Шаблон сценарію уроку в системі перевернутого навчання
Тема: Суспільний устрій та повсякденне життя. Господарство Русі-України наприкінці Х – у першій половині ХІ ст.
|
Мета: Домогтися засвоєння навчального матеріалу в межах навчальної (робочої навчальної) програми. Створити умови для розвитку і формування базових та предметних компетентностей. |
Діяльність учителя |
|
Вдома:
|
На уроці:
|
Діяльність учнів |
|
Вдома: Знайомляться з темою та обирають те, що їх цікавить Робота з джерелами інформації, запропонованими учителем |
На уроці:
|
Сценарій уроку в системі перевернутого навчання 7 клас
Тема: Суспільний устрій та повсякденне життя. Господарство Русі-України наприкінці Х – у першій половині ХІ ст.
|
Мета: Домогтися засвоєння ролі різних верств і станових груп населення Русі-України, повсякденне життя мешканців міста та села, ступінь розвитку господарства і торгівлі. Створити умови для розвитку і формування базових та предметних компетентностей.
|
||||||||||||||
Діяльність учителя |
|||||||||||||||
Вдома: Питання для опрацювання вдома:
Робочий лист (записи в зошиті)
Запитання-завдання для кожної групи: 1. Дати визначення понять «князі», «бояри», «дружинники», «духівництво», назвати їхні права та обов’язки. 2. Дати визначення понять «міщани», «селяни-смерди», «наймити», «ізгої», назвати їхні права та обов’язки. 3. Дати визначення понять «закупи», «рядовичі», «челядь», «холопи», назвати їхні права та обов’язки. 4. Скласти таблицю
|
На уроці:
|
||||||||||||||
Діяльність учнів |
|||||||||||||||
Вдома: Знайомляться з темою та обирають те, що їх цікавить |
На уроці:
|
Тема: Суспільний устрій та повсякденне життя. Господарство Русі-України наприкінці Х – у першій половині ХІ ст.
Знаю: |
||||||||||
|
соціальний устрій Русі-України; |
|||||||||
|
повсякденне життя та господарство різних верств населення Русі-України. |
|||||||||
Розумію: |
||||||||||
«верстви» |
|
|||||||||
Умію: |
||||||||||
Визначити верстви вільного населення. Привілейоване. Непривілейоване
|
Князь. Духівництво. Дружинники. Бояри. Ремісники. Міська верхівка. Купці. Смерди.
|
|||||||||
Визначити верстви залежного населення
|
Закупи. Рядовичі. Холопи. Челядь. |
|||||||||
Скласти таблицю |
|
|||||||||
Створювати сенкан
|
|
|||||||||
Рефлексія Сенкан |
|
|||||||||