Дитячі рухливі ігри в приміщенні

Про матеріал
Гра – це основний спосіб для дитини пізнати навколишній світ, вибудувати взаємини з іншими дітьми, отримати необхідні навички та вміння, відпочити і розважитися. Ігри, засновані на фізичній активності дитини, можна розділити на спортивні і рухливі.
Перегляд файлу

Дитячі рухливі ігри в приміщенні

 

 

 

 

 

https://st4.depositphotos.com/16229314/24753/v/950/depositphotos_247534730-stock-illustration-babies-playing-in-kindergarten-cartoon.jpg

 

 


 

 

 

Підготувала вихователь

Щербина Ю.В.

   

2014

м. Слов'янськ

 Гра – це основний спосіб для дитини пізнати навколишній світ, вибудувати взаємини з іншими дітьми, отримати необхідні навички та вміння, відпочити і розважитися.

     Ігри, засновані на фізичній активності дитини, можна розділити на спортивні і рухливі. Спортивні ігри більш складні, потребують чіткого дотримання правил, які визначають і місце проведення, і склад учасників, тривалість гри. Методика проведення рухливих ігор інша: вони не так строгі до дотримання правил, у них немає чітко регламентованого складу учасників, для них можна використовувати підручний інвентар – кулі, прапорці, кеглі, стільці і т.д. і т.п. Рухливі ігри для дітей в приміщенні допоможуть зробити дитяче свято активним і бадьорим, направити дитячу енергію в мирне русло. Головне, щоб ігри відповідали віку і можливостям учасників, мали зрозумілі дітям правила.

Рухлива гра «Кіт і миші»

  • необхідно розставити стільці колом таким чином, щоб сидіння були направлені всередину;
  • на кожен стілець, крім одного сідає «мишка», за її спиною стоїть «кішка».
  • «Кішка» стоїть за порожнім стільцем підморгує придивилася «мишці», тим самим переманюючи її до себе;
  • завдання «мишки» – пересісти на порожній стілець, завдання «кішки» – її утримати;
  • залишилася без «мишки» «кішка» переманює до себе іншу;
  • через деякий час учасники міняються ролями.

 

Рухлива гра «Завмри»

  • для гри необхідний повітряна куля;
  • провідний підкидає кульку і поки він летить, діти вільні рухатися як хочуть – стрибати, бігати, але, як тільки куля виявиться в руках, всі завмирають;
  • ті, хто не встиг зупинитися – вибувають з гри.

 

Рухлива гра «Хитра  лисиця»

  • визначимо місце, де буде будинок хитрою лисиці;
  • учасники стають колом, не торкаючись один одного і закривають очі;
  • водить призначає «хитру лисицю», обійшовши коло і торкнувшись одного з учасників;
  • всі відкривають очі і з невеликими інтервалами хором запитують «Де ти, хитра лисиця?" »;
  • після третього питання хитра лисиця вибігає в центр кола, піднімає руку і кричить «Я тут!»;
  • що грають розбігаються, а лисиця їх ловить і відводить в будиночок;
  • після того як не спійманим залишається один учасник гра повторюється.

 

Рухлива гра «Бездомний заєць»

  • вибираємо двох учасників – «мисливця» і «бездомного зайця»;
  • учасники «зайці» відзначають кожен свій будиночок – креслять коло або стають у центр обруча;
  • «Бездомний заєць» тікає від «мисливця», прагнучи при цьому заскочити в чужій будиночок;
  • «Заєць», в будиночок якого заскочив «бездомний заєць», міняється з ним ролями і починає тікати від «мисливця»;
  • якщо «мисливець» ловить «зайця», то вони міняються ролями.

 

 

Рухлива гра «Атоми і молекули»

  • вибираємо ведучого;
  • гравці у вільному порядку рухаються, стрибають танцюють;
  • по команді ведучого «реакція йде по три (чотири, п'ять)» грають беруться за руки і утворюють ланцюжки з заданого числа гравців;
  • гравці не встигли виконати команду ведучого вибувають з гри.

 

 

Рухлива гра «Гаряча картопля»

  • гравці стають або сідають колом;
  • провідний включає музику і під час її звучання всі гравці якнайшвидше передають один одному м'яч «гарячу картоплю»;
  • той гравець, у якого в руках залишається м'яч на момент погашення музики вибуває з гри;
  • гра закінчується, коли залишається тільки один гравець.

 

 

 

 

Рухлива гра «Гуси-гуси»

  • гравці «гуси» шикуються біля однієї стіни;
  • місце біля іншої стіни визначається в якості їх будиночка;
  • провідний займає місце посередині кімнати;
  • між ведучим і «гусьми» відбувається діалог:

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шеремєєва Тетяна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
8 червня 2020
Переглядів
4013
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку