" Діяльність, як залучаю учнів до STEM " Звіт про проведені активності за 2019 рік

Про матеріал
Опис активностей з підтвердженнями, qr-кодами та посиланнями. Шукайте ідеї та натхнення. У STEAM напрямку вже 2-й рік, активізую пізнавальну діяльності учнів. Запроваджую STEAM-освіту (А-мистецтво), де приділяється увага поєднанню математики з мистецтвом, запровадженню інформаційних технологій. Використовую такі прийоми роботи, як елементи STEM на уроках, показові STEM-уроки, #STEM_activities_for_kids (STEM-перерви, мейкерство), пікніки (у рамках тижня математики #STEM), використання віртуальних кабінетів для навчання та додаткових занять, конкурсів, веб-квести, “Наукові лабораторії”.
Перегляд файлу

Звіт про проведені активності за 2019 рік

Лукичової Наталі Сергіївни  вчителя математики 

Раківського закладу повної загальної середньої освіти Шляхівської сільської ради Бериславського району  Херсонської області

 

 

Діяльність, як залучаю учнів до STEM  

Протягом року використовувала сучасні методи, засоби та програми для навчання учнів, розвитку у них зацікавленості у вивченні не тільки математики та інформатики, а й комплексного розвитку навичок 21 століття. Маю переможців у предметних олімпіадах, конкурсах “активістів” у різноманітній діяльності. Працюю у пісочниці Cisco Networking Academy. Проходжу курси, залучаю дітей до активностей, маю права інструктора. Провела курс “Вступ до Packet Tracer”, онлайн-урок з нагоди Дня безпечного інтернету 2019, залучила до онлайн-марафону та уроку «GIRLS POWER TECH (Дівчата заряджають технології)» в  рамках Всеукраїнського фестивалю «STEM-весна 2019» та ін.

У STEAM напрямку вже 2-й рік, активізую пізнавальну діяльності учнів. Запроваджую STEAM-освіту (А-мистецтво), де приділяється увага поєднанню математики з мистецтвом, запровадженню інформаційних технологій. Використовую такі прийоми роботи, як елементи STEM на уроках, показові STEM-уроки, #STEM_activities_for_kids (STEM-перерви, мейкерство), пікніки (у рамках тижня математики #STEM), використання віртуальних кабінетів для навчання та додаткових занять, конкурсів, веб-квести, “Наукові лабораторії”.

Робляю програму гуртка/секції STEM для закладу. Активно працюю з активом учнів, навчаю вчителів, ділюсь досвідом (ШМО та РМО). Застосовую сучасні технології, хмарні сервіси, Qr коди, AR коди (картки доповненої реальності). Маю власний сайт, створила групу закладу у соцмережі, започаткувала канал на youtube. Постійно вдосконалююсь та шукаю натхнення для активної діяльності.

Учасниця спільноти «Microsoft Educator Centrer» , куратор та координатор закладу на різноманітних освітніх платформах.

«Сертифікований Вчитель Новатор» Microsoft ЕС, “Апробатор електронних освітніх технологій” ЕОР «МійКлас» ...

Учасниця національної премії Global Teacher Prize Ukraine 2019, конкурсів навчальних розробок “Педагог новатор” , “Вчительська 10” та “Фантастична п'ятірка”…

Детальніше про основну діяльність/активність  в межах обраної теми  “Розвиток  ключових компетентностей та навичок ХХІ століття крізь призму  STEAM”

                        1.   Назва активності: опанування нових можливостей ІТ у математиці

Цільова аудиторія (ЦА): учні та учениці 5-11 класів

Підтвердження: подяка

Опис активності: Після успішного навчання на дистанційних курсах для освітян. Зареєструвала заклад під час другого семестру 2018-2019 н.р. на апробацію нових освітніх ресурсів. Щодня працювали над новими платформами для навчання, пройшли апробацію. Учні 5 класу опановували систему «Matific» за Міжнародною програмою для українських школярів та учні 7-11 класів підкоряли ТОП-рейтинги серед шкіл України на Міжнародній електронній платформі для навчання «МійКлас». Пройшла сертифікацію з функціоналу онлайн тестів “На Урок” , зі створення власних тестів та використання.

 Індикатори впливу (результати) активності на ЦА: активність учнів вражає, лише за кілька місяців роботи, вони досягли значних результатів. Наш заклад набрав 7596 балів та зайняв 54 місце серед 1069 українських шкіл учасниць ТОПу на «Мій клас» (отримали подяку за впровадження та активне використання). Учні 5 класу набрали 1243 зірочки, та отримали сертифікати від «Matific». Найактивнішими були дівчата. 

                        2.   Назва активності: тиждень математики #STEM

Цільова аудиторія(ЦА): учні та учениці 1-11 класів

Опис активності: тиждень математики у стилі STEAM. Заходи тижня були спрямовані на створення умов для реалізації

творчих здібностей учнів, на активізацію та розвиток пізнавального інтересу до математики, інформатики та природничих наук. У рамках тижня були проведені: “День науки”, “Науковий

пікнік”, “"День мейкерства" та День безпечного інтернету

Підтвердження: звіт, фото

Індикатори впливу (результати) активності: Тиждень математики сприяв розвитку обізнаності учнів у STEM освіті, зацікавленості учнів у вивченні предметів та дав змогу провести цікаве, змістовне і корисне дозвілля. Як підсумок: учні виявили бажання запровадити довготривалий проект під час перерв «10 STEM Minute to win it Games for kids ». Та вже почали зносити матеріали, які можуть бути використані для такої цілі. Сподіваюсь що це стане доброю традицією, що буде підтримуватись, та й надалі виховувати любов та захоплення науками в учнів Раківського закладу повної загальної середньої освіти.

3.      Назва активності: “GIRLS POWER TECH (Дівчата заряджають технології)”

Цільова аудиторія(ЦА): дівчата (учениці 7-11 класів)

Опис активності: залучила до онлайн-марафону та уроку «GIRLS POWER TECH (Дівчата заряджають технології)» рамках Всеукраїнського фестивалю «STEM-весна 2019» .

Підтвердження: сертифікат

Індикатори впливу (результати) активності: Дівчатам сподобалось. Дізнались про успішних жінок, що зробили ІТ кар'єру. Цікаво було працювати, моделювати. Активна робота, цікава форма та корисна інформація. Результатами задоволені.

4.      Назва активності: участь у конкурсі “Педагог новатор” 

Цільова аудиторія(ЦА): вчителі та вчительки з України

Опис активності: Взяла участь у конкурсі “Педагог новатор” (“Шкільний портал”) з власним авторським доробком: “Електронний посібник «Трикутники. Цікава математика» для учнів 5-7 класів для підготовки до вивчення геометрії”.  (за посиланням)

Підтвердження: сертифікат  

5.      Назва активності: участь у Всеукраїнських конкурсах та олімпіадах 

Цільова аудиторія(ЦА): учні та учениці закладу

Опис активності: участь у конкурсах від “На Урок”:“Фінансова грамотність” , “Безпечний інтернет” та ін. Залучення дітей до онлайн-олімпіад “На Урок” та “Всеосвіта”.

Дистанційні конкурси “Кенгуру” та “Олімпус”.

Підтвердження: подяка за підготовку учнів, подяка, свідоцтво ...

Індикатори впливу (результати): Маємо покращення рівня знань та зацікавленості

учнів. Маємо подяки на заклад за активну участь, переможців (дипломи різних ступенів).

 

6.      Назва активності: Участь у 4-му Хакатоні для вчителів “STEM урок: методичні підходи та гендерні стереотипи”

Цільова аудиторія(ЦА): вчителі та вчительки з 4-х областей України

Опис активності: У Хакатоні взяли участь 35 вчителів з невеликих міст та сіл Одеської, Кіровоградської, Миколаївської та Херсонської областей. Вони взяли участь у майстер-класі з гендерної чутливості, де ознайомлювалися із терміном “гендерно-чутливий підхід” і з методикою його впровадження у школах… Команди активно працювали над ідеями проектів та отримали важливі рекомендації під час менторських сесій та чек-пойнтів. Окрім того, на прикладі розроблених під час Хакатону проєктів, вчителі пропрацювали основні аспекти і етапи проектного менеджменту, навчилися презентувати себе у форматі Elevator pitch (за 1 хвилину) та дізналися, як створювати ефективні презентації. У результаті отриманих знань і допомоги менторів, вчителі презентували проєкти, які допоможуть залучити більше дівчат до STEM. 

Підтвердження: сертифікат

Індикатори впливу (результати): За оцінками журі, перше місце отримала команда BrainsOn з проєктом STEM family day. Проєкт передбачає батьківські збори в інноваційному форматі завдяки онлайн-інструментам, що допомагають зацікавити батьків і дітей в STEM і в інтерактивному форматі проводити з ними комунікацію. (Отримала перемогу за результатами конкурсу впровадження ідей після Хакатону)

 

7. Назва активності: проведення“не засідання” вчителів   #руйнівники_міфів (серія 1) “#STEM_урок: гендерні стереотипи”  

 Цільова аудиторія(ЦА): вчителі та вчительки

Опис активності: після хакатону “зарядилась на повну” такою енергією, бажанням змінювати заклад та освітній простір, знаннями, якими треба поділитись. Почалось “згадати все”. Розуміючи, що “заохочувати” та “ламати стереотипи” справа не одного дня, вирішила запровадити серію під назвою #руйнівники_міфів,у якій “поступово видавати” отриману інформацію. Почала з головного, аби заручитись підтримкою та однодумцями, підготувала та продумала урок з вчителями, на який запланувала першу частину, дослідження “прихованого навчально плану” та “гендерної чутливості”, переконати у необхідності змін, перевірити на готовність, та підготувати до вивчення методичних підходів STEM.

Підтвердження: Альбом у Google-фото https://photos.app.goo.gl/uq9t6E3234bjHxzW8

Індикатори впливу (результати) активності:  дякуючи участі у Хакатоні, до мене стали дослухатись (призначили головою МО закладу, може нарешті, вдасться знайти рішення для офіційного STEM гуртка) природничо-математичний цикл підтримав мене першими, прийняли рішення обрати за мету впровадження STEM освіти у закладі. Приємно, що погодились, тема не на одне заняття, продовженню бути! 

 

8. Назва активності: провела батьківські збори нового формату #STEM_Family_day #руйнівники_міфів  серія 2   

Цільова аудиторія(ЦА): учні/-ці  8 класу та їх рідні (батьки і не тільки...)

Опис активності: Після проведеного опитування серед учнів та учениць, рішення у необхідності такого заходу стало остаточним. Приємно, що діти, особливо дівчата, після моєї переможної участі, “загорілися” й самі. Долучаються до активностей, виявили бажання, аби їх рідні “оцінили” нові досягнення та підтримали на шляху до STEM. Допомогли у підготовці та проведенні. “Знімаємо окуляри стереотипів”  

Підтвердження: Альбом у Google-фото https://photos.app.goo.gl/ZtEeTeK2ghXpYoBDA

Індикатори впливу (результати) активності: хоч присутні були 40% батьків (до речі, одні мами), але захід пройшов чудово. Приємно, що інтереси та ідеї щодо майбутнього співпали. Більшість дітей бачать себе успішними та зацікавленні у STEM. Аудиторія обізнана, й не має суворих упереджень.Інтерактивні вправи, живі опитування, картки з qr-кодами та сам факт, що жінки теж “можуть бути крутими” справили враження. Міф про суто “чоловічі”/ “жіночі” професії було зруйновано. Необхідність у продовженні підтверджено і сподіваюсь, як було обіцяно, серія 3 (у поп. акт) буде незабутньою.

 

9. Назва активності: Проведення та подання STEM-урок “Використання математичних знань при виготовленні іграшок” #Дзиґа 

Цільова аудиторія(ЦА): учні/-ці  8 класу  (застосовувати можна  на 5-8 клас)

Опис активності: Провела дослідження, що цікавить учнів, як перевірити математичні знання у цікавій формі. Опрацювала: математичну, фізичну, еко- складові та звичайно фінансову. Розробила план реалізації, обрала форму та прийнялась за справу. За підготовленими матеріалами провела урок (подала на конкурс STEM-уроків). Окрім “звичайної” мети урок передбачав: зацікавити у вивченні STEM-предметів (особливо дівчат), показати рівність можливостей (іграшка, що        однаково зацікавить і хлопців і дівчат). 

Підтвердження: всі матеріали та фотозвіт на Google диску у папці

Індикатори впливу (результати) активності: “скарбничка” матеріалів для роботи поповнюється, діти пропонують нові ідеї, нові активності, дивують інших. Неочікуваним для дітей було поєднання в одній іграшці математики, мистецтва, фізики, технологій... Більше дітей цікавляться STEM, активність (“Наукова лабораторія” дод. 2) провела ще з 5 та 7 класом.  

 

10. Назва активності: Участь у Всеукраїнському STEM-уроці "Здоровий Зір"

Цільова аудиторія(ЦА): учні/-ці, вчителі  (батьки)

Опис активності: Пройшла навчання за темою (вебінар), опрацювала додаткову літературу. Залучила вчителя до роботи, разом підготували наочний матеріал (лінзи, плакати та ін), роздатковий матеріал та опрацювали презентацію. Розділили дітей на 2 групи (оскільки заклад невеликий) учні/-ці 1-5 класів та учні/-ці 6-11 класів. До малюків на допомогу (оскільки урок передбачав змагання та виконання різних завдань) запросили вчителів/-льок (що закріплені за класами). STEM-урок пройшов на відмінно. Створено пам’ятки по збереженню зору, гімнастики для очей. Чим особливий? Принаймні у нашому закладі, такого ще не було. STEM-напрям ще досить новий у нашому районі. Урок пройшов у рамках Всеукраїнського уроку “Здоровий Зір” за підтримки відділу STEM ІМЗО та Люксоптика. #Зберегти_зір_можливо.

Підтвердження: Альбом у Google -фото https://photos.app.goo.gl/qb8ninTM74Qn7nAy6

Індикатори впливу (результати) активності: Вплив позитивний, діти задоволені, під час уроків було зруйновано кілька міфів, пов'язаних з зором. Учні та вчителі закладу ознайомились з важливістю збереження зору, практиками та способами. Дуже цікаво було виконувати завдання, у невимушеній формі створювати правила. Сподіваюсь, що прийшовши додому, вони ознайомили рідних, та змінять сумну статистику з втрати зору.

 

11. Назва активності: проведення  #web_квест #STEM_girls  

Цільова аудиторія(ЦА): учениці 7-11 класів

Опис активності:  8 жовтня, у рамках Національного дня дівчат у технологіях, учениці Раківського ЗПЗСО долучились до Всеукраїнського веб-квесту для дівчат "У світі кодування".

(термін 7-10 жовтня)

Підтвердження:Альбом у Google-фото https://photos.app.goo.gl/UkXDPTw1wY5WVCu

Індикатори впливу (результати) активності: дівчатам сподобалось. Активна робота, цікава форма та корисна інформація.  Дізнались про успішних жінок, що зробили внесок у ІТ. Цікаво було працювати, тож будемо продовжувати. Маємо один диплом переможця 1 туру, сертифікати участі  та подяку. 

 

12. Назва активності:запровадження неофіційного гуртка #STEM_activities_for_kids 

Цільова аудиторія (ЦА): учні та учениці закладу

Опис активності: активне та корисне проводження вільного часу разом із STEM.

Працюємо з віртуальною математичною платформою Matific (5-6 клас), мейкерство (5-10 клас)

Підтвердження: Альбом у Google-фото https://photos.app.goo.gl/hPGsVeZbGngrhj7x6

Індикатори впливу (результати) активності: розширюємо горизонти, зацікавлюємо STEM-предметами. Діти, після уроків затримуються, приємно, що математика та інформатика вже стають улюбленими предметами, вчимо любити інші... поробки майже всі забирають додому, радувати близьких. Матеріали зносять всі, в кого що є, та спільно користуємось.

 

13. Назва активності: запровадження та координування руху #у_тренді 

Цільова аудиторія (ЦА): учні та учениці закладу, вчителі

Опис активності: активне використання“Мій клас”, “На Урок” , електронні кабінети Mentimetr, “Всеосвіта” (через qr-код, мобільні додатки). Займаємось у Google Classroom. Використання платформи для навчання “Мій клас” (5-11 клас, як адміністратор, вже проводжу навчання вчителів), інтерактивне тестування з платформою “На Урок” (7-9 клас, подібна до kahoot). Платформою "Мій клас" в нас районі ще не користуються. У регіоні ми 1 з 20. З олімпіади “Всеосвіта. Осінь-2019” маю 2-х переможниць та одного переможця олімпіади “На Урок” з математики. Багато переможців (Дипломи І та ІІ,ІІІ ст) серед учасників конкурсу “Ok Google ! з Днем народження”. Доволі успішною є участь і в інших активностях.

Підтвердження: Альбом у Google-фотоhttps://photos.app.goo.gl/tarQQLimK2c3dcPo7

Індикатори впливу (результати) активності: діти у захваті, все більше вчителів залучають активності на свої уроках, зацікавлюються новими технологіями. На заклад маємо подяки, сертифікати дивуємо інших, бо хоч і “маленькі”, та “обганяємо” у рейтингу. Нас почали помічати = ) (шукаю фінансування на комлекти для організації гуртка STEM )

 

14.  Назва активності: дистанційний курс “Вступ до кібербезпеки” у пісочниці Cisco  Цільова аудиторія (ЦА): учні та учениці 8-11 класів 

Опис активності: курс вже підготувала (маю права інструктора), завершуємо реєстрацію та розпочинаємо заняття. Учні що його завершать, зможуть вивчити курс наступного рівня складності дистанційно, отримати практичний досвід під час майстер-класів у провідних університетах та проявити свої знання у всеукраїнському змаганні Cisco Кіберзмаг 2020

15.  Пройшла відбір, та була обрана спікером до “web STEM школа 2020” зимова сесія (Якість освіти). Наразі працюю.

 

Планів ще багато. Долучайтесь! Будьте у курсі.

 (група у Facebook  Раківського ЗПЗСО)

 

 

pdf
Додано
12 лютого 2020
Переглядів
1039
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку