Урок математики
Урок казка - подорож весняним лісом
Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення і ділення. Розв*язування задач.
Робота з геометричним матеріалом.
1.Організаційний момент.
-Привітання
Добрий день вам добрі люди
Хай щастя й доля буде
Не на день і не на рік
А на довгий-довгий вік.
-Психологічне настроювання
Налаштовуємось на роботу.
Очі дивляться – та все бачуть
Вуха слухають – та все чують
Голова думає
Яким буде урок – цікавим!
Які у мене діти - найкращі!
Нехай мої та ваші надії здійсняться
Тож часу не гаємЗ
Урок починаєм.
Асоціативний кущ.
З чим у вас асоціюється слово «ліс»?
(Багато дерев, квіти, гриби, спів птахів, тварини.)
Сьогодні у нас з вами незвичайний урок. Ми відправляємось з вами у подорож до казкового весняного лісу, де будемо допомагати звірам і птахам, розв*язучи приклади і задачі.
А щоб вирушити у подорож до казкового лісу вам потрібно відповісти на декілька запитань.
Гра тестування «Так чи ні»
-У веселки 6 кольорів. ( ні. 7)
-У тижня 7 днів. (так)
-У трикутника 4 сторони.(ні)
- Рік має 12 місяців. (так)
-Рік має 3 пори року. (ні. назвіть)
-Кожна пора року має 3 місяці ( так)
-При множенні знаходимо суму (ні. Сума при додаванні, а при множенні добуток.)
-Частку знаходимо при відніманні (ні. Частка при діленні, а різниця при відніманні.)
Ви молодці. Ви добре справилися з цим завданням. Я бачу тепер ми можемо вирушати у подорож. Наша подорож буде теж цікавою.
2. Повторення вивченого.
Сьогодні до нас у гості прийшли казкові лісові звірі. У кожного з них є для нас завдання, яке ми повинні вирішити і цим ми допоможемо нашим тваринкам.
На дошці прикріплені звірі із завданнями.ии
6х7+2 36:6+9
(44+10):6 15:5+15
9х(30:6) 18:3х7
45+72:8 42:7+0
54 – 2х9
6х7=42 54:6=9 2х9=18 30:6=5
8х5=40 36:6=6 15:3=5 9х4=36
30-5=25 7+10=17 9-5=4 15+5=20
3. Білочка.
4. Зайчик (Робота з геометричним матеріалом. Довжина прямокутника 6 см, а ширина у 2 рази коротша, ніж довжина. Намалюйте прямокутник і знайдіть його периметр.)
5. Фізкультхвилинка.
6. Тигреня (відеозавдання). (Розв*язати приклади та задачі з лего.)
7. Лисичка. (Розв*язати цікаві задачі)
1) Над рікою летіли: голуб, щука, дві синиці. Скільки всього птахів летіло?
2)Мотоцикліст їхав у село. Назустріч йому їхало три легкові автомашини і чотири вантажівки. Скільки всього транспорту їхало в село?
3) На яблуні росло 5 яблук і 8 груш. Скільки всього було на дереві фруктів?
4)У Катрусі було 2 апельсина. Вона дала по апельсині двом подружкам, а вони їй дали по половинці. Кому дісталося більше?
5) П*ять берізок, дві вербички
Зеленіють біля річки.
Поряд з ними є калина…
Скільки всіх дерев скажи-но?
Підсумок уроку.
Самооцінювання.