Дистанційний урок математики 2 кл за С.Логачевською

Про матеріал
Розробка дистанційного уроку математики в 2 класі Нової Української Школи, за програмою Б.Шияна, за С.Логачевською.
Перегляд файлу

Таблиця множення числа 5. Ділення на 5 (закріплення)

 

Для вивчення теми тобі знадобиться підручник з математики(Логачевська С.), зошит у клітинку і, за наявності, робочий зошит з друкованою основною до підручника (частина друга), таблиці множення і ділення, ручка.

 

Сьогодні ти будеш вдосконалювати навички табличного множення числа 5 і ділення на 5.

 

1. Розпочни роботу з виконання завдання 1, що у підручнику на с. 108.

Чи всі частки ти згадав чи згадала? Перевір за допомогою таблиці.

 

2. Обчисли в зошиті в клітинку значення виразів, поданих у завданні 2.

 

3. Розглянь завдання 3 підручника. Яке число ми додаємо щоразу до результату попереднього виразу (вираз після знаку дорівнює)? Що разом з тим відбувається з другим множником (вираз до знака дорівнює)?

 

4. Виконай тести.

Вибери правильний, на твою думку, варіант відповіді.

1.Ділене 30, дільник 5. Як частка?

5

7

6

8

2.Перший множник 5, другий 7. Який добуток?

30

40

45

35

3.Який добуток чисел 5 і 9?

35

45

40

30

4.Так чи ні?

Частка чисел 15 і 5 більша від 4

Частка чисел 15 і 5 менша від 4

Частка чисел 15 і 5 дорівнює 4

 

5. Попрацюй поетапно із вправою 4, що на с. 109.

Якщо ти виконав/виконала тест на 100 % правильно, пропонуємо виконати завдання з лівого стовпчика, верхнє у фіолетовій рамці — порівняй вирази і числа.

Основне завдання.

Якщо ти виконав/виконала тест не досить успішно, пропонуємо виконати завдання з правого стовпчика, верхнє в оранжевій рамці — порівняй вирази й числа. Стрілки підкажуть, як це зробити. 

Завдання з підказкою.

Як порівняти вираз і число? Що для цього треба зробити?

Повправляйся ще — порівняй вирази й числа зі нижнього ряду в оранжевій рамці. 

На закріплення.

Прояви свою творчість. Виконай нижнє завдання з лівого стовпчик у подвійній фіолетовій рамці. Порівняй вирази. Чи обов’язково було їх обчислювати. Чому в деяких випадках не обов’язково обчислювати?

Творче завдання

 

6. Закріпи отримані навички. Виконай вправи 5 і 6 підручника.

 

7. Виконай вправу 8 підручника. Роздивися зразок виконання вправи.  Пригадай, скільки сантиментів у 1 дециметрі. 

 

8. Разом з дорослими виконай вправу 9 підручника. Поділися з однокласниками, скільки способів "розміну" купюри знайшов чи знайшла. Обговоріть.

 

За наявності робочого зошита № 2 до підручника для закріплення навчального матеріалу з теми виконати завдання  (с. 41)

 

Ти — молодчинка! Упевнена, що тобі все вдалося! Якщо тобі щось незрозуміло або є запитання, звернися до дорослого — учителя, батьків, родичів.

До зустрічі на наступному уроці!

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
768
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку