ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 30.09. 2020 рік (Середа)

Про матеріал
1 урок ЯДС (ПРО) УРОК 3. "Археологія. Як довідатися про минуле?" (с.48-49; друк.зош., с.21). 2 урок МАТЕМАТИКА Тема. «Розв’язуємо задачі, перевіряємо арифметичні дії додавання і віднімання» (с.26-27). 3 урок УКРАЇНСЬКА МОВА Тема. "Розвиток мовлення. Відгук про книгу" (с.32). 4 урок УКРАЇНСЬКА МОВА Друкований інтегрований навчальний посібник (Галина Іваниця-Частина 1), с.24, (с.24, Гра-дослідження«Експеримент»), хрестоматія, с.96-99. Сашко Дерманський «Мрія Маляки».
Перегляд файлу

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ        30.09. 2020 рік (Середа)

Розклад уроків 3-І класу-групи

ПЕРША ПОЛОВИНА ДНЯ

Середа

УВАГА!!!

Дистанційне навчання

з 08:00 до 17:30

Обговорення досягнень дитини

з 18:00 до 19:00

 

1.

«ЯДС» (ПРО)

2.

Муз.мистецтво

3.

Інформатика

4.

Математика

5.

Українська мова

6.

Українська мова

ДРУГА ПОЛОВИНА ДНЯ

12.30-13.00  Прогулянка-спостереження на свіжому повітрі

13.00-13.30  Обід/Прогулянка на свіжому повітрі

13.30-14.00  Рухливі ігри на свіжому повітрі /Прогулянка-спостереження на свіжому повітрі

14.00-14.30  Відпочинок  (Слухання музики/Перегляд мультфільмів, відео/Читання творів художньої літератури)

14.30-15.00 Самопідготовка (мовно-літературна галузь)/«Читайлик» (Оповідки для маленької дитинки. Створення коміксів. Перегляд навчальних відео)

15.00-15.30  Рухливі ігри на свіжому повітрі/Спортивна година (естафети)

15.30-16.00  Самопідготовка (математична галузь)/Дидактичні ігри логіко-математичного спрямування. Дослідницька робота

16.00-16.30  Прогулянка на свіжому повітрі/Рухливі ігри

16.30-17.00  Розвиток дрібної моторики  (LEGO/пазли/3D конструктор)/Розвиток уваги (дидактичні та розвивальні ігри)

17.00-17.30  Спортивна година (естафети) /Рухливі ігри на свіжому повітрі

 

Привіт, мій маленький друже.

Пригадай правила під час КАРАНТИНУ!!!

1 урок ЯДС (ПРО)

УРОК 3. Археологія. Як довідатися про минуле?

Підручник, с.48-49; друк.зош., с.21.

Мета

ознайомити дітей із професією археолог, з рисами характеру, які потрібні для цієї професії;

дослідити, що можуть зробити люди, аби довідатися про минуле;

закріпити обчислювальні навички;

збагачувати активний словник дітей відповідно до тематики тижня;

активізувати пізнавальну діяльність;

розвивати самостійне мислення, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам'ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування;

виховувати інтерес до історії України, естетичний смак.

Очікувані результати навчання

дитина звертається та вітається, дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова;

об’єднується з іншими дітьми у групу, в пари для спільної діяльності;

висловлює та аргументує власну думку, поважаючи позицію інших і дослухаючись до спільних рішень;

вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими життєвими ситуаціями;

ділиться власними враженнями від побаченого, почутого;

зіставляє почуте з власним досвідом;

знає, що таке археологія, хто такий археолог;

розуміє, які інструменти потрібні археологу для роботи;

називає риси характеру, потрібні археологу.

Повідомлення теми

  • Сьогодні ми далі подорожуватимемо Дніпропетровською областю.

Дізнаємося, хто такі археологи, потрапимо разом з ними на археологічні розкопки.

Як шукати інформацію про минуле?

Міркування над запитаннями (зош. с. 20, завд. 1).

  • Як ти думаєш, що люди можуть зробити, аби довідатися про минуле?
  • Прочитай ідеї Ганнусі й Микити.
  • Допиши свої варіанти. 

(Побувати на екскурсії, пошукати в інтернеті, прочитати  у книжках,

підручниках, енциклопедіях, відвідати музеї тощо.)

  • Як гадаєш, інформація з якого джерела буде найцікавішою?
  • З якого — найдостовірнішою?
  • Чи можна вірити всьому, що публікується в інтернеті? Чому?

Знайомство з поняттями «історичне джерело», «археологія».

А ще довідатися про минуле можна з історичного джерела.

Щоб історію писати, треба так багато знати!
І літопис прочитати, що монах давно писав.
Документи повивчати, ті, що князь колись складав.
І послухати легенди, давні вірші та казки.
Сиві думи, що складались всім народом залюбки.
Роздивитись давній посуд, і прикраси, і взуття.
Дивний одяг, що носили наші предки за життя.
Все зробив історик вправно, все читав і розглядав
І завзято та докладно нам історію писав.

Що ж йому допомогло? Історичне ... (джерело)

Історичні джерела — це пам’ятки минулого,

за допомогою яких вивчають історичні події.

Речі та будівлі оточують людину здавна.

Проте не всі стародавні споруди й предмети витримали випробування часом.

Сонце, буревії, війни руйнують і старовинні палаци, і стіни фортець,

і прадавні поховання людей.

Досліджувати сховані під землею і водою речі,

споруди та інші рештки діяльності людини допомагає археологія.

  • Розглянь зображення старовинних предметів і розкажи, про які факти минулого вони можуть свідчити.
  • Що, на твою думку, є історичною пам’яткою, а що — історичним джерелом?

C:\Users\User\Desktop\істор.пам'ятка-джерело.png

Археологія — наука, що висвітлює історію людства на основі вивчення пам’яток.

Це можуть бути різні типи знарядь праці, посуд, прикраси, предмети побуту тощо.

Відпочинь. Руханка танець «Marshmallow Dance»

      https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU&t=6s

Робота з малюнком 

  • Розглянь малюнок. Як ти думаєш, хто на ньому зображений?

C:\Users\User\Desktop\малюнок археолог.png

  • Чому ти так вирішив/ла?

Археолог — фахівець, який вивчає побут і культуру давніх людей

на підставі речових пам’яток минулого, добутих під час розкопок.

  • Як ти думаєш, які інструменти потрібні археологу для роботи?

C:\Users\User\Desktop\інструменти археолога.png

  • Обґрунтуй свою думку.

Інформація про професію археолога.

Археологи обережно знімають землю спеціальними інструментами шар за шаром.

Кожний такий шар має назву «штик» і дорівнює приблизно 20 см.

Для того, щоб розкопки були більш успішними,

археологи розбивають розкопувану ділянку на невеликі ділянки — квадрати.

Кожна така ділянка отримує свій порядковий номер,

який зазначають на всіх знахідках із цього квадрата.

Часто буває, що обсяг роботи завеликий для одного сезону розкопок.

Тоді археологи планують продовжувати дослідження наступного сезону.

У такому разі розкопки консервуються, тобто засипаються землею.

Зібрані знахідки дослідники відправляють до Інституту археології.

Там їх вивчають, реставрують. А згодом вони потрапляють до археологічних,

історичних чи краєзнавчих музеїв, щоб кожен зміг їх побачити.

Перегляд відео «Розкопки найбільшого у світі Трипільського поселення».

https://www.youtube.com/watch?time_continue=12&v=wEr2LappavE&feature=emb_logo

  • А зараз ти потрапиш на справжнісінькі розкопки й побачиш,

як працюють археологи.

  • Як працюють археологи?
  • Як ти зрозумів/ла, чому археологія в різних країнах різна?
  • Як ти гадаєш, чи легко бути археологом?

Вправа «Хмара слів»

  • Серед запропонованих слів, вибери і запиши у хмару ті, 

що називають риси, потрібні археологу.

C:\Users\User\Desktop\хмара слів.png

C:\Users\User\Desktop\слова до хмари слів.png

  • Чи є серед записаних рис ті, які притаманні тобі?
  • Доведи свою думку.

Відпочинь. Руханка. Олена Кравець. (перейди за посиланням)

https://www.youtube.com/watch?v=3c0-SpcjxQo

Археологічна математика 

Завдання 1. Археологи під час розкопок знайшли глиняні таблички.

  • Визнач їхню форму. Обчисли значення виразів.
  • За отриманими результатами запиши зашифроване слово,

використовуючи ключ до шифру.

  • Якої форми таблички?

У завданні є приклади, які ми пробували обчислювати. Пригадай!!!

(Множимо десятки на число, множимо одиниці на число, результати додаємо).

C:\Users\User\Desktop\археологічна матем. Зад 1.png

Завдання 2. Археологам пощастило: вони знайшли старовинні монети!

Заповни монети числами так, щоб суми чисел, записаних у вершинах

кожного ромба, дорівнювали: числу 100; числу 70.

C:\Users\User\Desktop\археологічна матем. Зад 2.png

Рефлексія.

  • З яким настроєм ти закінчуш урок?
  • Чи було тобі цікаво подорожувати?
  • Які таємниці подорожі ти відкрив/ла сьогодні для себе?

https://svitdovkola.org/images/metodic/3/tema2/kids-history.png

Відпочинь.  Виконай руханку «Якщо ви щасливі» (перейди за посиланням)   https://www.youtube.com/watch?v=i8ZlI3jiv1Q

2 урок МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Повтори записи у зошиті з музичного мистецтва.

3 урок ІНФОРМАТИКА

Друкований зошит, с.4-5, виконай усі завдання.

Відпочинь.  Виконай руханку «Голова, плечі коліна» (перейди за посиланням)   https://www.youtube.com/watch?v=HxezyqROtCQ 

4 урок МАТЕМАТИКА

Тема. «Розв’язуємо задачі, перевіряємо арифметичні дії додавання і віднімання»

Підручник, с.26-27.

№ 1, 4 – виконай усно.

№ 2, 3 – виконай письмово у робочому зошиті.

Відпочинь. Виконай фізхвилинку «Веселі пінгвінчики» (перейди за посиланням)     https://www.youtube.com/watch?v=N3UIHRRQ_xw&list=RDhnFatbZLV7k&index=2

Друкований зошит, с.18.

№ 71 (І і ІІ варіанти), 72 – виконай в друкованому зошиті;

№ 73– виконай в робочому зошиті.

Вивчи правила знаходження невідомих компонентів для розв’язування рівнянь

у друкованому зошиті, с.18, завдання 72:

  1. Щоб знайти ІІ доданок, потрібно від суми … відняти І доданок … .
  2. Щоб знайти зменшуване, потрібно до різниці … додати від’ємник … .
  3. Щоб знайти І множник, потрібно добуток … поділити на ІІ множник … .
  4. Щоб знайти від’ємник, потрібно від зменшуваного … відняти різницю … .

Самооцінювання

C:\Users\User\Desktop\САМООЦІНЮВАННЯ.jpg

Відпочинь. Руханка. Jerry Heil. Частина 1 (перейди за посиланням)

https://www.youtube.com/watch?v=NcI3S6eGxsI

5 урок УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема. Розвиток мовлення. Відгук про книгу

Підручник, с.32

Стіна слів: відгук

Словник (тлумачення слова): ВІ́ДГУК - Критична стаття, відзив і т. п., зумовлені появою якоїсь книги, виступом громадського діяча.

ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ

Відгук — це текст, у якому дають оцінку прочитаного, почутого, побаченого, висловлюють ставлення до нього.

Мета відгуку — описати свої почуття та думки, які з’явилися від знайомства з автором і його твором, а також рекомендація книжки або твору іншим читачам.

Відгук може бути написаний у вигляді міркування, тоді він зазвичай містить тезу (думка читача про книжку), докази справедливості цієї думки; висновок (загальна оцінка книжки); рекомендації (кому прочитати цю книжку).

Відгук також може бути написаний у стилі вільного письма.

Буктрейлер (від англ. book — книга, англ. trailer — тягач, причіп) — короткий відеоролик за мотивами книги, кліп по книзі.

Метою створення буктрейлера є спонукання до прочитання книги. Його особливістю є те, що розповідь про книгу подається в образній, інтригуючій формі.

        Створення буктрейлерів стало справжнім видом мистецтва. На спеціалізованих фестивалях, які ініціюють відомі бібліотеки, журнали та окремі видавництва, вручаються нагороди за найкращі з них.

        У переважній більшості тривалість буктрейлера не перевищує три хвилини. Він не містить спойлерів — інформації про сюжет книги.

       За призначенням буктрейлери поділяють на видавничі (вихід нової книги) та бібліотечні (про книгу з фонду).

Перегляд медіа:

Буктрейлер. "Кіт на ім'я Сплет" Роба Скоттона

https://www.youtube.com/watch?v=6laBfhLuWG4

Буктрейлер книги "Лізка Мармизко"

https://www.youtube.com/watch?v=PsAscjWu4og

Буктрейлер: "36 і 6 котів" Галини Вдовиченко

https://www.youtube.com/watch?v=n86ljcPbIXg

https://www.youtube.com/watch?v=tlN-_1MvEHE

БУКТРЕЙЛЕР. Ребекка Елліот «Просто тому що»

https://www.youtube.com/watch?v=FMucQs4XPKg

        Буктрейлери можуть бути ігровими, неігровими, анімаційними, виготовленими у формі акторської гри, комп'ютерної графіки або мультиплікації, колажу.

   -  Кожному з нас важливо ділитися з іншими тим, що відбувається у нашому житті.

   -  Згадай свої подорожі! Яскраві події викликають бажання розповідати про них, ділитися світлинами з друзями. Тоді стає вдвічі цікавіше жити.

   - Те саме відбувається з книгами. Книги змушують нас замислюватися, надихають нас. Вони відкривають нові світи, про які ми навіть не здогадуємось. І цим треба ділитися, про це можна сперечатися, адже один і той самий твір може викликати різні емоції в різних людей. Тому так важливо вміти давати відгук про прочитану книгу.

 Повідомлення теми уроку.

- Сьогодні на уроці ти будеш писати відгук про книгу.

Стіна слів

Відгук – це висловлення власного ставлення до вчинків героїв, подій, власної думки про те, як автор ставиться до героїв: співчуває чи засуджує, висміює їхні вчинки чи захоплюється ними.

- Написати відгук можна в різних формах. Це письмовий відгук (роздуми про прочитане) чи буктрейлер.

Буктрейлер − відеоролик – рецензія/анонс/відгук на/про книгу за мотивами твору. Основне завдання – повідомити про книгу, зацікавити та заінтригувати потенційного читача.

Відпочинь. Рухлива гра: «Пройдись, як...»

https://www.youtube.com/watch?v=1YiOi_t7Fq4

Працюй з підручником, с. 32

  • Прочитай, про що думають діти. Чому вони пишуть відгуки про прочитані книги?

      C:\Users\User\Desktop\про що пишуть діти.png

 

І. Пишемо відгук про прочитану книгу за схемою:

  1. Працюй за інструкцією у підручнику.
  2. Спочатку використай шаблон, як чернетку, а потім запиши відгук про книгу в робочий зошит за інструкцією.

C:\Users\User\Desktop\відгук.png

ІІ. Працюємо з діаграмою Венна:

  1. Побудуй діаграму Венна.
  2. Порівняй анотацію і відгук про книгу.

C:\Users\User\Desktop\кола венна.png

Рефлексія

Я дізнався/дізналася

Відгук — це текст, у якому дають оцінку прочитаного, почутого, побаченого, висловлюють ставлення до нього.

Мета відгуку — описати свої почуття та думки, які з’явилися від знайомства з автором і його твором, а також рекомендація книжки або твору іншим читачам.

Буктрейлер — короткий відеоролик за мотивами книги, кліп по книзі.

Метою створення буктрейлера є спонукання до прочитання книги.

Я вчуся

Писати відгуки про прочитані книги та презентувати їх в класі.

Відпочинь. Руханка. Jerry Heil. Частина 2  (перейди за посиланням)

https://www.youtube.com/watch?v=NcI3S6eGxsI

6 урок УКРАЇНСЬКА МОВА

Друкований інтегрований навчальний посібник (Галина Іваниця-Частина 1),

с.24, виконай усні та письмове завдання:

Вправа 1 (с.24, Гра-дослідження «Експеримент»), хрестоматія, с.96-99. Сашко Дерманський «Мрія Маляки».

Скористайся порадами у Грі-дослідженні та склади план за інструкцією й запиши в робочий зошит:

  1. Прочитай текст.
  2. Поділи на частини.
  3. До кожної частини добери заголовок.
  4. Запиши дібрані заголовки за пунктами.

Сашко Дерманський «Мрія Маляки»

                          План

Відпочинь. Танок-зарядка "Хокі покі" (перейди за посиланням)

https://www.youtube.com/watch?v=kTDq1HgzSmM

Вправа 2 (с.24, Розвага «Ознаки слова відшукай»), виконай усно.

Рефлексія

Вправа «Незакінчене речення»

C:\Users\User\Desktop\НЕЗАКІНЧЕНЕ РЕЧЕННЯ.png

Відпочинь. ZUMBA KIDS - Electronic Song - Minions / Instagram: @dovydaszumba

https://www.youtube.com/watch?v=FP0wgVhUC9w

Уважно читай завдання.

Спочатку думай, а потім виконуй.

Я впевнена, у тебе все вийде.

Бажаю успіхів!

 

docx
Додано
19 жовтня 2020
Переглядів
1117
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку