Тема: Узагальнення і систематизація знань по темі : «Додавання і віднімання двоцифрових чисел в межах 100».
Мета: Закріпити і перевірити сформованість навичок додавання і віднімання двоцифрових чисел в межах 100;
Удосконалювати вміння розв’язувати задачі, ребуси, вправи геометричного змісту; Стимулювати інтерес до вивчення математики;
виховувати дисциплінованість, товариськість.
Обладнання: записи на дошці,цеглинки Лего, малюнок для само оцінювання, м’ячик, лічильні палички.
Тип уроку – урок узагальнення і систематизації знань.
Форма проведення: математичний КВК.
Хід уроку
І. Організація класу.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
Слово вчителя.
ІІІ. Проведення КВК
. У конкурсі беруть участь 2 команди. Перша команда - «Кмітливі», друга команда – «Допитливі». Оцінювати вашу роботу буде журі.
1 етап. Привітання команд.
Команда «Кмітливі». Команда «Допитливі»
Щоб усе прекрасно знати, Самостійно ми працюєм
Будем добре міркувати, Помилок не буде , факт!
Додавати й віднімати, Дуже добре ми міркуєм,
І свій розум розвивати! Щоб мати гарний результат!
2 етап. Розминка команд
Якою рукою краще розмішувати чай: лівою чи правою? ( ложкою)
На груші висіло 5 яблук, а на ялинці – лиш 2. Скільки всього яблук виросло? ( жодного)
Команда «Допитливі»
В одному місці стоїть хлопець, ав другому – другий. А посередині півень зніс яйце. Котрий із них швидше ухопить яйце? ( півень яєць не несе)
Скільки мам у кожної дитини?
3 етап. «Конкурс обчислень».
Гра «Математична хованка». Діти стають у коло і передають м’яч по колу, називаючи числа. Перша команда - назвати числа від 58 до 64; друга команда = від 88 до 94.
Вправа «Сходинки». Яка команда швидше підніметься по сходинках?
Команда «Кмітливі» Команда «Допитливі»
21+1 = 31+1 =
30+5= 40+6=
20+20= 30+30=
99-9 = 89-9=
10 -10= 30-30=
45-5 = 95-5=
Істинні і хибні твердження.
Для роботи беремо 2 цеглинки червоного і синього кольорів. Правильне твердження сигналізуємо синьою цеглинкою. Хибне твердження – червоною цеглинкою.
Тиждень має 7 днів;
У трикутника чотири сторони;
Сьогодні субота;
20+20=40;
45більше за 99;
88 меншне за 91.
Фізкультхвилинка з цеглинками Лего
4 етап. «Конкурс поміркуй»
Вправа «Ребус».
МІ100 сімя
40а 3кутник
5 етап «Конкурс капітанів»
Із зав’язаними очима намалювати те, що я називатиму. Намалюйте будиночок. У ньому є прямокутні двері, а також прямокутна труба, з якої йде дим. У будинку є два круглі вікна. Біля нього є паркан, біля паркану росте квітка. Від будинку протоптано стежку.
6 етап. «Творчо - конструкторський»(робота в парах)
Із паличок викласти в один ряд 5 квадратів. Забрати 4палички, щоб утворилося 3 квадрати.
І. Підведення підсумків. Слово журі. Визначення найкращого математика. Нагородження медаллю «Кращий математик».
І Рефлексія.
Оціни свою роботу на уроці та розфарбуй котика: