Дистанційне заняття з дітьми середнього віку «Я живу серед краси»

Про матеріал
Виховувати естетичний смак та інтерес до класичної музики; ритмічно виконувати танцювальні рухи; активно підспівувати знайомі пісні. Збагачувати внутрішній світ дитини позитивними
Перегляд файлу

Дистанційне заняття з дітьми середнього віку «Я живу серед краси»

М.К. Добрий день, малята! Сьогодні я запрошую всіх до весняної подорожі. А щоб було веселіше, пропоную рухатись під музику!

Руханка «Бедрик»

https://www.youtube.com/watch?v=4g6Cd1X7lUU

М.К. Ось ми і дісталися до весняної галявини. Уявіть, що тут зелена травичка. Сідаймо на травичку. (Діти розміщуються на килимочку). Послухаємо музику лісу і весни. Але спочатку скажіть, як ви гадаєте, хто утворює в лісі звуки? (Відповідь дітей). Вірно, листячко, віти, тварини та пташки. Одна маленька пташка так красиво співала і композитор М.Глінка, почувши її спів, написав музику, яку так і назвав : «Жайворонок». Послухайте цей твір.

                                     Слухання музики. М. Глінка «Жайворонок»

                                                          https://www.youtube.com/watch?v=5kr1U0cIDng

                  (Після повторного слухання діти повинні запамятати назву твору)

 

М.К. Жайворонок весело співає, тепле сонечко вітає. Давайте і ми закличемо сонечко до нас!

Розпівка «Вийди, вийди, сонечко»

                                                         https://www.youtube.com/watch?v=hlWXFWePjKA

                   (Перед повторним співом ставлю задачі на розвиток співочих інтонацій)

 

М.К. Сонечко світить, хмаронька пливе, оживає вся природа. Так і хочеться намалювати сонячну весну. Давайте  про це заспіваємо пісню «Намалюю я».

 Співи «Намалюю я»

https://www.youtube.com/watch?v=qcA3MTrlQL0

 

М.К. (ловить дзеркальцем сонячний промінчик) Ой, подивіться, діти, до нас завітав сонячний промінчик! А у нас і про нього є пісенька! Заспіваємо її дружно та весело».

 

«Сонячний промінчик»

https://www.youtube.com/watch?v=TK1TwHvuZ6E

                   (Перед повторним співом ставлю задачі на рухливий темп співу)

 

М.К. Погляньте, яка краса навколо! Струмочки дзюрчать, молоді листочки тріпочуть на вітру– весну вітають. Так і просяться наші ручки та ніжкі порухатись під веселу пісеньку!

Гра-танок «Ми весело танцюєм раз, два, три» гр.Мальдиви

                                                                           https://online-video-cutter.com/ru/

 

М.К. От і підійшла наша весняна подорож до кінця. До побачення, лісова галявинка! Сідаймо у веселий потяг і повертаймося додому! (Під пісню діти йдуть «змійкою» за батьками).

Пісня «Веселий потяг»

https://mp3iq.com/m/2082208-veselyj-potyag/

 М.К. (прощається з малюками ті їхніми батьками) 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Сценарії
Додано
17 квітня 2020
Переглядів
868
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку