Пролунав дзвінок, Починаємо урок. Працюватимем старанно, Щоб почути у кінці, Що у нашім 2-м класі Діти — просто молодці.
Номер слайду 2
Визначення настрою учнів за допомогою смайликів
Номер слайду 3
Гра "Багаж знань" Вчитель називає групи слів, учні називають цю групу слів одним визначенням. - Ластик, пензель, олівець – це ... - Червоний, жовтий, зелений – це ... - Головна, вигляд – це ... - Овал, прямокутник, крива - це ...
Номер слайду 4
Рольова гра “ Панель інструментів” Кожен учень уявляє себе одним із інструментів із панелі інструментів в графічному редакторі Paint і розповідає про свої можливості.
Номер слайду 5
Гра «Анаграма»
Номер слайду 6
Добір кольорової гами малюнка
Номер слайду 7
В природі розрізняють теплі та холодні кольори. Теплі кольори завжди нагадують сонце та полум’я, а холодні – сніг та воду. Теплі Холодні
Номер слайду 8
Для роботи з кольором призначені інструменти Заливка кольором, Палітра та Розпилювач (група Пензлі), використовується палітра кольорів. 1. Заливка кольором 2. Палітра 3. Розпилювач (група Пензлі)
Номер слайду 9
Заливка кольором служить для заповнення замкнутих контурів основним або фоновим кольором. Заливка основним кольором вико-нується клацанням лівої кнопки миші, а заливка фоновим кольором – кла-цанням правої кнопки. Якщо контур не замкнутий, інструмент працює непра-вильно; в цьому випадку слід виконати команду Пра-вка, Скасувати. Палітра дозволяє вибрати основний або додатковий колір не з палітри фарб, а безпосередньо з малюнка. Це важливо, коли потрібно забезпечити тотожність ко-льору в різних областях зображення. Після вибору інструменту покажчик на-водять на ділянку малюнка з потрібним кольором і клацають кнопкою миші. Клацання лівою кнопкою встановлює поточний колір основним, а правою - фоновим.
Номер слайду 10
Розпилювач (група Пензлі) створює ефект розпилювання фарби.
Номер слайду 11
Налаштувати інструмент Розпилювач можна за властивостями колір і товщина (розмір плями розпилювача).
Номер слайду 12
Палітра кольорів містить невеликий набір різних кольорів для вибору. Якщо потрібний колір у палітрі відсутній, слід виконати команду Зміна кольорів. Діа-логове вікно Зміна палітри дозволяє формувати довільний колір.
Номер слайду 13
А чи знаєте ви, що… Створення мультфільмів називається анімацією. Мальована анімація з’явилася понад 130 років тому. До появи графічних редакторів кожний кадр анімації потрібно було малювати вручну.
Номер слайду 14
Фізкультхвилинка Слухати ми перестали I тепер вci дружно встали. Будемо відпочивати, Нумо вправу починати. Руки вгору, руки вниз, I легесенько прогнись. Покрутились, повертілись, На хвилинку зупинились. Пострибали, пострибали, Раз — присіли, другий — встали.
Номер слайду 15
Короткий огляд дитячого порталу Пустунчик з можливістю роботи з розмальовками он-лайн за посиланням https://pustunchik.ua/ua/games/coloring
Номер слайду 16
Повторення правил техніки безпеки. Гра «Вірно - не вірно». Якщо відповідь на запитання - «Вірно», учні хлопають в лодоні один раз, якщо – «Не вірно», то двічі. Не можна включати та виключати комп’ютер без дозволу вчителя. Можна запускати програми без дозволу вчителя. Суворо забороняється працювати у вологу одязі, з вологими руками. Дозволяється ходити по класу під час уроку без дозволу вчителя, а також голосно говорити або виражати свої емоції. Дозволяється самостійно, без дозволу вчителя вмикати і вимикати пристрої. Спокійно, не поспішаючи заходь до кабінету інформатики. Суворо забороняється торкатися роз’ємів з'єднувальних кабелів, дротів живлення або приладів заземлення. Категорично забороняється самостійно виправляти несправності та недоліки в роботі ЕОМ. Кожні п’ять хвилин необхідно намагатися відривати очі від екрану. Сидіти за комп’ютером треба вільно, без напруги, не сутулячись і не навалюючись на спинку стільця. Можна заходити в мережу без дозволу вчителя. Треба бути уважним, дисциплінованим, обережним.
Номер слайду 17
Робота на комп’ютері Відкрити файл «Розмальовка». Розфарбувати малюнок теплими чи холодними кольорами (на вибір учня).
Номер слайду 18
Виконання вправи для зняття зорової втоми Очі щільно ми закрили — Це один, два, три, чотири. Потім ширше розкриваєм, Вдалині щось роглядаєм. І поки ми розглядали — До шести порахували. Щоб очі наші відпочили, Робим це разів чотири.
Номер слайду 19
Гра «Потяг знань». Робота в групах. Необхідно паровозиком записати всі інструменти графічного редактора, які допомагали вам зафарбовувати.
Номер слайду 20
Гра «Мікрофон» Знання і вміння працювати в графічному редакторі я використаю ….