Дитяча організація "Країна Мрій"

Про матеріал

Дитяча організація "Країна Мрій" утворена на основі добровільності, узгодженості, рівноправності і є ланкою учнівського самоврядування в Зіньківській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №1. Організація співпрацює з зі дитячими організаціями «Козацька країна» та «Президентська країна», а також з учителями і батьківським комітетом.

До дитячої організації " Країна Мрій " належать учні 1-4 класів. Кожен клас - містечко, яке має свою назву та девіз.

Перегляд файлу

 

 

 

Зіньківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №1

Зіньківської районної ради Полтавської області

 

 

 

 

 

Дитяча організація

 

«Країна Мрій»


СТАТУТ

дитячої організації

 «Країна Мрій»

 

Загальні положення

  1.       Дитяче об’єднання учнів 1-4 класів «Країна Мрій» здійснює  свою  діяльність  на  основі  нормативно-правових  актів: Конституції  України, Всесвітньої  декларації  України  про  права  дитини, Законів  України «Про  освіту», «Про  громадські  організації».
  2.       Дитяча організація "Країна Мрій" утворена на основі добровільності, узгодженості, рівноправності і є ланкою учнівського самоврядування в Зіньківській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №1. Організація співпрацює з зі дитячими організаціями «Козацька країна» та «Президентська країна», а також з учителями і батьківським комітетом.
  3.       До дитячої організації " Країна Мрій " належать учні 1-4 класів. Кожен клас - містечко, яке має свою назву та девіз.

 

Дитяча організація "Країна Мрій" визначає своєю метою:

  •      об’єднання зусиль для добрих і корисних справ;
  •      розвиток здібностей у дітей;
  •      створення умов для виховання особистостей;
  •      забезпечення фундаменту загальнолюдських цінностей та культури;
  •      виховання у дітей віри в себе, в свої сили.

 

Жителі «Країни Мрій»

живуть і працюють за такими основними законами:

  •      Будь здоровим, поважай і люби рідних, близьких людей;
  •      Добре навчайся, працюй, займайся спортом;
  •      Розвивай власні здібності і таланти;
  •      Завжди допомагай товаришам, виручай у важку хвилину;
  •      Поважай національні традиції, вивчай історію України.

 

Напрямки діяльності та роботи дитячої організації «Країна Мрій»:

  •      слухати розповіді про історію України, її героїв;
  •      відвідувати краєзнавчі музеї;
  •      вчитися розуміти українські традиції, звичаї;
  •      грати українські народні ігри з вожатими;
  •      вчитися турбуватися про навколишнє середовище – не смітити, оберігати тварин, птахів, доглядати за кімнатними рослинами;
  •      брати активну участь в охороні зелених насаджень на території школи;
  •      вчитися турботливо, з любов’ю відноситися один до одного в класі, в школі, приходити на допомогу молодшим, своїм товаришам, друзям, з повагою ставитися до оточуючих людей;
  •      приймають участь у різних змаганнях;
  •      ходити на екскурсії класом, з батьками;
  •      навчатися правилам протипожежної безпеки і дорожньому руху;
  •      навчатися слідкувати за порядком у класі, школі;
  •      навчатися чергувати і виконувати доручення.

 

Координаторами дитячого об’єднання учнів 1-4 класів «Країна Мрій» є  педагог-організатор, класоводи.


Гра  «Полтавчаночка»

 

 

Мета та завдання:

  •      Залучити дітей до вивчення скарбів народної творчості.
  •      Прищеплення любові до народних традицій і звичаїв.
  •      Ознайомлення з українським фольклором.
  •      Надати вихованцям навичок рукомистецтва.

 

Учасники гри: 

учні 1, 2, 3, 4-х класів.

 

Організатори гри:

Педагог-організатор, класоводи, батьки.

 

Зміст гри – подорожі:

Протягом гри молодші школярі разом зі своїми друзями знайомляться з історією рідного Полтавського краю, здійснюють екскурсії по місцях славетного минулого. Діти приймають участь у зустрічах з земляками. Черпають мудрість з джерела народної творчості. Вивчають український фольклор та рідну мову, навчаються українським ремеслам, шукають коріння свого роду.

Шляхи подорожі.

І – й шлях

для школярів 1-го класу –

«Знай своїх».

На цьому шляху діти знайомляться один з одним, з класоводом, з шкільними правилами з правилами життя в класному колективі.

 

ІІ – й шлях

для школярів 2-го класу –

«Ой роде наш красний, роде наш прекрасний».

Крокуючи цим шляхом, діти вивчають свій родовід, сімейні традиції та звичаї, народні казки, приказки, прислів’я, дитячі українські пісеньки.

 

ІІІ – й шлях

для школярів 3-го класу –

«Краю, мій рідний».

На цьому шляху діти знайомляться з історією свого двору, вулиці, міста, вивчають українські народні ігри.

ІV – й шлях

для школярів 4-го класу –

«Подивись, який чудовий рідний край, де лине рідна мова».

Діти глибше знайомляться з красою української мови, вивчають історію Полтавщини, обряди, звичаї, пісні, танці, здійснюють подорожі по рідному краю.


В кожному шляху

є свої стежинки:

 

І – шлях:

«Знай своїх».

Вересень – жовтень – листопад: «Наша школа»

Подорожуючи по цій стежинці, діти знайомляться з правилами життя в школі, своїми однокласниками, класоводом.

Грудень – січень – лютий: «Я і клас»

Подорожуючи цією стежиною учні знаходять товаришів та друзів.

Березень – квітень – травень: «Наші таланти».

В подорожі діти  поглиблюють свої знання один про одного,  дізнаються про різні таланти, вподобання всіх учнів класного колективу.

 

ІІ – шлях:

«Ой роде наш красний, роде наш прекрасний».

Вересень – жовтень: «Нашому роду нема переводу»

Подорожуючи по цій стежинці, діти знайомляться зі своєю сімєю, малюють дерева роду, вивчають традиції сім’ї.

Листопад – грудень: «Казкова торбина»

Читають українські казки, переказують їх, малюють ілюстрації. Виставка малюнків, виробів, подорож в гості до казки.

Січень – лютий: «Скриня народної мудрості»

В подорожі діти  вивчають прислівя, приказки, знайомляться з національними іграми, піснями (колядки, щедрівки) та танцями.

Березень: «Мамин рушничок»

Діти подорожують у своє дитинство. Згадують колисанки, вивчають вірші та пісні про матір, бабусь, вишивають серветки.

Квітень – травень: «Співучі колоски».

Діти знайомляться з національними традиціями вшанування землі засіванням ниви, з обрядами, повязаними цим, вивчають обрядові пісні і народні прикмети. Подорожують в гості до зерняток, взнають, звідки хліб на стіл приходить.

ІІІ – шлях:

«Краю, мій рідний».

Вересень – жовтень: «Наша сімя»

Діти знайомляться з поняттям «домашні обереги», «берегиня», мати як берегиня роду, вчаться хатній роботі.

Листопад – грудень: «Народні забавки»

Це – весела подорож у світ української гри, в її історію.

Січень – лютий: «Рідна стежина».

Діти вивчають історію своєї вулиці, знайомляться з її минулим, з памятками старовини.

Березень: «А сорочка мамина біла, біла…»

Діти вивчають улюблені пісні своїх мам та бабусь, готують їм подарунки, зробленими своїми руками. Готують свято для мам.

Квітень – травень: «Історія мого міста – частина історії моєї Батьківщини».

Діти знайомляться з історією міста, памятками природи Полтавщини, памятками давнини, зустрічаються з земляками; збирають матеріал про свій населений пункт: перекази, пісні та приказки.

 

ІV – шлях:

«Подивись, який чудовий край, де лине рідна мова».

Вересень – жовтень: «Рідна мова».

Діти знайомляться з поняттям «рід, рідний, рідна мова, ненчина мова». Учні знайомляться з творами Тараса Шевченка, Лесі Українки, вивчають українські народні пісні.

Листопад – грудень: «Легенди мого краю»

Діти подорожують у славетні місця Полтавської землі, знайомляться з легендами нашого краю, з її славетними героями та відомими діячами.

Січень – лютий: «Народні умільці»

Діти знайомляться з видами декоративно-прикладного мистецтва: вишивкою, розписом, різьбою, керамікою, витинанками і писанкарством. Вивчають різні види народного мистецтва. Проводиться виставка дитячих виробів.

Березень: «Полтавчаночка-весняночка»

Ознайомлення з фольклором рідного краю. Вивчення танків та пісень.

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
5 серпня 2018
Переглядів
1349
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку