Анотація до дистанційного курсу з англійської мови. Тема «Подорож». 5 клас.
Цикункової Яни Вікторівни , вчителя англійської мови навчально-виховного комплексу "Ліцей - спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів № 10" Марганецької міської ради Дніпропетровської області.
Курс дає можливість учням самостійно ознайомитись з новими лексичними одиницями до теми «Подорож», активізувати їх у цікавих не стандартних мовленнєвих ситуаціях, навчати учнів практично застосовувати вивчений матеріал, занотовувати вивчене в он-лайн щоденнику, який розміщено в кожному уроці; долати мовний бар'єр, розвивати світогляд та мотивувати до вивчення англійської мови. Курс розроблено з урахуванням психолого-педагогічних особливостей учнів даного віку.
Даний курс відповідає державній навчальній програмі з англійської мови та вимогам Положення про електронні освітні ресурси.
Курс розміщено на власному блозі учителя Цикункової Я.В.
https://englishschoolbox.blogspot.com/p/blog-page_9.html
Курс охоплює 10 уроків теми «Подорож. Види транспорту» та містить 4 тренажера та 54 он-лайн теста (2 в програмі MIND MAP, 2 в програмі WORDCLOUD TAGUL) решта на безкоштовному ресурсі LearningApps.
Коротка анотація до уроку у вигляді запитань та супровідного тексту та інструкції до кожного тренажера для учня щодо роботи з матеріалами уроку дає можливість зняти труднощі для учня та вмотивувати його на продуктивне засвоєння матеріалу.
Кожен урок має свій глосарій та короткі пояснення перед завданням, граматичними правилами, що дає змогу учню впевнено почуватись перед виконанням завдання.
Теоретичний матеріал до кожного уроку подано у вигляді схем, коротких пояснень та прикладів, який обов'язково закріплюється у тренажерах.
Матеріал курсу розроблений з урахуванням міжпредметних зв'язків та практичного застосування не лише знання англійської мови, а й загальних знань з різних предметів. Теоретичний матеріал закріплюється у невимушеній іншомовній атмосфері із доцільним залученням відео та аудіо матеріалу, графічних зображень, тестів, пазлів та інших електронних ресурсів, в кожному уроці міститься певна кількість завдань для самоперевірки, для проміжного та тематичного оцінювання предметних компетентностей учнів, що дає можливість бачити свої результати одразу, фінальним завданням кожного уроку є щоденник, де учні занотовують коротко вивчений матеріал, який має також і функцію форуму для спілкування учнів, які виконували завдання уроку.
Курс має на меті розширити світогляд учнів не лише мовленнєвими засобами, але показати учням, як можна застосувати отримані знання на практиці.
Курс є авторською розробкою, завдання та тренажери розроблені на власному аккаунті електронного ресурсу LEARNINGAPPS.
Means of Transport. Travelling by Ship.
Do you like sea? Do you often go to the sea? Have you ever traveled by sea?
Instructions:
Перейди за посиланням до тесту. Прочитай завдання,вибери вірну відповідь, вибравши одне із запропонованих слів. Для перевірки клікнути праворуч внизу. Відповівши на останнє запитання, можеш перевірити загальну кількість вірних відповідей. Зверни увагу! До будь-якого завдання є підказка, вона знаходиться у верхньому лівому кутку поля, клікни .
2) So today we travel very far. What mean of transport can we go by? Try to guess.
Instructions:
Перейди за посиланням до завдання. Прочитай завдання, перемісти зображення до відповідного тексту, якщо це вірно, пара зникає. Зверни увагу! На полі є зайве зображення. Це і є наший вид транспорту для подорожі. Зверни увагу! До будь-якого завдання є підказка, вона знаходиться у верхньому лівому кутку поля, клікни .
3) Are you ready to learn something new about this kind of travelling? Read and try to understand the main things.
Before reading you have to learn some new words.
Vocabulary:
comfortable - зручний
to be seasick - хворіти на морську хворобу
а remedy - засіб
to breathe - дихати
a timetable - розклад
a seagull - чайка
a boat - човен
Travelling by ship you can breath in the fresh air, listen to the seagulls. the voyage is a very enjoyable journey. But it`s very expensive. Some people can`t travel by ship because they are seasick. The best remedy for seasickness is a piece of dry bread.
4) Isn`t the text interesting? Let`s do a task. It`s to put the statements in the correct column: advantage or disadvantage. Be attentive.
Instructions:
Перейди за посиланням до тесту. Прочитай твердження, у графі під ним запиши одну з категорій, до якого воно відноситься. Для перевірки клікнути праворуч внизу. Відповівши на останнє запитання, можеш перевірити загальну кількість вірних відповідей. Зверни увагу! До будь-якого завдання є підказка, вона знаходиться у верхньому лівому кутку поля, клікни .
5)
Remember:
We use comparative forms (II) of adjectives to compare two people, things, places, etc. and superlative forms (III) to compare one person or thing with more than one person or thing in the same group:
big (I) - bigger (II) - the biggest (III)
small (I) - smaller(II) - the smallest (III)
happy (I) - happiest (II) - the happiest (III)
comfortable (I) - more comfortable (II) - the most comfortable (III)
Irregular forms:
good (I) - better (II) - the best (III)
bad (I) - worse (II) - the worst (III)
little (I) - less (II) - the least (III)
far (I) - farther (II) - the farthest (III)
Is this rule clear? Let`s check it. You have to do the task: put the adjective forms in the correct column.
Instructions:
Перейди за посиланням до завдання. Прочитай завдання, перемісти форму прикметника до відповідного (positive, comparative. superlative) поля, на місці переміщеного прикметника з’явиться новий. Для перевірки клікнути праворуч внизу, якщо варіант правильний, то він буде обведений зеленим. Зверни увагу! На полі є 2 зайвих речення та зображення.Зверни увагу! До будь-якого завдання є підказка, вона знаходиться у верхньому лівому кутку поля, клікни .
5) You can do a lot of tasks. It`s great!
So, there is the last thing to do, our diary. Don`t you forget, you are to fill the gaps at the end of the lessons.
Клікни CREATE NEW TOPIC та запиши своє ім’я на титульній сторінці, потім О.К.; запиши LESSON 3 у графі TYPE THE TITLE OF YOUR NEW TOPIC HERE, у графі WRITE THE FIRST POST TO YOUR TOPIC HERE запиши 2-3 слова, які ти вивчив у цьому уроці та 3-4 речення за зразком завдань з уроку. Зверни увагу! До будь-якого завдання є підказка, вона знаходиться у верхньому лівому кутку поля, клікни .