Множення числа 10. Ділення на 10
Для вивчення теми тобі знадобиться підручник з математики(Логачевська С.), зошит у клітинку і, за наявності, робочий зошит з друкованою основною до підручника (частина друга), ручка.
Сьогодні ти ознайомишся з особливостями множення числа 10 і ділення на 10. А також будеш удосконалювати свої обчислювальні навички.
1. Розпочнемо із завдання 1 підручника на с. 110. Самостійно назви всі круглі числа в межах 100 або запиши їх під диктовку.
2. Розглянь вправу 2 на с. 110. Доповни за малюнками вирази на додавання і заміни їх множенням.
3. Виконай вправу 3 підручника. Запам’ятай правило множення числа 10 і ділення на 10. Наведи свої приклади.
4. Чи зрозумілі тобі особливості множення числа 10 і ділення на 10 допоможе тест. Виконай його.
Вибери одну правильний, на твою думку, варіант.
1.Число 7 збільшили на 10 і одержали...
70
17
77
2.Число 5 збільшили в 10 разів і одержали...
50
15
51
3.Число 40 зменшили в 10 разів. Який отримали результат?
30
10
4
4.Число 40 зменшили на 10. Яке число одержали?
4
30
10
5.Добуток чисел 6 і 10 — це число...
16
60
30
6.Частка чисел 60 і 10 — це число...
6
50
16
5. Попрацюй поетапно із вправою 4, що на с. 110.
Якщо ти виконав/виконала тест на 100 % правильно, пропонуємо виконати завдання у фіолетовій рамці з верхнього ряду — обчислити в зошиті значення поданих виразів.
Якщо ти виконав/виконала тест не досить успішно, пропонуємо виконати завдання в оранжевій рамці, що у верхньому ряді. Обчисли значення виразів за зразком, поданим у першому рядку.
Пригадай і розкажи правило множення числа 10 і ділення на 10.
Далі повправляйся ще — обчисли значення виразів, що в оранжевій рамці нижнього ряду.
Основне завдання уроку (закріплення)
Попрацюй творчо. Доповни рівності потрібними числами.
Що це за компоненти дій? Назви їх. Як знаходити невідомі компоненти множення і ділення?
Творче завдання
6. Полічи гроші на кожному малюнку у вправі 6, що на с. 111.
7. Розв’яжи задачі у вправі 7 за короткими записами. Якщо потрібно, скористайся малюнком.
8. Удосконалюй свої обчислювальні навички. Виконай вправу 8 підручника. Можеш з однокласником чи однокласницею в режимі онлайн (чи телефоном) звірити свої відповіді.
9. Виконай вправу 9 підручника з "їжачком".
За наявності робочого зошита № 2 до підручника для закріплення навчального матеріалу з теми виконати завдання на с. 42
Ти — молодчинка! Упевнена, що тобі все вдалося! Якщо тобі щось незрозуміло або є запитання, звернися до дорослого — учителя, батьків, родичів.
До зустрічі на наступному уроці!