Річний план виховної роботи педагога-організатора

Про матеріал

Педагогічний колектив школи вбачає головну мету національного виховання в набутті молодим поколінням соціального досвіду, успадкуванні духовних надбань українського народу, досягненні високої культури міжнаціональних взаємин, формуванні у молоді незалежно від національної належності особистісних рис громадян Української держави, розвиненої духовності, фізичної досконалості, моральної, художньо-естетичної, правової, трудової, екологічної культури.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Річний план

виховної  роботи

педагога-організатора

Зіньківської спеціалізованої

школи І–ІІІ  ступенів №1

на  2016-2017 н.р.

Ангелової Валентини

Володимирівни

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2016
І. Вступ

 

Педагогічний  колектив  школи вбачає головну мету національного виховання в набутті молодим поколінням соціального досвіду, успадкуванні духовних надбань українського народу, досягненні високої культури міжнаціональних взаємин, формуванні у молоді незалежно від національної належності особистісних рис громадян Української держави, розвиненої духовності, фізичної досконалості, моральної, художньо-естетичної, правової, трудової, екологічної культури.

Метою виховання є становлення громадянина України, патріота своєї країни, готового самовіддано розбудувати її як суверенну, незалежну, демократичну, правову і соціальну державу, здатного виявити національну гідність, знати свої обов’язки і права, цивілізовано відстоювати їх, сприяти громадянському миру і злагоді в суспільстві, успішно самореалізуватися  в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал, носій культури.

Мета виховання конкретизується через систему таких виховних завдань:

  •             забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості відповідно до її інтересів та суспільних вимог;
  •             врахування вікових та індивідуальних особливостей школярів, особистісних новоутворень школярів, що передбачає вибір доцільного змісту, форм і методів та відповідних виховних технологій;
  •             закріплення широких соціальних мотивів громадянського обов’язку, необхідності приносити користь своїй державі;
  •             врахування соціальних мотивів,  які стають більш диференційовані і дійові за рахунок розширення контактів школярів з ровесниками і вчителями;
  •             виховання національної свідомості, любові до рідної землі, родини, свого народу, держави;
  •             формування  мовної культури, оволодіння і вживання української мови як духовного коду нації;
  •             виховання правової культури, поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки;
  •             забезпечення соціального захисту вихованців, їх психічного і фізичного здоров’я, вироблення спільно з учителями-предметниками, психологом, батьками оптимального режиму життя й організації навчання, створення сприятливого мікроклімату спілкування у класному колективі;
  •             залучення до здійснення виховного процесу батьків, організація сімейно-родинного виховання;
  •             спонукання зростаючої особистості до протидії проявам аморальності, правопорушень.

 

 

 

II .  Загальна характеристика учнівського колективу опорного закладу «Зіньківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 1

Зіньківської районної ради Полтавської області»

 

В опорному закладу «Зіньківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 1 Зіньківської районної ради Полтавської області» навчається 494 учня у 23 класах. Серед них дівчат 249, хлопців 217.

Соціальний склад учнівського колективу школи такий:

  •             сиріт — 3;
  •             дітей з багатодітних сімей — 30;
  •             малозабезпечених — 16;
  •             дітей позбавлених батьківського піклування — 1;
  •             дітей чорнобильців — 5;
  •             інвалідів 9;

 Шкільний вік є важливим у становленні особистості дитини, бо саме в цьому віці, враховуючи надбання довкілля та сімейного виховання, закладаються основи особистісного розвитку учнів початкової школи. Великі можливості у молодшому шкільному віці є для формування соціальних взаємин, що ґрунтується на принципі колективізму. Цьому сприяють спільні навчальні заняття, колективні ігри, праця.

Мотивація навчання у молодшому шкільному віці розвивається у декількох напрямках. Основними потребами дитини в початкових класах є: потреби спілкування з людьми, в емоційному контакті, визнанні,оцінці своїх дій та вчинків, виявленні власних позицій у ставленні до інших,світу, потреба у дружбі,товариськості, повазі особистості, у самоповазі, набутті нових знань та вмінь для пізнання довкілля.

 Виховання  школярів здійснюється у процесі навчально-пізнавальної діяльності як провідної шляхом внесення ціннісних складових у зміст навчальних предметів відведення належного місця «спільно-взаємодіючій діяльності» як на уроках, так і в позаурочний час, на виховних заняттях, гурткових заняттях.

  При школі працюють такі гуртки:

№ п/п

Назва гуртка

Керівник гуртка

  1.       

Клуб «Ерудит»

Петренко С.М.

  1.       

Гурток «Еколог»

Горбась Л.В.

  1.       

Гурток «Антологія мистецтва»

Бедюх В.Б.

  1.       

Вокальний гурток

Лелеко Л.В.

  1.       

Фольклорний гурток

Бойко О.І., Мищенко А.І.

  1.       

Експедиційні загони «Пізнай свою країну»

Постернак Н.М., Петренко С.М.

  1.       

Клуб «Юні друзі книги»

Гайдаш Г.П.

 

 При школі працюють такі спортивні секції:

 

№ п/п

Секція

Керівник

  1.  

«Футбол»

Яненко С.В.

  1.  

«Легка атлетика»

Лавро В.А.

  1.  

ЗФП

Вчителі фізкультури

 

В школі існують такі дитячі організації:

 

№ п/п

Класи

Назва дитячої організації

  1.  

1-4

«Країна Мрій»

  1.  

5-8

«Козацька країна»

  1.  

9-11

«Президентська країна»

 

Формування ініціативної, здатної приймати рішення особистості неможливе без широкого залучення учнів до управління шкільними справами через діяльність в органах учнівського самоврядування. Необхідною умовою розвитку учнівського самоврядування в школі є наявність єдиної мети, співробітництво вчителів і учнів. Успіху в роботі сприяє врахування організаційно-управлінських принципів: регулярна почергова змінність виборного активу; розширення реальних прав і повноважень органів самоврядування; доброзичлива вимога; конкретизація колективних творчих справ; створення умов для повного прояву і розвитку здібностей кожного члена колективу.

  Діяльність учнівського самоврядування, на відміну від інших видів діяльності, має свою специфіку, яка проявляється у врахуванні не тільки вікових та організаторських можливостей вихованців, але й інтересів колективу чи будь-якого  об'єднання.

  Діяльність його скеровується на реалізацію вимог режиму роботи школи, організацію позакласної роботи, на розвиток творчої самодіяльності, реалізацію їхніх прав та обов’язків.

 


ІІІ. Організаційна робота учнів школи

 

 

Зміст  роботи

Дата

  1.                

Зробити аналіз соціального стану учнівського колективу

До 15.09.

  1.                

Організувати  чергування по школі  вчителів та учнів.

До 15.09.

  1.                

Провести роботу по залученню школярів до дитячих об’єднань за інтересами.

До 15.09.

  1.                

Залучати учнів до спортивних секцій: волейболу, футболу, баскетболу.

До 15.09.

  1.                

Продовжувати роботу по інформуванню школярів. Наповнення інформаційного куточка.

Постійно

  1.                

Раз на два тижні проводити робочі лінійки на яких підводити підсумки роботи.

Протягом року

  1.                

Враховуючи традиції школи розробляти  необхідні методичні  рекомендації,  сценарії,  конкретні творчі справи учнівського колективу.

Постійно

  1.                

Надати необхідну допомогу класоводам  та класним керівникам в організації та проведенні традиційних свят , вечорів дозвілля.

Протягом року

  1.                

Участь в районних та обласних  конкурсах

Згідно з графіком

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ІV. Основні орієнтири виховання

 

1. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (громадянське, патріотичне, родинне виховання)

Мета: формування почуттів любові до Батьківщини, її національних цінностей; шанобливе ставлення до державної символіки, повага прав людини (толерантність, миролюбність),  вивчення  культури свого народу і прагнення дотримання традицій, виховання почуття поваги, гордості до своїх батьків, роду, народу, місця де народився .

Зміст роботи: протягом року, відповідно до графіка план-сітки, брати участь, допомагати з організацією та з розробкою сценаріїв для тематичних свят, вікторин, виховних годин, конкурсів, акцій; залучати учнів до участі в них.

2. Ціннісне ставлення до людей

(моральне виховання)

Мета: формування духовно-моральної культури  особистості: чуйності, чесності, правдивості, справедливості, гідності, толерантності, милосердя, виховання родинних, особистих, громадянських цінностей.

Вміння співпрацювати з іншими, в колективі, співпереживати, здатність враховувати думки  товаришів,поваги до товаришів.

Зміст роботи: протягом року, відповідно до графіка план-сітки, брати участь, допомагати з організацією та з розробкою сценаріїв для тематичних свят, бесід, виховних годин, конкурсів, акцій; залучати учнів до участі в них.

3.    Ціннісне ставлення до природи

( екологічне виховання)

Мета: формування екологічної культури, гармонійне співіснування з природою та зв'язок з національними традиціями; відповідальне ставлення до природи, правових норм, до природи як середовища існування людини; виховання почуття особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них.

Зміст роботи: протягом року, відповідно до графіка план-сітки, брати участь, допомагати з організацією та з розробкою сценаріїв для тематичних свят, вікторин, бесід, виховних годин, конкурсів, акцій; організовувати походи, виставки; залучати учнів до участі в них.

4.   Ціннісне ставлення до праці

(трудове виховання)

Мета: виховання в учнів працелюбності, старанності, бережливості господарського ставлення до суспільної власності; усвідомлення значимості праці в житті людини, виборі професії, повага до людей праці, які створюють духовні та матеріальні блага та цінності.

Зміст роботи: протягом року, відповідно до графіка план-сітки, брати участь, допомагати з організацією та з розробкою сценаріїв для тематичних свят, бесід, конкурсів, акцій, рейдів; організовувати виставки; залучати учнів до участі в них.

 

5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

(художньо-естетичне виховання)

Мета: Формування естетичної культури і мислення та почуттів засобами художніх образів різних видів мистецтва; розвиток художньо-естетичних емоцій, смаків, навичок до розробки і участі в творчих мистецьких проектах.

Зміст роботи: протягом року, відповідно до графіка план-сітки, брати участь, допомагати з організацією та з розробкою сценаріїв для тематичних свят, вікторин, бесід, виховних годин, конкурсів, акцій, вечорів відпочинку; організовувати виставки; залучати учнів до участі в них.

6. Ціннісне ставлення до себе

( за здоровий спосіб життя)

Мета: формування основних засад «Я концепції» особистості (самопізнання, самовизначення, самовиховання, самовдосконалення);

прагнути бути фізично здоровою людиною, знати про наслідки негативного впливу шкідливих звичок на здоров’я людини.

Зміст роботи: протягом року, відповідно до графіка план-сітки, брати участь, допомагати з організацією та з розробкою сценаріїв для тематичних свят, вікторин, виховних годин, конкурсів, ігрових естафет, зустрічей, акцій; організовувати походи, виставки; залучати учнів до участі в них.

7.   Превентивне виховання

Мета:  виховувати  у підлітків загальноприйняті людські цінності; формування глибокого усвідомлення взаємозв’язку між ідеями свободи, правами людини та її громадською відповідальністю; спонукання вихованців до активної протидії проявам аморальності, правопорушенням, бездуховності, антигромадській діяльності.

Зміст роботи: протягом року, відповідно до графіка план-сітки, брати участь, допомагати з організацією та з розробкою сценаріїв для тематичних свят, вікторин, виховних годин, конкурсів, диспутів, акцій, рейдів, зустрічей; організовувати виставки; залучати учнів до участі в них.

8.  Сприяння творчому розвитку особистості

Мета: організація змістовного дозвілля дітей та молоді, тематичних вечорів відпочинку, розважальних заходів що дають змогу спілкуватися з однолітками у різних формах ігрової та дозвіллєво-розважальної програми.

Зміст роботи: протягом року, відповідно до графіка план-сітки, брати участь, допомагати з організацією та з розробкою сценаріїв для тематичних свят, вікторин, виховних годин, годин спілкування, конкурсів, інтелектуальних ігор, диспутів, акцій, рейдів, зустрічей; організовувати виставки, музично-розважальні програми; залучати учнів до участі в них.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Заєць Леся
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
5 серпня 2018
Переглядів
3076
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку