Дистанційний Урок математики з учнями 1 – А класу за Програмою НУШ. Тема. “ Досліджуємо задачі Обернені задачі ” . (ст. 129 )

Про матеріал
Дистанційний Урок математики з учнями 1 – А класу за Програмою НУШ. Тема. “ Досліджуємо задачі. Обернені задачі ”. Математика . О.В. Онопрієнко, С.О. Скворцова (ст. 129 ) Презентація допоможе учням 1 класу НУШ сформувати навички додавання та віднімання двоцифрових чисел, знаходити невідомі компоненти арифметичних дій додавання та віднімання, формувати уміння роз'язувати задачі та працювати з іменованими числами.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дистанційний урок з учнями 1 – А класу за Програмою НУШ. Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР

Номер слайду 2

Доброго ранку, математики! Я рада, що ви тут. Сьогодні четвер , 14 травня.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Робота З Днем народження, Оленко !

Номер слайду 6

Робота у зошитах13 травня ( 10 клітинок )

Номер слайду 7

Девіз уроку Міркуємо-швидко, Відповідаємо правильно, Лічимо-точно, Пишемо-гарно.

Номер слайду 8

ЩОДЕННІ НОВИНИДистанційний урок математики з учнями 1 – А класу за Програмою НУШ. Тема. “Досліджуємо задачі ” Обернені задачі . (ст. 129 )

Номер слайду 9

Робота у зошитах13 травня 10 клітинок Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 10

13 травня. Каліграфічна хвилинка 51 51 51 51 51 51 51 51

Номер слайду 11

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 12

5 1 = 5д. 1 од. 5 1 = 5 0 + 1 6 8 = 6д.8 од. 6 8 = 6 0+8 7д.8 од.= 78 Замініть двоцифрові числасумою розрядних доданків.3д.6 од.= 36

Номер слайду 13

Математичний диктант13 травня. Каліграфічна хвилинка 51 51 51 51 51 51 51 51

Номер слайду 14

45 – 3 =      42 + 30 = 72 – 50 =      22 + 7 =          Математичний диктант 29 – 10 =    19 + 80 = 99 + 1 =     

Номер слайду 15

ПЕРЕВІРКА42, 72, 22, 29, 19, 99, 100.

Номер слайду 16

Самостійна робота за підручником ( с.128 )Завдання 2.

Номер слайду 17

Задача1) Задача на знаходження суми.  На майданчику було 6 дітей, потім прийшли 3 дітей. Скільки всього дітей стало на майданчику?Задача. Було — 6 д. Прийшли — 3 д. Стало — ? д. Розв’язання  

Номер слайду 18

6 + 3 = 9 (д.) Відповідь: 9 дітей стало. 2) Задача на знаходження невідомого доданку. Коли на майданчик прийшло 3 дитини, усього стало 9 дітей. Скільки дітей було на майданчику спочатку?

Номер слайду 19

Задача. Було — ?Прийшли — 3 д. Стало — 9 д. Розв’язання9 – 3 = 6 (д.) Відповідь: спочатку було 6 дітей. 3) Задача на знаходження невідомого доданку. На майданчику було 6 дітей. Коли прийшли ще діти, то усіх їх стало 9 дітей. Скільки дітей прийшло на майданчик? 

Номер слайду 20

Задача. Було — 6 д. Прийшли — ?д. Стало — 9 д. Розв’язання9 – 6 = 3 (д.) Відповідь: на майданчик прийшло 3 дітей.

Номер слайду 21

ПЕРЕВІРКА. Стало — ? д. Було — ?Прийшли — ?д.

Номер слайду 22

Урок завершено. Дякую за роботу!

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Дистанційний Урок математики з учнями 1 – А класу за Програмою НУШ. Тема. “ Досліджуємо задачі. Обернені задачі ” . (ст. 129 )Презентація допоможе учням 1 класу НУШ сформувати навички додавання та віднімання двоцифрових чисел, знаходити невідомі компоненти арифметичних дій додавання та віднімання, формувати уміння роз'язувати задачі та працювати з іменованими числами. Математика . О. В. Онопрієнко, С. О. Скворцова,

pptx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
14 травня 2020
Переглядів
828
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку