Дистанційний урок 9 клас Тема уроку: ,,Світоглядні та наукові погляди на походження й історичний розвиток життя ”

Про матеріал
Мета уроку: навчальна: ознайомити з найбільш поширеними теоріями виникнення життя на Землі, основними етапами виникнення життя за теорією абіогенезу; сформувати уявлення про час і місце зародження життя на Землі; формувати навички роботи в групі; розвиваюча: розвивати уяву, увагу, спостережливість, пам’ять, мислення, уміння порівнювати, аналізувати й узагальнювати інформацію, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, робити логічні висновки; виховна: виховувати ціннісне ставлення до всього живого на планеті, інтерес до предмета; формувати науковий світогляд, розширювати кругозір учнів.
Перегляд файлу

                                   Аулівський ліцей

                       

 

                      Дистанційний урок 9-А клас

 

Тема уроку: ,,Світоглядні та наукові погляди на походження й історичний розвиток життя ”

 

 

Вчитель Підгородецька О.В.

 

 

 

 

 

Тема уроку: ,,Світоглядні та наукові погляди на походження й історичний розвиток життя ”

Мета уроку:

навчальна: ознайомити з найбільш поширеними теоріями виникнення життя на Землі, основними етапами виникнення життя за теорією абіогенезу; сформувати уявлення про час і місце зародження життя на Землі; формувати навички роботи в групі;

розвиваюча: розвивати уяву, увагу, спостережливість, пам’ять, мислення, уміння порівнювати, аналізувати й узагальнювати інформацію, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, робити логічні висновки;

виховна: виховувати ціннісне ставлення до всього живого на планеті, інтерес до предмета; формувати науковий світогляд, розширювати кругозір учнів.

Обладнання: мультимедійне обладнання, роздатковий матеріал «Хмара слів», смартфони або планшети.

Компетентності, які формуються в учнів: уміння вчитися, спілкуватися державною мовою, соціальна, комунікативна, здоров’язбережувальна, історична, науково-природнича, екологічна грамотність.

Основні поняття та терміни: хімічна еволюція, панспермія, стаціонарний стан, креаціонізм, органогенні елементи, каталітичні реакції, первинна атмосфера.

Тип уроку: комбінований (перевірка раніше вивченого матеріалу та засвоєння нових знань).                

Структура уроку

I   Організаційний етап………………………….1 хв

II  Актуалізація опорних знань………………....4 хв

III Мотивація навчальної діяльності…………....2 хв

IV Вивчення нового матеріалу……………........15 хв

V Узагальнення та систематизація знань…......5 хв

VI  Підведення підсумків уроку……………........2 хв

VII Повідомлення домашнього завдання…..........1 хв

                                                                 

                                                                     Хід уроку

І. Привітання

Доброго дня. Вітаю всіх учасників конференції і гостей які завітали до нас на урок. Слава Украї! Героям слава! Слава нації! Смерть ворогам! Україна! Понад усе!

ІІ Організаційний момент.

Давайте подаруємо один одному посмішки і з добрим настроєм почнемо наш урок. Покажіть свої емоції в профілі.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

На минулих  уроках ми з вами почали вивчати розділ Еволюція органічного світу. Ознайомилися з розвитком еволюційних поглядів та етапами розвитку еволюції людини.

Перевіримо наші знання.

Учні оттримали завдання рбота з картками посилання в чаті на Google Classroom 

Google Jamboard.

Та вправа знайти помилку біолога.

Клас працює з Феш-картами. На Урок.

До вашої уваги Інтерактивна вправа на Learning Apps

.

Перевіряємо учнів які працювали індивідуально як вони справились зі завданням.

 

ІV Повідомлення теми уроку

Проблема походження життя та пізнання його суті здавна хвилювала не лише вчених, а й широкі верстви населення. З розвитком поглядів на навколишній світ, набуття багатьох наукових результатів досліджень та спостережень теорії виникнення життя на Землі поширилися, але їх залишається декілька й на сьогодні. Яка з теорій є достовірної, а чи має вона бути єдиною? Це слід з’ясувати на уроці. І тема сьогоднішнього уроку «Світоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток життя». & 43 стр168.

V. Інформаційне повідомлення.

Онлайн-сервіс “ThingLink – інтерактивні плакати” .

План уроку.

 

https://www.thinglink.com/scene/1678748721279401985

 

Інтерактивна книжка. Ourboox авторська електронна книга.

 

https://www.ourboox.com/books/умови-успішного-навчання-5-клас/

 

VІ. Міні-повідомлення учнів на онлайн-платформі Padlet 

 

 

https://padlet.com/mamabiologii3/padlet-olrrzdxheahvsmms

 

Питання для обговорення за підручником.

 

VІІ. Підведення підсумків уроку.

Вправа вікторина на платформі Wordwall

Закінчіть речення.

  сьогодні я дізнався…

  мені було цікаво…

  мене здивувало…

  я зрозумів, що…

  теперь я можу…

  я відчув, що…

  я навчився…

  ці знання я зможу використати (поза уроками)...

мені захотілося...

 

VІІІ.  Домашнє завдання: виконати тести на Google Формі.

  1. Оформити матеріали проєктом. Опрацювати параграф 43 підручника.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Біологія, Розробки уроків
Додано
23 лютого 2023
Переглядів
145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку