Дистанційний урок - алгебра 7 клас

Про матеріал
Добрий день шановні учні 7 класу. Так як через карантинні обмеження ми з вами не можемо сьогодні працювати в класі, тому запрошую вас на дистанційний урок з алгебри. Для роботи нам знадобиться підручник, зошит, комп’ютер або смартфон(бажано щоб він був поруч) та безперебійний інтернет.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дистанційний урок алгебра 7 клас Навчальна презентація

Номер слайду 2

Девізом сьогоднішнього уроку будуть слова відомого давньогрецького математика Піфагора: «Добре засвоєна мудрість не забувається ніколи». «У» — усміхненими; «С» — спокійними; «П» — прогресивними; «І» — ініціативними; «X» — хоробрими.

Номер слайду 3

Гра «Вірю не вірю»Платформа «На урок»join.naurok.ua код від вчителя 6174893

Номер слайду 4

17 листопада. Класна роботаІнтерактивний модуль learningapps.org. Вправа «Знайди слова»https://learningapps.org/display?v=pum5mza3a20

Номер слайду 5

17 листопада. Класна робота. Розкладання многочлена на множники способом групування

Номер слайду 6

Метод винесення спільного множника за дужкиaх + bx + ay + by. ТАКНІ

Номер слайду 7

aх + bx + ay + by = (aх + bx ) + (ay + by) = = х (a + b) + y (a + b) Спільний множник (a + b) Винесемо його за дужких (a + b) + y (a + b) = (a + b) (х + y)

Номер слайду 8

Алгоритм1) Об'єднати всі члени многочлена у групи так, щоб після винесення за дужки спільного множника в такій групі в дужках утворились спільні множники;2) винести за дужки спільний множник у кожній групі;3) винести за дужки спільний двочленний множник.

Номер слайду 9

Інтерактивний модуль learningapps.org. Вправа « Збери пазл »https://learningapps.org/display?v=ppp5m0oya20

Номер слайду 10

Франсуа Вієт. Вдома перегляньте відео на каналі YOUTUBE про відомого французького математика за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=808zz. Z2whvk

Номер слайду 11

Фізкультхвилинка Щось не хочеться сидіти, Треба трохи відпочити. Руки вгору, руки вниз, Руки в боки, руки так, Руки вгору, як вітряк. Вище руки підніміть І спокійно опустіть. Плесніть у долоні кілька раз. За роботу, все гаразд!

Номер слайду 12

Виконання усних вправ. Укажіть у кожному многочлені групи одночленів, які мають спільний множник, та назвіть цей множник:1)2)4)3);;;;

Номер слайду 13

Виконання письмових вправ. Вправа № 476 сторінка 85(1,3,6,8 приклади) ma + mb + 4a + 4b;3) 5a – 5b + ap – bp;6) Xy + 8y – 2x – 16;8) 3p – 3k – 4ap + 4ak;Вправа № 478 сторінка 85(2,4,6,7 приклади) 2) x5 – 3x3 + 4x2 – 12;4) y3 – 18 + 6y2 – 3y;6) 20a3bc – 28ac2 + 15a2b2 – 21bc;7) x2y2 + xy +axy + a;

Номер слайду 14

1) З’єднай пари https://learningapps.org/display?v=pu2neua3j202) Ланцюжок перетвореньhttps://learningapps.org/display?v=pyn574yhn20 Виконання онлайн вправ

Номер слайду 15

Підведення підсумків уроку. Підрахуйте свій підсумковий бал за урок. Що вам сподобалося на уроці? Чи досягли ми мети уроку?З якою темою ми сьогодні познайомилися?

Номер слайду 16

Домашнє завдання: Опрацювати § 13 (стор. 84 - 85) ;Виконати № 477 (1,3,5,6), № 479(2,4,5,6);3. Вивчити алгоритм «Розкладання многочленів на множники способом групування»;4. Переглянути відео каналі YOUTUBE за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=808zz. Z2whvk;

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
13 квітня 2023
Переглядів
475
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку