Дитяча організація "Країна Мрій" утворена на основі добровільності, узгодженості, рівноправності і є ланкою учнівського самоврядування в Зіньківській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №1. Організація співпрацює з зі дитячими організаціями «Козацька країна» та «Президентська країна», а також з учителями і батьківським комітетом.
До дитячої організації " Країна Мрій " належать учні 1-4 класів. Кожен клас - містечко, яке має свою назву та девіз.
Зіньківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №1
Зіньківської районної ради Полтавської області
Дитяча організація
«Країна Мрій»
СТАТУТ
дитячої організації
«Країна Мрій»
Загальні положення
Дитяча організація "Країна Мрій" визначає своєю метою:
Жителі «Країни Мрій»
живуть і працюють за такими основними законами:
Напрямки діяльності та роботи дитячої організації «Країна Мрій»:
Координаторами дитячого об’єднання учнів 1-4 класів «Країна Мрій» є педагог-організатор, класоводи.
Гра «Полтавчаночка»
Мета та завдання:
Учасники гри:
учні 1, 2, 3, 4-х класів.
Організатори гри:
Педагог-організатор, класоводи, батьки.
Зміст гри – подорожі:
Протягом гри молодші школярі разом зі своїми друзями знайомляться з історією рідного Полтавського краю, здійснюють екскурсії по місцях славетного минулого. Діти приймають участь у зустрічах з земляками. Черпають мудрість з джерела народної творчості. Вивчають український фольклор та рідну мову, навчаються українським ремеслам, шукають коріння свого роду.
Шляхи подорожі.
І – й шлях
для школярів 1-го класу –
«Знай своїх».
На цьому шляху діти знайомляться один з одним, з класоводом, з шкільними правилами з правилами життя в класному колективі.
ІІ – й шлях
для школярів 2-го класу –
«Ой роде наш красний, роде наш прекрасний».
Крокуючи цим шляхом, діти вивчають свій родовід, сімейні традиції та звичаї, народні казки, приказки, прислів’я, дитячі українські пісеньки.
ІІІ – й шлях
для школярів 3-го класу –
«Краю, мій рідний».
На цьому шляху діти знайомляться з історією свого двору, вулиці, міста, вивчають українські народні ігри.
ІV – й шлях
для школярів 4-го класу –
«Подивись, який чудовий рідний край, де лине рідна мова».
Діти глибше знайомляться з красою української мови, вивчають історію Полтавщини, обряди, звичаї, пісні, танці, здійснюють подорожі по рідному краю.
В кожному шляху
є свої стежинки:
І – шлях:
«Знай своїх».
Вересень – жовтень – листопад: «Наша школа»
Подорожуючи по цій стежинці, діти знайомляться з правилами життя в школі, своїми однокласниками, класоводом.
Грудень – січень – лютий: «Я і клас»
Подорожуючи цією стежиною учні знаходять товаришів та друзів.
Березень – квітень – травень: «Наші таланти».
В подорожі діти поглиблюють свої знання один про одного, дізнаються про різні таланти, вподобання всіх учнів класного колективу.
ІІ – шлях:
«Ой роде наш красний, роде наш прекрасний».
Вересень – жовтень: «Нашому роду нема переводу»
Подорожуючи по цій стежинці, діти знайомляться зі своєю сімєю, малюють дерева роду, вивчають традиції сім’ї.
Листопад – грудень: «Казкова торбина»
Читають українські казки, переказують їх, малюють ілюстрації. Виставка малюнків, виробів, подорож в гості до казки.
Січень – лютий: «Скриня народної мудрості»
В подорожі діти вивчають прислівя, приказки, знайомляться з національними іграми, піснями (колядки, щедрівки) та танцями.
Березень: «Мамин рушничок»
Діти подорожують у своє дитинство. Згадують колисанки, вивчають вірші та пісні про матір, бабусь, вишивають серветки.
Квітень – травень: «Співучі колоски».
Діти знайомляться з національними традиціями вшанування землі засіванням ниви, з обрядами, повязаними цим, вивчають обрядові пісні і народні прикмети. Подорожують в гості до зерняток, взнають, звідки хліб на стіл приходить.
ІІІ – шлях:
«Краю, мій рідний».
Вересень – жовтень: «Наша сімя»
Діти знайомляться з поняттям «домашні обереги», «берегиня», мати як берегиня роду, вчаться хатній роботі.
Листопад – грудень: «Народні забавки»
Це – весела подорож у світ української гри, в її історію.
Січень – лютий: «Рідна стежина».
Діти вивчають історію своєї вулиці, знайомляться з її минулим, з памятками старовини.
Березень: «А сорочка мамина біла, біла…»
Діти вивчають улюблені пісні своїх мам та бабусь, готують їм подарунки, зробленими своїми руками. Готують свято для мам.
Квітень – травень: «Історія мого міста – частина історії моєї Батьківщини».
Діти знайомляться з історією міста, памятками природи Полтавщини, памятками давнини, зустрічаються з земляками; збирають матеріал про свій населений пункт: перекази, пісні та приказки.
ІV – шлях:
«Подивись, який чудовий край, де лине рідна мова».
Вересень – жовтень: «Рідна мова».
Діти знайомляться з поняттям «рід, рідний, рідна мова, ненчина мова». Учні знайомляться з творами Тараса Шевченка, Лесі Українки, вивчають українські народні пісні.
Листопад – грудень: «Легенди мого краю»
Діти подорожують у славетні місця Полтавської землі, знайомляться з легендами нашого краю, з її славетними героями та відомими діячами.
Січень – лютий: «Народні умільці»
Діти знайомляться з видами декоративно-прикладного мистецтва: вишивкою, розписом, різьбою, керамікою, витинанками і писанкарством. Вивчають різні види народного мистецтва. Проводиться виставка дитячих виробів.
Березень: «Полтавчаночка-весняночка»
Ознайомлення з фольклором рідного краю. Вивчення танків та пісень.