Урок-подорож у світ математики.

Про матеріал
Урок математики НУШ,за програмою Савченко О.Я. Цікаві завдання для усного рахунку,завдання ігрового та творчого характеру.
Перегляд файлу

                                              Урок математики

                              Урок казка - подорож весняним лісом

Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення і ділення. Розв*язування задач.

Робота з геометричним матеріалом.

 

 

1.Організаційний момент.

-Привітання

Добрий день вам добрі люди

Хай щастя й доля буде

Не на день і  не на  рік

А на довгий-довгий вік.

-Психологічне настроювання

Налаштовуємось на роботу.

Очі дивляться – та все бачуть

Вуха слухають – та все чують

Голова думає

Яким буде урок – цікавим!

Які у мене діти -  найкращі!

Нехай мої та ваші надії здійсняться

Тож часу не гаємЗ

Урок починаєм.

 

Асоціативний кущ.

З чим у вас асоціюється слово «ліс»?

(Багато дерев, квіти, гриби, спів птахів, тварини.)

Сьогодні у нас з вами незвичайний урок. Ми відправляємось     з вами у подорож до казкового весняного лісу, де будемо допомагати звірам і птахам, розв*язучи приклади і задачі.

А щоб вирушити у подорож до казкового лісу вам потрібно відповісти на декілька запитань.

Гра тестування «Так чи ні»

-У веселки 6 кольорів. ( ні. 7)

-У тижня 7 днів. (так)

-У трикутника 4 сторони.(ні)

- Рік має 12 місяців. (так)

-Рік має 3 пори року. (ні. назвіть)

-Кожна пора року має 3 місяці ( так)

-При множенні знаходимо суму (ні. Сума при додаванні, а при множенні добуток.)

-Частку знаходимо при відніманні (ні. Частка при діленні, а різниця при відніманні.)

 

Ви молодці. Ви добре справилися з цим завданням. Я бачу тепер ми можемо вирушати у подорож. Наша подорож буде теж цікавою.

 

 

2. Повторення вивченого.

Сьогодні до нас у гості прийшли казкові лісові звірі. У кожного з них є для нас завдання, яке ми повинні вирішити і цим ми допоможемо нашим тваринкам.

 

На дошці прикріплені звірі із завданнями.ии

  1. Ведмедик.(Він дуже любить малину. І просить вас, діти, допомогти йому зібрати в кошик малини. Розв*язати кругові приклади)

6х7+2             36:6+9

(44+10):6              15:5+15

9х(30:6)                                   18:3х7

45+72:8                                   42:7+0

54 – 2х9

            

  1. Сова. (Мишки закрили потрібні знаки. Треба допомогти вставити потрібні знаки)

 

6х7=42                 54:6=9                   2х9=18             30:6=5

8х5=40                 36:6=6   15:3=5          9х4=36

30-5=25               7+10=17                9-5=4                15+5=20

 

 3.  Білочка.

 

  4. Зайчик (Робота з геометричним матеріалом. Довжина прямокутника 6 см, а ширина у 2 рази коротша, ніж довжина. Намалюйте прямокутник і знайдіть його периметр.)

   5. Фізкультхвилинка.

   6. Тигреня (відеозавдання). (Розв*язати приклади та задачі з лего.)

   7. Лисичка. (Розв*язати цікаві задачі)

               1) Над рікою летіли: голуб, щука, дві синиці. Скільки всього птахів летіло?

                 2)Мотоцикліст їхав у село. Назустріч йому їхало три легкові автомашини і чотири  вантажівки. Скільки всього транспорту їхало в село?

                 3) На яблуні росло 5 яблук і 8 груш. Скільки всього було на           дереві фруктів?

                  4)У Катрусі було 2 апельсина. Вона дала по апельсині двом подружкам, а вони їй дали по половинці. Кому дісталося більше?

                   5) П*ять берізок, дві вербички

                          Зеленіють біля річки.

                          Поряд з ними є калина…

                          Скільки всіх дерев скажи-но?

Підсумок уроку.

Самооцінювання.

              

             

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
793
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку