План-конспект уроку "Узагальнення і систематизація знань по темі додавання і віднімання чисел в межах сотні

Про матеріал
Дана розробка стане у нагоді під час проведення уроку узагальнення знань учнів по темі "Додавання і віднімання в межах 100"
Перегляд файлу

 

Тема: Узагальнення і систематизація знань по темі : «Додавання і віднімання двоцифрових чисел в межах 100».

Мета:  Закріпити і перевірити сформованість навичок додавання і віднімання двоцифрових чисел в межах 100;

Удосконалювати вміння розв’язувати задачі, ребуси, вправи геометричного змісту; Стимулювати інтерес до вивчення математики;

виховувати дисциплінованість, товариськість.

Обладнання: записи на дошці,цеглинки Лего, малюнок для само оцінювання, м’ячик, лічильні палички.

Тип уроку – урок узагальнення і систематизації знань.

Форма проведення: математичний КВК.

Хід уроку

І. Організація класу.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Слово вчителя.

ІІІ. Проведення КВК

. У конкурсі беруть участь 2 команди. Перша команда - «Кмітливі», друга команда – «Допитливі». Оцінювати вашу роботу буде журі.

1 етап. Привітання команд.

Команда «Кмітливі».                            Команда «Допитливі»

Щоб усе прекрасно знати,                 Самостійно ми працюєм

Будем добре міркувати,                      Помилок не буде , факт!

Додавати й віднімати,                          Дуже добре ми міркуєм,

І свій розум розвивати!                      Щоб мати гарний результат!

2 етап. Розминка команд

  • Розв’язати логічні задачі.
  • Команда «Кмітливі»

Якою рукою краще розмішувати чай: лівою чи правою? ( ложкою)

На груші висіло 5 яблук, а на ялинці – лиш 2. Скільки всього яблук виросло? ( жодного)

Команда «Допитливі»

В одному місці стоїть хлопець, ав другому – другий.  А посередині півень зніс яйце. Котрий із них швидше ухопить яйце? ( півень яєць не несе)

Скільки мам у кожної дитини?

3 етап. «Конкурс обчислень».

Гра «Математична хованка». Діти стають у коло і передають м’яч по колу, називаючи числа. Перша команда  - назвати числа від 58 до 64; друга команда = від 88 до 94.

Вправа «Сходинки». Яка команда швидше підніметься по сходинках?

Команда «Кмітливі»              Команда «Допитливі»

21+1 =                                         31+1 =

30+5=                                          40+6=

20+20=                                        30+30=

99-9 =                                          89-9=

10 -10=                                        30-30=

45-5 =                                           95-5=

Істинні і хибні твердження.

Для роботи беремо 2 цеглинки червоного і синього кольорів. Правильне твердження сигналізуємо синьою цеглинкою. Хибне твердження – червоною цеглинкою.

Тиждень має 7 днів;

У трикутника чотири сторони;

Сьогодні субота;

20+20=40;

45більше за 99;

88 меншне за 91.

Фізкультхвилинка з цеглинками Лего

4 етап. «Конкурс поміркуй»

Вправа «Ребус».

МІ100             сімя

40а                  3кутник

5 етап «Конкурс капітанів»

Із зав’язаними очима намалювати те, що я називатиму. Намалюйте будиночок. У ньому є прямокутні двері, а також прямокутна труба, з якої йде дим. У будинку є два круглі вікна. Біля нього є паркан, біля паркану росте квітка. Від будинку протоптано стежку.

6 етап. «Творчо - конструкторський»(робота в парах)

Із паличок викласти в один ряд 5 квадратів. Забрати 4палички, щоб утворилося 3 квадрати.

І. Підведення підсумків. Слово журі. Визначення найкращого математика. Нагородження медаллю «Кращий математик».

І Рефлексія.

Оціни свою роботу на уроці та розфарбуй котика:

  • Рудим – «Я молодець! У мене все вийшло!»;
  • Сірим – «Я трохи помилявся. Але майже все вийшло»;
  • Смугастим – «Мені було важко. Слід працювати більше й уважніше»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Рудюк Раїса
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
12 січня 2021
Переглядів
1489
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку