Таблиця множення числа 5. Ділення на 5 (закріплення)
Для вивчення теми тобі знадобиться підручник з математики(Логачевська С.), зошит у клітинку і, за наявності, робочий зошит з друкованою основною до підручника (частина друга), таблиці множення і ділення, ручка.
Сьогодні ти будеш вдосконалювати навички табличного множення числа 5 і ділення на 5.
1. Розпочни роботу з виконання завдання 1, що у підручнику на с. 108.
Чи всі частки ти згадав чи згадала? Перевір за допомогою таблиці.
2. Обчисли в зошиті в клітинку значення виразів, поданих у завданні 2.
3. Розглянь завдання 3 підручника. Яке число ми додаємо щоразу до результату попереднього виразу (вираз після знаку дорівнює)? Що разом з тим відбувається з другим множником (вираз до знака дорівнює)?
4. Виконай тести.
Вибери правильний, на твою думку, варіант відповіді.
1.Ділене 30, дільник 5. Як частка?
5
7
6
8
2.Перший множник 5, другий 7. Який добуток?
30
40
45
35
3.Який добуток чисел 5 і 9?
35
45
40
30
4.Так чи ні?
Частка чисел 15 і 5 більша від 4
Частка чисел 15 і 5 менша від 4
Частка чисел 15 і 5 дорівнює 4
5. Попрацюй поетапно із вправою 4, що на с. 109.
Якщо ти виконав/виконала тест на 100 % правильно, пропонуємо виконати завдання з лівого стовпчика, верхнє у фіолетовій рамці — порівняй вирази і числа.
Основне завдання.
Якщо ти виконав/виконала тест не досить успішно, пропонуємо виконати завдання з правого стовпчика, верхнє в оранжевій рамці — порівняй вирази й числа. Стрілки підкажуть, як це зробити.
Завдання з підказкою.
Як порівняти вираз і число? Що для цього треба зробити?
Повправляйся ще — порівняй вирази й числа зі нижнього ряду в оранжевій рамці.
На закріплення.
Прояви свою творчість. Виконай нижнє завдання з лівого стовпчик у подвійній фіолетовій рамці. Порівняй вирази. Чи обов’язково було їх обчислювати. Чому в деяких випадках не обов’язково обчислювати?
Творче завдання
6. Закріпи отримані навички. Виконай вправи 5 і 6 підручника.
7. Виконай вправу 8 підручника. Роздивися зразок виконання вправи. Пригадай, скільки сантиментів у 1 дециметрі.
8. Разом з дорослими виконай вправу 9 підручника. Поділися з однокласниками, скільки способів "розміну" купюри знайшов чи знайшла. Обговоріть.
За наявності робочого зошита № 2 до підручника для закріплення навчального матеріалу з теми виконати завдання (с. 41)
Ти — молодчинка! Упевнена, що тобі все вдалося! Якщо тобі щось незрозуміло або є запитання, звернися до дорослого — учителя, батьків, родичів.
До зустрічі на наступному уроці!