"Діти індиго,альфа і зед"

Про матеріал
Реферат на тему:"Діти індиго,альфа та зед". Деже цікава та корисна інформація
Перегляд файлу

Діти індиго

Діти індиго — це люди, які від народження мають особливі здібності, наприклад, можуть бачити енергетичне поле людини, так звану ауру, володіють даром передбачення, їм дуже легко даються іноземні мови, вони надзвичайно талановиті. Більше того, люди, які вірять у те, що діти індиго справді існують, а не є новітнім міфом сучасного світу, кажуть, що в деяких з цих дітей змінено генний код. При цьому діти зі зміненим кодом мають імунітет проти раку, СНІДу та інших важких та практично невиліковних на сьогодні хвороб.

За даними досліджень іноземних спеціалістів, людей зі зміненим генетичним кодом зараз є близько одного відсотка від усього населення землі. І їх число постiйно збільшується. Отже сучасні нестандартні діти, або діти-індіго, як їх назвали Н. Тепп, Л.Керолл, Дж.Тоубер, це діти, яких перш за все характеризують такі риси:

• гіперактивність (вони весь час перебувають в русі, стояння в черзі чи строю для них проблема, так само як спокійне сидіння під час занять чи приготування уроків);

• високий рівень інтелекту, нестандартність мислення (вони часто знаходять кращий шлях розв’язання поставленої задачі чи практичної ситуації); • розвинена інтуїція, гостро відчувають фальш

• впевненість у собі, віра у власні можливості (як наслідок – повна відсутність страху);

• почуття власної гідності (самоповага для них не просто почуття, це умова нормального розвитку)

• високий рівень самооцінки;

• самостійність;

• емоційна неврівноваженість; неприйняття авторитету дорослих, якщо він не підкріплений практичними діями і уважливим ставленням дорослого до дитини;

• здобувають знання емпіричним шляхом, погано реагують на пасивне навчання та зубріння (багаторазове повторення) матеріалу.

Основна трудність, яку вони відчувають, це надзвичайна складність в організації індивідуально-диференційованого, особистісно-орієнтовного навчання і виховання в умовах роботи з великим колективом дітей.

 Серед методів навчання перевагу слід віддавати практичним: грі, спільній діяльності з дорослим чи однолітками, моделюванню, експериментуванню, вправлянню тощо. Якщо у дитини, щось не виходить і вона відчуває нестачу знань для розв’язання певної практичної задачі, то активно прагне до отримання цих знань, виявляючи не абияку наполегливість.

Отже, насамперед, дитині необхідно надати можливість якомога частіше діяти самостійно. Здійснюючи опосередкований вплив на мотиваційну та вольову сферу дошкільника, вихователь здатен сформувати у нього основи цілісної системи знань про оточуючий світ у всьому багатстві взаємозв’язків та залежностей. При цьому, враховуючи вік і характер мислення дитини (наочно-дійове, наочно-образне), доцільно використовувати для навчання повсякденні реальні ситуації, гру, казку, а не організовувати навчання у вигляді шкільних уроків.

Існує кілька типів Дітей Індиго, і далі ми окреслимо їхній більш детально. А поки ми хотіли б познайомити вас з найбільш загальними поведінковими моделями, характерними для таких дітей. Вам знайомо що-небудь із приведеного списку десяти найбільш розповсюджених якостей Дітей Індиго?

1. Вони приходять у цей світ з відчуттям своєї царственості (і часто поводяться відповідним чином).

2. Вони почувають, що "заслужили бути тут", і бувають досить здивовані тим, що інші не завжди розділяють їхню думку.

3. Вони не сумніваються у своїй значимості. Нерідко вони повідомляють батькам, "хто вони є".

4. У них немає абсолютних авторитетів, вони не вважають потрібним пояснювати свої вчинки, і визнають тільки волю вибору.

5. Вони взагалі не роблять деяких речей; наприклад, для них нестерпне стояння в черзі.

6. Вони губляться, стикаючись з консервативними системами, де, замість прояву творчої думки, строго дотримуються традиції.

7. Вони часто бачать більш раціональний спосіб зробити щось у школі або вдома, однак навколишні сприймають це як "порушення правил" і їхнє небажання пристосовуватися до існуючої системи.

8. Вони здаються некомунікабельними, якщо не знаходяться в компанії собі подібних. Якщо поруч немає нікого, хто володіє подібним же менталітетом, вони часто замикаються в собі, почуваючи, що ніхто в цьому світі їх не розуміє. Тому встановлення соціальних зв'язків у період навчання для них представляє чималу складність.

9. Вони ніяк не відзиваються на обвинувачення в порушенні дисципліни (до заяв типу "от почекай, прийде батько, довідається, що ти накоїв, тоді побачиш..." вони залишаються глухі).

10. Вони не соромляться, даючи вам зрозуміти, у чому відчувають потребу.

Існує чотири типи дітей індиго, кожний з яких має свою визначену життєву програму.

Гуманісти:

Вони служать масам і мають намір працювати з людьми: це майбутні лікарі, юристи, учителі, моряки, бізнесмени і політики. Вони гіперактивні, комунікабельні і здатні розмовляти з ким завгодно, як завгодно довго, у дуже дружній манері. У них дуже стійкі переконання. Фізично вони незграбні, і оскільки вони гіперактивні, то іноді можуть "урізатися в стіну", забувши "уключити гальма". У дитинстві вони не можуть зрозуміти, як це можна грати тільки з одною іграшкою. Вони вивалюють із шухляд абсолютно усе, що мається, а потім можуть пограти, а можуть і взагалі ні до чого не доторкнутися. Якщо ви велите такій дитині забрати свою кімнату, то вам доведеться неодноразово нагадувати йому про це, тому що звичайно він розсіяний. Він, звичайно, прийметься забирати, але як тільки йому на очі потрапиться яка-небудь книжка - він сяде і почне запоєм читати неї, і забуде про усе на світі.

Концептуалісти:

Цей тип Індиго занурений у свої прожекти набагато більше, ніж всі інші. Це майбутні інженери, архітектори, дизайнери, астронавти, пілоти і військові. Вони не бувають неповороткими і звичайно добре складені. Вони хочуть керувати, і найчастіше об'єктом керування стають їхні власні матері, якщо це хлопчики. А якщо дівчинки, то під керуванням у них звичайно виявляються батьки. Якщо вони позбавляються свого батька, це створює величезну проблему в їхньому житті. Цей тип Індиго має схильність до пагубних звичок, особливо до наркотиків у підлітковому віці. Батьки повинні спостерігати за їхнім поводженням досить пильно, і, коли вони починають ховати речі або говорити що-небудь начебто "Не заходь в мою кімнату", не завадило б з'ясувати, що вони ховають.

Художники:

Ці діти набагато більш чуттєві, чим представники інших категорій Індиго. Звичайно вони легкої статури, хоч і не завжди. Вони занурені в різного роду мистецтва. Вони схильні до творчості, це майбутні вчителі і художники. До якої би сфери людської діяльності вони ні звернулися, вони завжди зберігають творчий підхід. Якщо вони йдуть у медицину, то з них виходять непогані хірурги або наукові співробітники. Коли вони приходять у мистецтво, саме з них виходять видатні актори. У віці 4-10 років вони можуть перепробувати себе в півтора десятках видів творчої діяльності, недовго позаймавшись одною справою і потім закидавши його. Тому я завжди говорю матерям майбутніх художників і музикантів: "Ніколи не купуйте інструмент - краще беріть його напрокат!" Індиго-художник може працювати одночасно з п'ятьма або шістьма різними інструментами, а, досягши підліткового віку, він вибирає один з них і стає майстром в обраній області.

Живучі у всіх вимірах:

Це четвертий тип Дітей Індиго. Вони крупніше, ніж інші Індиго. Коли їм виповнюється рік або два, ви вже не можете їм нічого сказати. Вони відповідають вам: "Я знаю. Я можу зробити це сам. Залиш мене". Це ті люди, що несуть у світ нові філософії і нові релігії. Вони можуть бути задирами і забіяками, тому що вони значно крупніше і тому що не вміють пристосовуватися, як інші три типи Індиго.

Перераховані нижче якості допоможуть вам визначити, чи є ваша дитина обдарованим.

Має підвищену чутливість.

Має надмірну енергію.

Йому швидко набридає будь-яка справа - може показатися, що він здатний сконцентрувати своя увага тільки на дуже короткий час.

Йому потрібне спілкування з емоційно-стійкими і спокійними дорослими.

Повстає проти авторитетів, якщо вони не орієнтовані на поважне до нього відношення.

Воліє самостійно вибирати спосіб навчання, особливо це стосується читання і математики.

Може швидко заточуватися, тому що сповнено великих ідей, але випробує недолік у ресурсах і людях, здатних допомогти в реалізації цих ідей.

Здобуває знання емпіричним шляхом, відмовляючись від зубріння і пасивного навчання.

Не в змозі сидіти на місці спокійно, якщо тільки не захоплений справою, що представляє для нього особистий інтерес.

Досить жалісливий; має безліч страхів, таких, як страх смерті або втрати близької людини.

Якщо невдача осягає його в ранньому віці, може кинути навчання, тому що в процесі неприйнятного для нього навчання розвивається постійний опір такому навчанню.

Усі ці якості властиві Дитині Індиго. Дані цієї організації збігаються з нашими відкриттями, що полягають у тім, що "обдаровані діти можуть замкнутися, коли почувають себе в небезпеці або випробують відчуження, і пожертвувати своєю здатністю до творчості тільки заради того, щоб "бути як усі". Багато дітей, яких ми тестуємо, показують високий рівень IQ, але також і те, що їхні творчі здібності "заблоковані".

Покоління Z

Ознаки цьогго покоління.

Корінне населення країни під назвою «Сучасний Інтернет»: ютубери й інстаґрамери. Живуть у світі мемів, фільтрів, LULZів (варіант LOL), ґостінгу (розривання усіх зв'язків у мережі, соціальних медіа тощо), Sh**-posting (постійного публікування несмішних мемів, відео або інших картинок, зовсім недоречних), #JOMO (отримання насолоди від реального життя), #FOMO (страху пропустити щось важливе).

Соціально консервативні: одна третина 18–24-річних тепер обирають бути абсолютно тверезими, тобто не вживати алкоголь. А вживання наркотиків для розваги наразі — на найнижчому рівні з 1965 року. Тільки 5 % підлітків палять, порівняно із 40 % у 1990-х.

Соціально свідомі / ідеологічні: політичний активізм, вегетаріанство / веганізм, перероблення відходів, співробітники компаній та організацій, що мають соціальну мету.

Відстоюють рівність: права ЛГБТ, громадянські права, фемінізм.

 

ЩО ПОДОБАЄТЬСЯ ПОКОЛІННЮ Z?

ЩО НЕ ПОДОБАЄТЬСЯ ПОКОЛІННЮ Z?

Толерантність — іноді до такої міри, що уже перетворюється на нетерпимість.

Ґендерна текучість (здатність вільно вибирати собі якийсь ґендер чи безмежну кількість ґендерів) / не обмежуються бінарністю (чоловічим чи жіночим ґендером).

Обізнаність та політичний активізм.

Тверезість / здоров'я / обговорення шляхів вирішення проблем.

Футуристична краса / краса у множинних її виглядах і формах.

Секс без сексу (віагра для тінейджерів).

Співжиття з великою кількістю інших поколінь.

Дитинство (веселі ярмарки, кафе, що продають морозиво, тематичні вихідні).

Цифровий детокс.

 

Кар'єра — особливо кар'єрні драбини.

Апатія (бачили загрозливі її наслідки).

Підробітки після школи / на вихідних.

Подорожування (масово відмовляються, на відміну від міленіалів).

Життя окремо від батьків / покидання домівки.

Університет як сходинка, що «неодмінно усе вирішить».

Нічні вечірки з алкоголем / наркотиками.

Рок- / поп- / телезірки.

Розваги, за які треба платити.

 

Покоління альфа

 

Відповідно до теорії поколінь Вільяма Штрауса і Ніла Хоува, на зміну поколінню «Z» прийде нове – покоління «Альфа». До нього відносяться всі ті, хто народився після 2010 року. Покоління «Альфа» ще називають «дітьми смартфонів», Google babies і поколінням дзен.

Якщо покоління Z (народжені 1982-2004) формувалося на межі впровадження цифрових технологій в повсякденне життя, то для покоління «Альфа» гаджети вже не є новинкою, а віртуальний світ не відрізняється від реального. Покоління «Альфа» сприймає цифрову інформацію на такому ж рівні, як і в реальному житті. Відстань перестає для них мати те значення, яке ще мало для їхніх батьків – нове покоління не відчуватиме залежності від конкретного місця, наприклад місця народження, а буде більш прив’язане до людей і стосунків.

 

Сьогоднішні школярі так звикли до постійних стимулів від смартфонів та інтернету, що на звичайних шкільних заняттях не можуть зосередитися.

Покоління Z (10-24 років) та Альфа (0-9 років) народилися у світі, в якому алгоритми постійно змушують їх натискати, скролити і свайпати з шаленою швидкістю.

Тепер непросте завдання постало й перед викладачами.

 

Альфи почали з'являтись на світ 2010-го - року, коли вийшов перший iPad і був запущений Instagram. Тобто якщо старші зумери народилися ще на самому початку цифрової епохи, то альфи прийшли навіть не просто в цифровий світ, а у світ портативних девайсів, що забезпечують включеність у глобальну мережу та взаємодію з різноманітним контентом де завгодно в режимі 24/7, - і саме це вирішально впливає на формування портрета даного покоління. Недарма їх називають «діджиталнародженими» (digital native): так, згідно з дослідженням Університету Айови вже до дворічного віку 90% альф має мінімальні навички використання планшета. 

 

 

docx
Додав(-ла)
Кравець Марія
Додано
18 березня 2021
Переглядів
3436
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку