями,дбаючи про актуальність і зміст виховного процесу,постійно вдосконалювати свою педагогічну майстерність,щоб бути взірцем для своїх учнів.

 Найголовніша риса педагога – вимогливість до себе і своїх вихованців. Адже, всепрощення,безпринципність,поблажливість до учнів, потурання їхнім слабостям,байдужість до негативного завдають великої  шкоди вихованню особистості. Справжній педагог має сповідувати принцип єдності вимогливості та поваги,бо саме у вимогливості до людини й полягає повага до неї. Повага до вихованця,розуміння душевного стану,прагнення підняти його авторитет,виявлення інтересу до кожного учня – це своєрідні педагогічні закони. Тому основною рисою педагога вважають здатність ніколи не вичерпуватись в духовно.  Виховуючи своїх учнів власною особистістю – педагог насамперед повинен знати:

 « Любов педагога - це той лагідний ключ, що відкриває двері дитячих душ і дає йому можливість побачити заховані в них таємниці. »

                                                                                                  

                                                                                                 В. Сухомлинський

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Додано
19 січня 2022
Переглядів
467
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку