ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ Тема. «Розв’язуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння.»

Про матеріал
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ Тема. «Розв’язуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння.» Мета: актуалізувати розуміння відношення різницевого порівняння, уміння знаходити різницеве відношення двох чисел, розв'язувати прості задачі на різницеве порівняння; формувати вміння додавати й віднімати одноцифрове число з переходом через розряд у межах 100 двома способами на підставі правила додавання (віднімання) числа до (від) суми та частинами).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Навчання на відстаніВельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМРПроводиться з учнями 2-А класу у асинхронному режимі за Програмою НУШ відповідно до навчального плану.

Номер слайду 2

Тема. « Розв’язуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння. »ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. НУШХай новорічний Дід Мороз. Дарує щастя цілий віз!Здоров'я міцного на додачу,У всьому задуманому вдачу! Миру, дружби, щастя, ласки,Щоб життя було, як у казці!

Номер слайду 3

У цей ранковий, добрий час. Я рада, діти, бачить вас. Чи готові до уроку? Молодці!Тож сідайте. Працювати почали.

Номер слайду 4

Тема. « Розв’язуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння. »ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. НУШТема. «Розв’язуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння.»

Номер слайду 5

Зошит швидко розгортайте, ручку правильно тримайте. За осанкою всі стежте, з чистотою всі дружіть. На « відмінно» напишіть. Як правильно сидіти за комп'ютером ?

Номер слайду 6

Номер слайду 7

11 січня. Класна робота. Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 8

Урок без зупинки починається з каліграфічної хвилинки.

Номер слайду 9

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 10

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 11

Математичний диктант 11 січня 12 20 . . . Утворити нові числа Класна робота. Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 12

Машини забавлянки

Номер слайду 13

8 +34826759

Номер слайду 14

26539 9 +784 Перевірка РОБОТИ

Номер слайду 15

Перевірка РОБОТИ11, 12, 16, 10,14, 15, 13,17,11,15, 14, 12, 18, 16, 17, 13.

Номер слайду 16

ЩО ТАКЕ ЗАДАЧА?Задача — це “хитре” завдання, що потребує розв'язання.

Номер слайду 17

Будеш, друже, трудитись сумлінно, - У навчанні уникнеш невдач. І розв’яжеш на «добре» й «відмінно» Не десяток, а сотні задач.

Номер слайду 18

Завдання 1. с. 67 . 1) Проста задача на збільшення на деяке число. Задача Роман зробив 7 годівниць для пташок, а Оля — на 4 го­дівниці більше. Скільки годівниць зробила Оля? Роман Оля

Номер слайду 19

Розв’язання7 + 4 = 11 (г.) Відповідь: Оля зробила 11 годівниць. Роман — 7 годівниць. Оля — ?, на 4 годівниці більше

Номер слайду 20

Гімнастика для очей,

Номер слайду 21

2) Складена задача на збільшення на деяке число та збільшення на деяке число. Задача Роман зробив 7 годівниць для пташок, а Оля — на 4 го­дівниці більше, ніж Роман. Денис зробив на 3 годівниці більше, ніж Оля. Скільки годівниць зробив Денис?Роман Оля. Денис

Номер слайду 22

Задача. Роман — 7 годівниць. Оля — ?, на 4 годівниці більше, ніж Роман. Денис — ?, на 3 годівниці більше, ніж Оля Розв’язування1) 7 + 4 = 11 (г.) – годівниць зробила Оля;2) 11 + 3 = 14 (г.) – годівниць зробив Денис. Вираз   (7 + 4) + 3=Відповідь: Денис зробив 14 годівниць.

Номер слайду 23

План розв’язування. Скільки годівниць зробила Оля ? 7 + 4 = 11 (г.) 2) Скільки годівниць зробив Денис ? 11 + 3 = 14 (г.)  Відповідь: Денис зробив 14 годівниць.

Номер слайду 24

3)  Складена задача на збільшення на деяке число та зменшення на деяке число. Задача Роман зробив 7 годівниць для пташок, а Оля — на 4 годівниці більше, ніж Роман. Денис зробив на 3 годів-ниці менше, ніж Оля. Скільки годів-ниць зробив Денис??Роман. Оля. Денис

Номер слайду 25

Задача. Роман — 7 годівниць. Оля — ?, на 4 годівниці більше, ніж Денис — ?, на 3 годівниці менше, ніж Розв’язування1) 7 + 4 = 11 (г.) – годівниць зробила Оля;2) 11 – 3 = 8 (г.) – годівниць зробив Денис. Вираз   (7 + 4) – 3 =Відповідь: Денис зробив 8 годівниць. 

Номер слайду 26

САМОСТІЙНА РОБОТА Завдання 2, с.67

Номер слайду 27

23 – 5 = (10 + 13) – 5 ==10 + (13 – 5) =10 + 8 = 18 Завдання 2. Порозрядне віднімання з переходом через десяток:

Номер слайду 28

Завдання 2. Порозрядне додавання з переходом через десяток:38 + 4 = (30 + 8) + 4 = =30 +(8 + 4)=30+12=42

Номер слайду 29

51 – 6 = 40 + (11 – 6) = 40 + 5 = 4543 – 7 = 30 + (13 – 7) = 30 + 6 = 3634 + 7 = 30 + (4 + 7) = 30 + 11 = 4184 + 9 = 80 + (4 + 9) = 80 + 13 = 93

Номер слайду 30

Урок завершено! Чи  виникли в тебе якісь труднощі під час уроку? Які саме? Чи  вдалося їх подолати, як саме? Зателефонуй комусь зі своїх однокласників однокласниць і поділися враженнями від  уроку.

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Домашнє завдання Зошит «Працюю самостійно»: с. 58 - 59.

Номер слайду 33

Номер слайду 34

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ Тема. «Розв’язуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння.»Мета: актуалізувати розуміння відношення різницевого порівняння, уміння знаходити різницеве відношення двох чисел, розв'язувати прості задачі на різницеве порівняння; формувати вміння додавати й віднімати одноцифрове число з переходом через розряд у межах 100 двома способами на підставі правила додавання (віднімання) числа до (від) суми та частинами).

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Коваленко Любов
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 січня 2021
Переглядів
2779
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку