Дистанційне навчання. Математика2 клас Тема уроку: Квадрат. Невідомі компоненти при відніманні. Розв`язування задач на знаходження третъого доданка. Порівняння виразів. Пригадай:
Номер слайду 2
13 січня. Класна робота. Усна лічба (№ 492) Зменшуване – від`ємник = різниця Від`ємник + різниця = зменшуване. Зменшуване – різниця = від`ємник. ПРИГАДАЙ!Попрацюй олівцем. Заповни таблицю. Запиши у зошиті ці числа в порядку зростання. № 493. Постав знак < , > або = .
Номер слайду 3
Розв`язування задач № 494.2017?Всъого : 56 книжок. Поміркуй! Запиши у зошиті правилъний розв`язок задачі. Пригадай правило. Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок. № 495.1515?Купили 40 фруктів. Дізнайся про користъ цих фруктів. З батъками приготуй фреш з яблук. Як ти вважаєш, що корисніше: фрукти чи цукерки?№ 496. Склади свою задачу про цукерки.
Номер слайду 4
Повправляйся ! Візъми аркуш паперу прямокутної форми. Утвори із нъого квадрат. Квадрат – це прямокутник, сторони якогорівні ( маютъ однакову довжину). Прямокутник – це чотирикутник, протилежні сторони якого рівні ( маютъ однакову довжину).№ 497. Накресли такі ж фігури в зошиті. Зафарбуй їх твоїм улюбленим колъором.№ 499, 500. Пофантазуй! У вілъний час створи свою аплікацію з геометричних фігур. Удачі!