24 вересня о 18:00Вебінар: Використання елементів проєктної діяльності в умовах змішаного навчання

Додаткові матеріали з української літератури (7 клас)

Про матеріал

Запропоновані різнорівневі завдання з курсу української літератури для 7 класу дозволять учителеві перевірити сформовані предметні компетентності здобувачів освіти, а саме: знання імен митців та їхніх творів, які вивчалися; уміння виокремлювати серед них ті, які найбільше запам'яталися; навички будувати міркування про них; аналізувати життєві ситуації, людські вчинки на матеріалі вивчених творів; критично оцінювати набутий досвід після прочитання художніх творів.

Перегляд файлу

Українська література (7 клас)

Зрізи знань за рік

Різнорівневі завдання (І варіант)

І. Впізнай літературного  героя.

1. Хто  говорить і кому:  «Я забороняю вам працювати! Ваша праця – це спорт»?

2. Про якого героя ці слова: «Як він ішов! / Зачарований світом, / Натхненно і мудро творив ходу…»?

3. Хто: «…ночей не доспала / І водила мене  у поля край села…»?

4. Хто говорить і кому: – «…вона із димаря вночі літала чи згасила зірку?»?

5. Хто каже: «О, мій господар дуже страшний»?

6. Хто: «Доріс … до парубка. Так його вигнало й розперло, такий став гладкий та опецькуватий! Пика така широка та одутловата, як у того салогуба, а руки білі та ніжні, як у панночки. Так од чого б їм зашерхнуть?...»?

ІІ. Установи відповідність.

1. «Климко»;                А) О. Стороженко;

2. «Гер переможений»;      Б) В. Симоненко;

3. «Скарб»;       В) О. Теліга;

4. «Вчителька»;       Г) А. Малишко;

5. «Радість»;       Ґ) Л. Пономаренко;

6. «Лебеді материнства»;     Д) Г. Тютюнник.

ІІІ. Відгадай назву твору за темою.

1. змалювання героїчної боротьби русичів проти монголо-татарських нападників.

2. відтворення благородства, відповідальності, мужності, вірності козаків-запорожців.

3. показ «світової зорі», яка осяває молодій людині шлях у житті.

4. вміння прощати – одна із найбільших людських чеснот.

5. заклик до боротьби проти несправедливого суспільного ладу, віра в світле майбутнє України.

6. образ матері – святиня, що асоціюється з образом України; її не можна вибирати.

ІV. Літературознавчий калейдоскоп.

1. Історична повість – це…

2. … – пісня, що має два 14-складових рядки.

3. Вільний вірш – це….

4. … – система пов’язаних між собою подій.

5. Автобіографічний твір – це….

6. … – невеликий прозовий твір із напруженим сюжетом і несподіваною розв’язкою.

V. Напишіть творчу роботу на одну із тем:

1. Пісня – душа народу.

2. Подорож до Тухольської республіки.

3. «Ми чуємо тебе, Тарасе, крізь століття…».

4. Чи варто закохуватись, якщо кохання завдає страждань?

5. «Козацькому роду нема переводу».

6. Краса людської душі на сторінках повісті М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять».

7. Як я розумію милосердя людської душі (за вивченими творами).

8. Щастя для мене – це….

9. Богатир Карпат – Іван Сила.

10. Ідея патріотичного оптимізму та життєлюбства у творах Олега Ольжича та Олени Теліги.

11. Пісенна творчість Андрія Малишка.

Українська література (7 клас)

Зрізи знань за рік

Різнорівневі завдання (ІІ варіант)

І. Впізнай літературного  героя.

1. Хто так думав: «Ось він простягає візитку… Годує його першим обідом – неперевершеним бульйоном з індички. П’є французьке шампанське за рекорд. Дарує йому власний годинник зі срібним ланцюжком…»?

2. Кому належать  ці слова: «Добре, що діти сплять, а то ще б навчилися брехати, як люди. І як це людям язик на таку брехню повертається? Погані люди. Одні з голоду гинуть, а другі папір у ящик ховають. Хіба ж папір важніший від життя…?»

3. Хто: «…розірвав папір, дістав галету, надкусив і почав швидко жувати. В роті зробилося терпко і холодно, Під ложечкою млосно зассав голод…»?

4. Кому належать ці згадки: «Я пам’ятаю, як урочисто проводжали плугатарів із раннім плугом. Коли ж вони повертались увечері додому, їх стрічали старі й малі…»?

5. Про кого йдеться: «Вони були нормальні  і здорові, а ця чаклунка збила їх з пуття»…?

6. Хто: «…був мужчина, як дуб. Плечистий, підсадкуватий, з грубими рисами лиця і грубим, чорним волоссям, він і сам подобав на одного з тих злющих… ведмедів, яких їхав воювати…»?

ІІ. Установи відповідність.

1. «Кольорові миші»;      А) А. Чайковський;

2. «Русалонька із 7-В…»;     Б) Б. Лепкий;

3. «Тополя»;      В) О. Гаврош;

4. «Неймовірні пригоди Івана Сили»;   Г) Т. Шевченко;

5. «За сестрою»;       Ґ) Л. Костенко;

6. «Мишка»;       Д) М. Павленко.

ІІІ. Відгадай назву твору за темою.

1. ствердження унікальності та неповторності кожної людини.

2. благородство дитячого серця, виражене у самопожертві в роки війни.

3. духовне багатство – найбільший скарб у житті.

4. істинні та фальшиві цінності у прагненні кожної людини бути щасливою.

5. зіткнення неповторності й буденності, творчості й стандарту.

6. віра в перемогу людської доброти, милосердя і благородства.

ІV. Літературознавчий калейдоскоп.

1. Пафос твору – це…

2. … – виразна подробиця, що несе значне змістове навантаження, викликає в уяві читача низку асоціацій.

3. Ліричний герой – це….

4. … – повчальна алегорична оповідь із чітко вираженою мораллю.

5. Диптих – це….

6. … – невеликий віршований твір, в якому розповідається про події, персонажів героїчного, історичного або фантастичного характеру.

V. Напишіть творчу роботу на одну із тем:

1. Пісня – душа народу.

2. Подорож до Тухольської республіки.

3. «Ми чуємо тебе, Тарасе, крізь століття…».

4.  «Козацькому роду нема переводу».

5. Як я розумію милосердя людської душі (за вивченими творами).

6. Щастя для мене – це….

7. Богатир Карпат – Іван Сила.

8. Ідея патріотичного оптимізму та життєлюбства у творах Олега Ольжича та Олени Теліги.

9. Пісенна творчість Андрія Малишка.

 

doc
Додано
20 липня
Переглядів
138
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку