Добірка ігор для розвитку пам'яті 1 клас

Про матеріал
Перераховані ігри на розвиток пам’яті не вимагають практично ніякої підготовки, але дуже цікаві дітям які щойно прийшли після садочку в школу.Так непомітно, в процесі гри, ви з легкістю будете тренувати пам’ять дитині.
Перегляд файлу

Добірка ігор для розвитку пам’яті.

  1. Запам’ятай  слова по порядку.  Називаємо кілька слів, які дитина повинна запам’ятати і повторити в тому ж порядку. Для початку можна використовувати в грі лише декілька слів – 3-5. Далі можна ускладнювати правила гри, збільшуючи кількість слів. Наприклад: будинок, сонце, каша, лампочка, собака.

 

  1. Хто загубився. Перед малюком викладаємо кілька предметів (штук 5-6 не більше) і просимо запам’ятати  їх. Далі учень  відвертається, а ми швидко ховаємо однин  з предметів. Повернувшисьучень повинен уважно визначити, хто ж утік і загубився.

 

  1. Картинки. Для цієї гри підійдуть будь-які кольорові картинки, якщо у вас є книжка з великою кількістю картинок, сміливо беріть її. Дитині показуємо картинку, і просимо запам’ятати все, що на ній зображено. Після того, як дитина подивилась і все запам’ятав, картинку прибираємо і просимо дитину по пам’яті відтворити все, що він бачив.

 

  1. Портрет. Пропонуємо дитині уважно подивитися на однокласника і запам’ятати, у що він одягнений. Далі дитина  виходить в іншу кімнату і щось міняє у своєму образі, наприклад, надягає шапку. Повертається в кімнату. Дитина уважно дивиться на товариша і повідомляє, що змінилося в його образі.

 

  1. Танцюємо. Ця гра допомагає в розвитку рухової пам’яті. Включаємо музику і відтворюємо під неї який-небудь нескладний рух. Наприклад, сісти навпочіпки, встати, а потім підняти руки вгору. Пізніше кількість рухів можна збільшувати. Дитина в свою чергу запам’ятовує рухи вчителя, а потім відтворює їх по пам’яті.

 

  1. Повторюшка. Для гри використовуємо підручні матеріали: гудзики, монетки, рахункові палички. За допомогою перерахованих предметів викладаємо нескладне зображення, наприклад, будиночок або цифру 1. Пропонуємо дитині запам’ятати зображення, після чого учень відтворює побачене.

 

  1. Малюнок. Малюємо на аркуші паперу простий малюнок, наприклад, круг, трикутник, квадрат. Зображення протягом декількох секунд показуємо дитині, після чого прибираємо і учні  повині відтворити малюнок на своєму листку. Спершу малюнки створюються простим олівцем, далі можна ускладнювати різними кольорами, формами, кількістю зображених на аркуші паперу предметів.

 

  1. Знайди зображення. Дитині показуємо картку із зображеними на ній тваринами. Після того, як дитина уважно подивилась і запам’ятала, картку прибираємо. Далі перед дитиною викладаємо кілька карток із зображеними на них різними тваринами, в тому числі і ту, яку дитина запам’ятовувала. Просимо дитину уважно подивитися на картинки і вказати ту, яку йому показували. На початку, можна обмежитися 4-5 картками, далі ускладнюємо вправу за допомогою збільшення кількості картинок.

 

  1. Слова. У цю гру можна грати, як удвох, так і з групою дітей. Називаємо слово (наприклад, сонце), малюк його запам’ятовує, повторює і додає будь-яке додаткове слово (наприклад, озеро). Наступний гравець (або знову ви, якщо граєте удвох з дитиною) називає всі перераховані раніше слова і додає одне нове слово (наприклад, сонце, озеро, верблюд). Гра продовжується до тих пір, поки один з гравців не зможе відтворити всі раніше названі слова.
  2. Знайди 10 відмінностей. Дитині демонструємо дві картинки, які мають незначні відмінності один від одного. Дитина, уважно вивчивши картинки, повинна знайти ці відмінності й назвати.

 

  1. Дії. Дитині пропонуємо виконати дії в певному порядку. Наприклад, підійди до свого столу, візьми червоний фломастер і віднеси його на стіл вчителя

 

 

docx
Додано
9 листопада 2020
Переглядів
511
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку