Дизайн і технології, 1 клас

Про матеріал
Планування для 1 класу "Дизайн і технології" з очікуваними результатами та змістовими лініями
Перегляд файлу

 ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІї

(35 год.,1 год. на тиждень)

за програмою О.Савченко, альбомом-посібником з дизайну та технологій  «Маленький трудівничок». 1 клас/Л.І.Роговська

Змістові лінії:

Інформаційно-комунікаційне середовище.

Середовище проєктування.

Середовище техніки і технологій.

Середовище соціалізації.

 

Тема  уроку

 

Дата

Змістові лінії

Очікувані результати

Ключові компетентності

1

Змійка-грамотійка.  Правила організації  робочого місця на уроці. Матеріали, інструменти та пристосування, необхідні для роботи. Виготовлення закладки для книжки.

 

1,3,4

Ознайомлений з правилами внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарними нормами під час занять, вчиться організовувати робоче місце. Пояснює корисність та естетичність створеного виробу

Навчання впродовж життя, громадська та соціальна компетентність

2

Весела перерва. Робота з папером. Виготовлення гри «Веселе жабенятко» за зразком.

 

3,1

Називає та обговорює матеріали, корисність. Виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю з допомогою дорослих

Інноваційність, екологічна компетентність

3

Прогулянка під дощем. Аплікація з рваних частин паперу. Мозаїка. Прикрашання парасольки за допомогою мозаїки.

 

2

Продукує ідеї для виробу особисто привабливого об’єкта праці, пояснює функціональну та естетичну цінність обраного для проєктування і виготовлення виробу

Навчання впродовж життя. Екологічна компетентність

4

Їжачок – сто голочок.  Аплікація з рваних частин паперу. Створення аплікації «Їжачок».

 

4, 3

Раціонально використовує матеріали. Презентує результат власної роботи, обговорює їх з іншими

Компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій

5

«Ловись рибко». Робота з природними матеріалами. Підготовка природних матеріалів до роботи. Створення аплікації з листя.

 

1,4

Спостерігає за природніми об’єктами, збирає і заготовляє природні матеріалів. Виготовляє поетапно вироби з природних матеріалів за зображеннями з допомогою дорослих

Компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій

6

Рушничок. Нанесення  зображення на папір за допомогою шаблону. Вирізання найпростіших форм, розмічених за допомогою шаблону. Створення аплікації «Рушничок» за зразком.

 

1,2

Знайомиться з виробами декоративно-прикладного мистецтва. Пояснює способи та види оздоблення власного виробу

Культурна компетентність

7

Різнобарвний льодяник. Робота з пластиліном. Інструменти та пристосування для обробки пластиліну. Безпечні прийоми праці. Виготовлення льодяника.

 

3,1

Дотримується правил безпечної праці та санітарних норм під час занять.

Застосовує нероз’ємні з’єднання.  

Підприємливість, вміння вчитися впродовж життя

8

Робот Броніслав. Робота з папером. Виготовлення робота за зразком.

 

3

Виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю самостійно

Математична компетентність, підприємливість

9

Чудо-Юдо риба –кит. Згинання  і складання паперу. Знайомство з технікою оригамі (загальне уявлення). Створення найпростіших виробів у техніці оригамі.

 

1,3

Розрізняє основні креслярські інструменти, лінії, види графічних зображень. Виготовлення виробу за зразком.

Інноваційність, вміння вчитися впродовж життя

10

Пальчиковий театр. Робота з папером. Виготовлення гри «Пальчиковий театр».

 

2

Вибирає обґрунтовано об’єкт праці із запропонованих з допомогою вчителя

Культурна компетентність

11

Одяг для ведмежаток. Дизайнер. Моделювання з паперу одяг для ведмежаток. Декорування створеного одягу.

 

2

Розглядає моделі, подібні обраному виробу (моделі-аналоги)

Підприємливість та фінансова грамотність

12

Крижана морквинка. Об’ємні вироби з паперу. Створення бурульки за зразком.

 

3

Виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю

Компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій

13

«Сипле сипле сніг…» Послідовність дій під час створення аплікацій. Виготовлення зимової композиції.

 

1,4

Пояснює доцільність використання матеріалів вторинної переробки. Розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів та вирізує їх. Пояснює естетичність створеного виробу

Екологічна компетентність

14

Візит інопланетянина. Послідовність дій під час створення аплікацій. Створення аплікації «Іншопланетний корабель» за зразком.

 

3,4

Розміщає деталі на площині. Пояснює естетичність свого виробу

Компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій. Здатність спілкування іноземною мовою

15

Веселий равлик. Оздоблення виробів із паперу. Виготовлення листівки-валентинки (за зразком).

 

3

Раціонально використовує матеріали. Оздоблення деталей виробу із використанням традиційних і сучасних технологій

Культурна компетентність

16

Скоро свято - Новий рік. Прикраси з паперу. Оздоблення виробів з паперу. Виготовлення новорічних іграшок з паперу.

 

2,3

Здійснює розмічання ліній на папері і картоні. Добирає матеріали для виготовлення виробу

Інноваційність та культурна компетентність

17

Підсумковий урок. Виставка робіт за І семестр.

 

1,4

Описує приклади виробів з різних джерел інформації. Виконує трудові дії в побуті

Компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій

 

 

18

 Розумна сова. Робота з пластичними матеріалами. Матеріали, інструменти та пристосування, необхідні для роботи. Ліплення з пластиліну сови

 

1,2

Дотримується правил організації робочого місця. Добирає матеріал для виготовлення виробу

Компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій

19

Леопардик і тигрик. Згинання і складання паперу. Виготовлення леопарда та тигра в техніці оригамі

 

1,2

Читає елементарні графічні зображення

Навчання впродовж життя

20

Гарячий чай з лимоном.   Послідовність дій під час створення аплікації.  Виготовлення  композиції за зразком

 

3

Оздоблює деталі виробу із використання традиційних і сучасних технологій

Компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій

21

 Сідаємо на велосипед. Створення 3Dкомпозиції різними техніками (малюнок, ори гамі,аплікація)

 

1,2

Складає пласкі та об’ємні геометричні фігури

Компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій

22

 

Вінні-Пух. Виготовлення  сюжетної аплікації  за зразком

 

3

Оздоблює деталі виробу із використанням традиційних і сучасних технологій

Компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій

23

 

«Мчать машини по дорозі…».  Виготовлення  сюжетної аплікації  за зразком

 

1,2

Складає пласкі та об’ємні геометричні форми, вироби з деталей конструкторів або інших готових елементів. Описує усно модель спроєктованого виробу

Математична компетентність

24

Здоровий зубчик-білий зубчик. Створення дидактичної аплікації за зразком.

 

3,4

Розміщує деталі виробу на площині. Оздоблює деталі виробу. Пояснює корисність та естетичність створеного виробу

Вміння вчитися впродовж життя

25

  Будильник «Кошенятко». Конструювання рухомої моделі годинника з паперу та картону

 

2

Добирає матеріали для конструювання виробу

Компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій

26

Кучерявий баранець. Виготовлення сюжетної композиції-колажу

 

3

Раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні з допомогою дорослих

Культурна компетентність

27

Великодні писанки .  Виготовлення  сюжетної аплікації за зразком

 

2

Добирає матеріали для виготовлення виробу, зокрема і вторинні

Культурна компетентність

28

   Смачна грушка. Робота з пластичними матеріалами. Ліплення з пластиліну  грушки

 

3

Застосовує нероз’ємне з’єднання. Оздоблює деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій 

Компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій

29

Зі святом весни!  Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення квітки  з паперу за зразком

 

2,4

Добирає матеріали для моделювання та виготовлення виробу, зокрема і вторинні. Умотивовує необхідність робити подарунки

Екологічна компетентність

30

З днем народження, динозаврику.  Послідовність дій під час створення аплікації.  Виготовлення вітальної листівки  за зразком

 

3

Виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю. Розмічає дедалі на матеріалі за допомогою шаблонів та вирізає їх

Громадянська та соціальна компетентність

31

 Клоун «Веселунчик». Виготовлення  іграшки з паперу та картону

 

3

Працює з ручними інструментами та пристосування, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії

Компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій

32

 Листівка для тата .Загальні відомості про дизайн. Виготовлення листівки з паперу

 

2

Читає графічні зображення для поетапного виготовлення виробу з допомогою дорослих

Культурна компетентність

33

 Ми любимо Україну.  Загальні відомості про плакат. Виготовлення сюжетної аплікації

 

3

Розміщує дедалі на площині. Застосовує нероз’ємні з’єднання. Раціонально використовує матеріал

Громадянська та соціальна компетентність

34

На лужку. Виготовлення 3 D аплікації з паперу

 

2

Добирає матеріали для моделювання. Розрізняє традиційні та сучасні технології  виготовлення виробів

Компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій

35

Підсумковий урок. Виставка робіт за ІІ семестр

 

4

Презентує результати власної проєктно-технологічної діяльності, обговорює їх з іншими.

Інноваційність

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. ПІКІНА ЛЮДМИЛА Євгенівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бобак Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
9 вересня 2022
Переглядів
3401
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку