Анотація до дистанційного курсу з англійської мови. Тема «Подорож». 5 клас.
Цикункової Яни Вікторівни , вчителя англійської мови навчально-виховного комплексу "Ліцей - спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів № 10" Марганецької міської ради Дніпропетровської області.
Курс дає можливість учням самостійно ознайомитись з новими лексичними одиницями до теми «Подорож», активізувати їх у цікавих не стандартних мовленнєвих ситуаціях, навчати учнів практично застосовувати вивчений матеріал, занотовувати вивчене в он-лайн щоденнику, який розміщено в кожному уроці; долати мовний бар'єр, розвивати світогляд та мотивувати до вивчення англійської мови. Курс розроблено з урахуванням психолого-педагогічних особливостей учнів даного віку.
Даний курс відповідає державній навчальній програмі з англійської мови та вимогам Положення про електронні освітні ресурси.
Курс розміщено на власному блозі учителя Цикункової Я.В.
https://englishschoolbox.blogspot.com/p/blog-page_9.html
Курс охоплює 10 уроків теми «Подорож. Види транспорту» та містить 4 тренажера та 54 он-лайн теста (2 в програмі MIND MAP, 2 в програмі WORDCLOUD TAGUL) решта на безкоштовному ресурсі LearningApps.
Коротка анотація до уроку у вигляді запитань та супровідного тексту та інструкції до кожного тренажера для учня щодо роботи з матеріалами уроку дає можливість зняти труднощі для учня та вмотивувати його на продуктивне засвоєння матеріалу.
Кожен урок має свій глосарій та короткі пояснення перед завданням, граматичними правилами, що дає змогу учню впевнено почуватись перед виконанням завдання.
Теоретичний матеріал до кожного уроку подано у вигляді схем, коротких пояснень та прикладів, який обов'язково закріплюється у тренажерах.
Матеріал курсу розроблений з урахуванням міжпредметних зв'язків та практичного застосування не лише знання англійської мови, а й загальних знань з різних предметів. Теоретичний матеріал закріплюється у невимушеній іншомовній атмосфері із доцільним залученням відео та аудіо матеріалу, графічних зображень, тестів, пазлів та інших електронних ресурсів, в кожному уроці міститься певна кількість завдань для самоперевірки, для проміжного та тематичного оцінювання предметних компетентностей учнів, що дає можливість бачити свої результати одразу, фінальним завданням кожного уроку є щоденник, де учні занотовують коротко вивчений матеріал, який має також і функцію форуму для спілкування учнів, які виконували завдання уроку.
Курс має на меті розширити світогляд учнів не лише мовленнєвими засобами, але показати учням, як можна застосувати отримані знання на практиці.
Курс є авторською розробкою, завдання та тренажери розроблені на власному аккаунті електронного ресурсу LEARNINGAPPS.
Means of Transport. Travelling by Train.
What means of transport do you know? What is your favorite one? Do you often travel by it?
Instructions:
Перейди за посиланням на тест. Прочитай завдання,вибери вірну відповідь, вибравши одне із запропонованих слів. Для перевірки клікнути праворуч внизу. Відповівши на останнє запитання, можеш перевірити загальну кількість вірних відповідей. Зверни увагу! До будь-якого завдання є підказка, вона знаходиться у верхньому лівому кутку поля, клікни .
Let`s start!
2) Let`s start learning some information about different means of transport. They are different and very comfortable, but have their advantages and disadvantages. “red” words are unknown, try to guess their meaning, they are very important for our subject .
You have to do the puzzle to guess the mean of transport of this lesson.
Vocabulary:
on business - у відрядження
for pleasure - для задоволення
rather - доволі
a sleeper - спальний вагон
a dining - car - вагон - ресторан
a ticket - квиток
wherever - де б не, куди б не
advantage - перевага
disadvantage - недолік
Instructions:
Перейди за посиланням до завдання. Прочитай завдання, обери категорію над пазлом (клікни її) та підбери до обраного виду транспорту характеристики, якщо вибір правильний, відкривається картинка. Будь уважним, характеристики можуть повторюватись. Можна змінювати категорію, якщо хочеш обрати якусь іншу характеристику транспорту. Якщо правильно відгадаєш всі категорії, пазл складеться і ти дізнаєшся, про який вид транспорту ти збереш інформацію на цьому уроці. Зверни увагу! До будь-якого завдання є підказка, вона знаходиться у верхньому лівому кутку поля, клікни .
3) Well, today we learn about travelling by train. Do you like such kind of travelling? Do you often travel by train?
Now, you are ready to read the text and understand the information.
Travelling by train is slower than by plane but it has its advantages. You can see the country but only clouds, when flying. You can sleep in the sleeper and have your meal in the dining - car. You can meet new people and talk to them. You can also see nice views through the windows. It makes a long journey enjoyable. You can buy tickets at the railway station or on - line.
4) Did you understand the information? Let`s check it!
Instructions:
Перейди за посиланням до завдання. Прочитай завдання, перемісти зображення до відповідного речення, якщо це вірно, вони зникнуть. Зверни увагу! На полі є 2 зайвих речення та зображення.Зверни увагу! До будь-якого завдання є підказка, вона знаходиться у верхньому лівому кутку поля, клікни .
5) Was it easy to do? I think, it was very exciting as well.
Remember prepositions of time:
at + the time (at 5 o`clock), at midday/ noon/ midnight/ night
in (in the morning/ afternoon/ evening), month (in April), seasons (in the spring)
on + days (on Friday), dates (on 3rd September), parts of a day (on Monday afternoon)
Don`t you like doing amazing tasks? One more task for you.
Instructions:
Перейди за посиланням до тесту. Прочитай завдання та склади із запропонованих слів речення, переміщуючи їх по полю. Для перевірки клікнути праворуч внизу. Зверни увагу! До будь-якого завдання є підказка, вона знаходиться у верхньому лівому кутку поля, клікни .
Let`s start!
6) You can do a lot of tasks. It`s great!
So, there is the last thing to do, our diary. Don`t you forget, you are to fill the gaps at the end of the lessons.
Клікни CREATE NEW TOPIC та запиши своє ім’я на титульній сторінці, потім О.К.; запиши LESSON 2 у графі TYPE THE TITLE OF YOUR NEW TOPIC HERE, у графі WRITE THE FIRST POST TO YOUR TOPIC HERE запиши 2-3 слова, які ти вивчив у цьому уроці та 3-4 речення за зразком завдань з уроку. Зверни увагу! До будь-якого завдання є підказка, вона знаходиться у верхньому лівому кутку поля, клікни .