Інтегрований урок читання та української мови.Вчимося працювати з віршем та повторюємо слова, які мають кілька значень.
09.10.2023 СьогодніПідручниксторінка36 Поміркуй: чому соняшника образило прохання дівчинки. Що його потім здивувало?СОНЯШНИК Дівчинка книжку читала і соняшника прохала, може, так жартувала: — Посвітè мені, посвітè. — А соняшник мовив: — Ну, що ти?! Не мав би я вже роботи, щоб свої золотисті соти на дрібниці перевестè!.. — Соняшник дивився на Сонце, дуже довго дивився на Сонце, і здалося йому, що Сонце — Сприймання й усвідомлення нового матеріалу.
09.10.2023 СьогодніПідручниксторінка37 Поміркуй: чому соняшника образило прохання дівчинки. Що його потім здивувало?квітка така ж, як він... Втім, вийшла дівчинка з хати і стала Сонце прохати:— Зайди до нашої хати, перепочинь з путі! — Сонце зайшло. І раптом все навкругè померкло, тільки вікно хатини сяяло в темноті. Соняшник здивувався! Засорîмлено пооглядàвся і до вікна підкрався. І що ж він побачив? Дивà!Дівчинкакнижкучитає,а. Сонцеперегортає сторінкийсвітловливає влітеритавслова. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу.
Який уривок з тексту проілюстровано? Які почуття дійових осіб відобразила художниця? Чи випадково поет в одному вірші пише про Сонце — джерело світла, книжку — джерело знань, і дівчинку, яка захоплена читанням? Чим цей вірш нагадує казку?Що вас у ньому здивувало?09.10.2023 СьогодніПідручниксторінка37 Поміркуйте разом!Розгляньте малюнок до вірша.