Дистанційний урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. «Додаємо і віднімаємо числа частинами»

Про матеріал
Дистанційний урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. «Додаємо і віднімаємо числа частинами» Мета. Формування обчислювальних навичок, актуалізація правила додавання і віднімання суми до (від) числа, розвиток вміння учнів додавати і віднімати числа в межах 20 частинами, перенесення цього способу міркування на випадки додавання і віднімання одноцифрового числа до (від) двоцифрового з переходом через десяток, формування вміння розв'язувати задачі і складати обернені.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дистанційний урок з математики у 2 – А класі. Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР

Номер слайду 2

Тема. «Додаємо і віднімаємо числа частинами ».

Номер слайду 3

Любі діти! Добрий день! Зичу праці і пісень. А ще, друзі, всім бажаю Сил, натхнення на весь день! На урок берем з собою Знання , навички та вміння.

Номер слайду 4

Тож, друзі, швиденько Зберемося в путь, Щоб до скарбниці знань Ще раз зазирнуть. Подорожуємо віртуально.

Номер слайду 5

Добре математику я знаю!Хто книгу шанує свою,Хай той переможе в бою!Чим важче завдання,Тим дорожча перемога!

Номер слайду 6

Щоб жодна хвилинка не втратилась марно. Ти всі перешкоди здолати зумій!Схилились голівки до праці мерщій. Працюй наполегливо, швидко, старанно,

Номер слайду 7

Сьогодні на уроці Тема. «Додаємо і відні-маємо числа частинами»

Номер слайду 8

12 січня. Класна робота. Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 9

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 10

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 11

Математичний диктант 12 січня 13 14 . . . Утворити нові числа Класна робота. Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 12

45276938 11 -

Номер слайду 13

7, 6, 9, 4, 5, 2, 8, 3. Перевірка роботи

Номер слайду 14

Додавання  частинами:8 + 4 = 8 + (2 + 2) = 8 + 2 + 2 = =10 + 2 = 1248 + 4 = 48 + (2 + 2) = 48 + 2 + 2 = =50 + 2 = 52 СТОРІНКА 68. Завдання 2

Номер слайду 15

48 + 4 = 48 + (2 + 2) = =48 + 2 + 2 = 50 + 2 = 52 Віднімання  частинами:13 – 8 = 13 – (3 + 5) = 13 – 3 – 5 == 10 – 5 = 553 – 8 = 53 – (3 + 5) = 53 – 3 – 5 = 50 – 5 = 45 

Номер слайду 16

Завдання 3. Додавання частинами:66 + 7 = 66 + (4 + 3) = 66 + 4 + 3 = 70 + 3 = 7388 + 6 = 88 + 2 + 4 = 90 + 4 = 9474 + 8 = 74 + 6 + 2 = 80 + 2 = 8234 + 8 = 34 + 6 + 2 = 40 + 2 = 42

Номер слайду 17

93 – 5 = 93 – (3 + 2) = 93 – 3 – 2 = = 90 – 2 = 8832 – 5 = 32 – 2 – 3 = 30 – 3 = 2744 – 9 = 44 – 4 – 5 = 40 – 5 = 35  Віднімання частинами:

Номер слайду 18

Гімнастика для очей,

Номер слайду 19

Задача. Соня розв'язала 9 завдань із матема-тики, а Тарас — на 6 менше, ніж Соня. Скільки завдань розв'язала Алла, якщо вона зробила на 2 завдання більше за Тараса?Завдання 5.  Складена задача на зменшення на деяке число та збільшення на деяке число. Тарас. Соня. Алла

Номер слайду 20

Задача. Соня — 9 завдань. Тарас — ?, на 6 завдань менше, ніж Алла — ?, на 2 завдання більше, ніж Розв’язання Вираз   (9 – 6) + 2 = *Відповідь: Алла розв’язала 5 завдань.

Номер слайду 21

План розв’язування1) Скільки завдань розв’язав Тарас?2) Скільки завдань розв’язала Алла? Розв’язання1) 9 – 6 = 3 (з.) – завдання розв’язав Тарас;2) 3 + 2 = 5 (з.) – завдань розв’язала Ал-ла. Відповідь: Алла розв’язала 5 завдань.

Номер слайду 22

Музична перерва

Номер слайду 23

Самостійне виконання завдання № 4.(Скороти міркування )

Номер слайду 24

Перевірка роботи. Завдання № 4.(Скороти міркування )

Номер слайду 25

Завдання 4. Скороти міркування.27 + 5 = 30 + 2 = 3274 – 8 = 70 – 4 = 6674 + 9 = 80 + 3 = 8327 – 8 = 20 – 1 = 1985 + 7 = 90 + 2 = 92 32 – 6 = 30 – 4 = 2648 + 3 = 50 + 1 = 5161 – 4 = 60 – 3 = 57

Номер слайду 26

Домашнє завдання Зошит «Працюю самостійно»: с. 60 - 61.

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Дистанційний урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. «Додаємо і віднімаємо числа частинами» Мета. Формування обчислювальних навичок, актуалізація правила додавання і віднімання суми до (від) числа, розвиток вміння учнів додавати і віднімати числа в межах 20 частинами, перенесення цього способу міркування на випадки додавання і віднімання одноцифрового числа до (від) двоцифрового з переходом через десяток, формування вміння розв'язувати задачі і складати обернені.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
12 січня 2021
Переглядів
905
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку