Дистанційний урок з трудового навчання.
Підготував учитель трудового навчання Арабаджи І.М.
Тема: Проектування форми підставки методом фантазування. Створення графічного зображення підставки
Клас |
5 |
||
Об’єкт проектної діяльності |
Підставка під горнятко |
||
Основна технологія |
Технологія виготовлення виробів з паперової лози |
||
Наскрізні лінії |
«Здоров’я і безпека» - дотримання правил безпечної праці та організації робочого місця. «Підприємливість і фінансова грамотність» - визначення орієнтованої вартості витрачених матеріалів для виготовленого виробу, його ринкова привабливість. Здоров’я та безпека – здатність вести здоровий образ життя, виконувати розвантажувальні вправи та дозувати навантаження під час дистанційного процесу |
||
Компетентності |
Навчально –пізнавальна Інформаційна Інформаційно -цифрова |
||
Обладнання, інструменти та матеріали |
Інструменти: простий олівець, кольорові олівці та маркери, циркуль, ластик Матеріали: Папір А4 |
||
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
|||
Знаннєвий компонент Знає властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів. Розуміє біоніку як науку про створення механізмів, пристроїв, технічних об'єктів чи технологій, ідея яких запозичена із живої природи. Характеризує будову та принцип дії інструментів, пристосувань та обладнання для обробки конструкційних матеріалів. Діяльнісний компонент Характеризує результати проектування на кожному етапі та співставляє їх з запланованими. Застосовує елементи біоніки у процесі створення форми виробу. Обґрунтовує доцільність вибору конструкційних матеріалів. Оцінює об'єкт проектування з використанням аналогів. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу. Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням. Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Ціннісний компонент Усвідомлює доцільність застосування методів проектування для вирішення завдань. Прогнозує якість виготовлення, вартість та сферу застосування виробу у залежності від вибору конструкційних матеріалів. Обґрунтовує власні судження щодо галузей застосування конструкційних матеріалів. Оцінює результати власної діяльності. Усвідомлює важливість вторинної переробки сировини. Усвідомлює значення стандартів у процесі створення графічної документації |
|||
Мета уроку
|
|||
Тип уроку: засвоєння нових знань |
|||
Хід уроку |
Час виконання |
Посилання на електронний ресурс |
|
Мозковий штурм (передивитися презентацію та усно відповісти на питання) |
3 хв |
https://drive.google.com/file/d/1jiV2kTW9W7C1eSjh8NQq9viiFIIS_uAh/view?usp=sharing https://classroom.google.com/u/0/c/MTcyMjg5OTM0MjY1/a/MjM1NjUyNDE1MTYy/details |
|
Мандрівка в минуле. Історія виникнення підставки під горнятко (передивитися відео) |
1,51 хв |
||
Вимоги до конструкції виробу (заповнити таблицю помітити завдання як виконане ) |
5 хв |
https://classroom.google.com/u/0/c/MTcyMjg5OTM0MjY1/a/MjM1NjQwNjM2MDAy/details |
|
Фізкультхвилинка |
1 хв |
||
Практична робота ( передивитися матеріал за посиланням та виконати завдання в classroom ) |
15 хв |
https://drive.google.com/file/d/17Enzy8K8JwDOkHwjRKI3kGbd6WtS-LPd/view?usp=sharing |
|
https://classroom.google.com/u/0/c/MTcyMjg5OTM0MjY1/a/MjM1NjQwNjM1ODAy/details |
|||
Закріплення нового матеріалу ( зробити скрін та переслати на електронну пошту ) |
3,5 хв |
https://drive.google.com/file/d/1huPRsmRxnSVHcv1YydLn57Oom5T6hIev/view?usp=sharing |
|
Домашнє завдання (зайти на платформу classroom та виконати тест) |
1 хв |
|
|
https://classroom.google.com/u/0/c/MTcyMjg5OTM0MjY1/a/MjM1NjMwMzE3MTIx/details |
|||