Костянтинівський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів №8
Костянтинівської міської ради Донецької області
Погоджено
в.о. директора ЗЗСО № 8
__________ Т.Ю. Пархоменко
Індивідуальний план роботи
під час карантину
( 04.04.20 – 24.04.20)
вчителя музичного мистецтва
Зміст роботи
1. Аналіз календарно-тематичного планування, визначення навчальних тем: які при відновленні навчання можна ущільнити, які учні можуть вивчити самостійно, а які потребують детального пояснення.
2. Розробка та розсилка завдань для учнів 3, 4, 5, 6, 7 класів та учнів з індивідуальною формою навчання.
Даю перелік творів, які відповідно до навчальної програми із музичного мистецтва рекомендовано прослухати учням самостійно:
3 клас : М. Лисенко "Експромт ля-мінор"
В. А. Моцарт "Турецьке рондо"
У. н. п. "Ой на горі жито" в обр. К. Стеценка
4 клас : Ян Сибеліус "Фінляндія"
Арам Хачатурян, гопак із балету "Гаяне"
г. н. т. "Лезгінка"
"Курчатка" Т. Муталлібова, Г. Гусейнлі
П. Чайковський "Китайський танець", я. н. п. "Вишня", варіації на японську народну пісню" Вишня "
5 клас : С. Прокоф'єв фрагменти з балету "Попелюшка "
С. Джоплін "Регтайм"
мюзикл "Звуки музики" Р. Роджерс
6 клас : Й. Гайдн "Прощальна симфонія" або Л. Бетховен "симфонія 5"
Д. Шостакович "Святкова увертюра"
7 клас – фрагменти з мультфільмів "Про козаків", "Лікар Айболить", "Острів скарбів"
електронна музика (К. Штокхаузен, К. Дебюссі в обробці тощо)
Індивідуальна форма навчання :
1 кл
Горбачов Артем(ф-ра) : імітаційні вправи, ранкова зарядка, дихальні вправи за допомогою відеоматеріалів.
Горбачов Олександр (музичне мистецтво) : у. н. п. "Я коза ярая", у. н. т. "Аркан", "Гопак", "Козачок".
5 клас
Камиш'ян Андрій (музичне мистецтво) : великоднева пісня "Ой, візьму я писачок"
Д. Гершвін "Колискова" з опери "Поргі та Бесс"
Камиш'ян Андрій, Плетньов Богдан (Я досліджую світ) : відеоматеріали по темах "Земля - спільний дім" та "Україна на карті світу. Найближчі сусіди України".
Плетньов Богдан (музичне мистецтво) : великоднева пісня "Ой, візьму я писачок"
Ян Сибеліус "Фінляндія".
Пропоную вивчення програмового матеріалу з відповідної теми з музичного мистецтва, оприлюднюючи завдання з поясненнями та рекомендаціями щодо їх виконання на сайті навчального закладу.
Надаю учням перелік інтернет-джерел, які сприятимуть легшому засвоєнню програмового матеріалу;
3 клас : тричастинна форма - https://youtu.be/wPVDSD5Ks2Q
В. А. Моцарт "Турецьке рондо" - https://youtu.be/CnTMe1DiZBA
у. н. п. "Ой на горі жито" - https://youtu.be/D8gCATj3ILs
4 клас : Ян Сибеліус - https://youtu.be/f7wiGAwuVa0
Грузія, Вірменія, Азербайджан https://subject.com.ua/textbook/music/4klas/24.html
г. н. т. "Лезгінка "https://youtu.be/gDbpJNhfrW4
" Курчатка" Т. Муталлібова, Г. Гусейнлі https://youtu.be/OzJNxS4-gmQ
Загадкові Індія, Китай і Японія http://artlesso.blogspot.com/2017/04/29_15.html?m=1
5 клас : С. Прокоф'єв балет" Попелюшка " (фрагменти) https://youtu.be/1JWn9mCGBYc
С. Джоплін "Регтайм" https://youtu.be/KcVpQI9rT8k
фрагменти з кінофільму "Людина з бульвару Капуцинів" https://youtu.be/glm12Isb67s
мюзикл "Звуки музики" Р. Роджерс https://youtu.be/Z5R4LJ92448
6 клас: Й. Гайдн "Прощальна симфонія" або Л. Бетховен "Симфонія 5" https://youtu.be/KeVx-mxyfJs
увертюра https://youtu.be/WQOezei7EYI
тести :
https://naurok.com.ua/test/zhanri-kamerno---instrumentalno-muziki-137567.html
7 клас : музика в мультиплікації -
тести :
електронна музика -
Індивідуальна форма навчання :
1 клас музичне мистецтво Горбачов Олександр : у. н. п. "Я коза ярая" https://youtu.be/4oOgaHVAOBE
у. н. т. "Аркан", "Гопак", "Козачок"
Горбачов Артем (ф-ра)
5 клас Камиш'ян Андрій (музичне мистецтво) : великоднева пісня https://youtu.be/meY_AmeKqbw
Дж. Гершвін https://youtu.be/HKaLK2K6qhs
(Я у світі) https://youtu.be/SB8TzyCgP3g
Плетньов Богдан (музичне мистецтво) :
Ян Сибеліус https://youtu.be/f7wiGAwuVa0
великоднева пісня
(Я у світі) https://youtu.be/wWQsQh6P7G0
3. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання
4. Опрацювання фахової літератури з предмету
5. Розробка методичних матеріалів до уроків
6. Прийняття участі у фахових курсах, вебінарах тощо.