МАРКО ВОВЧОК. Життя і творчість
https://www.youtube.com/watch?v=XooEyjRql6w&t=247s
-
Теоретичний блок уроку (виписати означення)
ЕМАНСИПАЦІЯ – (відповідь у відео, 1:00)
ФЕМІНІЗМ – (знайти в інтернеті або написати своїми словами, якщо впевнені)
РЕАЛІЗМ – (підручник, с. 312 – https://lib.imzo.gov.ua/wa-data/public/site/books2/pidruchnyky-9-klas/02-ukrainska-literatura-9-klas/gramota-ukrain-literatura-9-kl-avram-2017.pdf)
+ виписати особливості літературного напрямку «реалізм» (відео – 23:43)
-
Проблемні питання (дати відповідь):
«Чому у ХІХ ст. з’явилися жінки-автори? Навіщо брали чоловічі псевдоніми?»
-
Конспект / тези з біографії Марка Вовчка за відео-лекцією!
ОПОРНІ ПИТАННЯ: (записати інформативні відповіді)
-
справжнє ім’я, роки життя;
-
дитинство (сім’я, особливості навчання у пансіоні та життя у тітки в м. Орел);
-
шлюб (у скільки років, відомості про чоловіка, початок подружнього життя);
-
роль Пантелеймона Куліша (як дізнався про авторку? Історія псевдоніму);
-
Шевченко про Марка Вовчка (реакція, як назвав письменницю?);
-
у чому була незвичайна, парадоксальна* особливість Марії Вілінської?
*(парадокс – суперечність, дивність, незбіжність одного з іншим)
-
імена відомих чоловіків, які захоплювались письменницею;
-
якими країнами Європи подорожувала М.Вовчок?
-
твір для дітей (назва, мова, про що?)
-
який знаменитий французький письменник довірив Вілінській переклад своїх романів?
-
у чому полягала феміністична діяльність Марка Вовчка?
-
тип героїні творів М. Вовчка;
-
«Народні оповідання» – особливості.
-
Читати повість «Інститутка» !!!
(можна читати онлайн або завантажити у зручному форматі);