30 вересня о 18:00Вебінар: Використання нестандартних завдань у навчанні природничих дисциплін

Михайло Панасович Стельмах, повість «Щедрий вечір». Розділ ІІІ. Тест

Про матеріал
Мета тесту - перевірити знання учнями змісту третього розділу повісті М. Стельмаха "Щедрий вечір", розвивати память, логічне мислення, емоційну сферу дітей та підлітків, учити їх аналізувати вчинки та характери людей, шукати причинно-наслідкові звязки, робити висновки. Кожне питання має один правильний варіант відповіді; одне питання - на встановлення відповідності, одне - для висловлення учнем власної думки. Наявні міжпредметні звязки з українською мовою. Відповідає вимогам чинної програми.
Перегляд файлу

Михайло Панасович Стельмах, повість «Щедрий вечір». Розділ ІІІ. Тест

І варіант

1.Розділ починається поетичним описом

 А стиглого жита   Б працьовитого вітряка   В  голубого неба

2.Михайлику славно стає на душі, бо його назвали

А дорослим  Б помічником  В женцем

3.Тітка Одарка побажала Михайлику :  А бути гарним женцем, і косарем, і орачем, і сіячем  Б  бути гарним помічником, і женцем, і косарем   В бути надійною підтримкою та опорою для батьків у майбутньому

4.Серп Михайлику подарований

 А батьком  Б мамою  В тіткою Одаркою

5.На скошених луках, де темніли стіжки сіна, женці почули пісню

А жайворонка  Б перепілки  В деркача

6.У реченні «Чому я тоді не вмів шанувати цієї одежини, як шаную тепер, коли на скроні випав вічний сніг?» мова йде про  А кирею  Б свиту  В кожуха

7.У реченні «Ми пішли на вогник, що так принадно, золотою квіткою, вихоплю-вався з петрівчанської ночі» автор використав художній засіб

А  метафору  Б порівняння  В епітет

8.Дід Корній по-дружньому назвав Михайлика

А  Житній   Б  Сонячний   В  Пшеничний

9. У реченні «У діда Корнія одразу сміються очі, брови, губи й довгі вуса, до яких підбирається вогонь»  автор використав  художній засіб

А  метафору  Б  порівняння  В епітет

10.Синонімом до виділеного в реченні слова «Хоч воно мале, а реп’яшисте» є

А чіпке   Б настирне   В причепливе

11.Якими, на вашу думку, є головні риси характеру діда Корнія:

А  оптимізм та любов до життя, трудолюбивість  Б  любов до рідних і близьких та турбота про них   В    почуття гумору, працелюбність, справедливість, кмітливість

12.Установіть відповідність між персонажем та особливостями його мови

  Персонаж                           Мова персонажа

1.Люба           А І тиша, тиша навкруги, бо молодик над степами, бо сон у степах

2.Михайлик   Б Часом з квасом, порою з водою.

3.Тітка Одарка В Ти, Михайлику, де хочеш спати, на возі чи під стіжком?

4.Батько         Г То щасти тобі доля бути гарним женцем, і косарем, і орачем…

5.Дід Корній Д  Я тільки трошечки-трошечки побуду з вами.

                       Е  Капосна таки твоя Обмінна.

13. Хто з персонажів найбільше припав вам до душі? Чим саме? Обгрунтуйте власну думку.     

 

 

Михайло Панасович Стельмах, повість «Щедрий вечір». Розділ ІІІ. Тест

ІІ варіант

1.Розділ починається поетичним описом 

А стиглого жита   Б росяного поля       В працьовитого вітряка

2. Михайлику славно стає на душі, бо його назвали

А помічником  Б женцем   В господарем

3. Тітка Одарка побажала Михайлику:  А бути гарним помічником, і женцем, і косарем   Б  бути надійною підтримкою та опорою для батьків у майбутньому               В  бути гарним женцем, і косарем, і орачем, і сіячем 

4. Серп Михайлику подарований

А  мамою Б тіткою Одаркою  В батьком

5. На скошених луках, де темніли стіжки сіна, женці почули пісню

А перепілки  Б деркача  В жайворонка

6. У реченні «Чому я тоді не вмів шанувати цієї одежини, як шаную тепер, коли на скроні випав вічний сніг?» мова йде про  А свиту  Б кожуха  В кирею

7. У реченні «Ми пішли на вогник, що так принадно, золотою квіткою, вихоплювався з петрівчанської ночі»  автор використав художній засіб:

 А порівняння  Б епітет  В  метафору

8. Дід Корній по-дружньому назвав Михайлика

А  Ранній    Б   Пшеничний   В  Сонячний

9.У реченні «У діда Корнія одразу сміються очі, брови, губи й довгі вуса, до яких підбирається вогонь»  автор використав  художній засіб

А епітет  Б метафору  В порівняння

10. Синонімом до виділеного в реченні слова «Хоч воно мале, а реп’яшисте» є

А  настирне  Б чіпке  В причепливе

11. Якими, на вашу думку, є головні риси характеру діда Корнія:

А  оптимізм та любов до життя, трудолюбивість      Б  почуття гумору, працелюбність, справедливість, кмітливість   В  любов до рідних і близьких та турбота про них

12.Установіть відповідність між персонажем та особливостями його мови

  Персонаж                     Мова персонажа

1.Михайлик        А Ти ж тільки обережненько жни – серп не іграшка…

2.Тітка  Одарка  Б Ми, наче у сні, їдемо з татом на стависько.

3.Батько              В Коли взяв з собою ложку, то, либонь, буде добрий.

4.Люба     Г Лягай, синку, бо вже люди ніч розібрали, нам нічого не залишиться

5.Дід Корній      Д Підвечір підбилося жито, у дрімоті сивіє вітряк.

                      Е Ми зараз же побіжимо до дядька Себастіяна і розкажемо йому…

13. Хто з персонажів найбільше припав вам до душі? Чим саме? Обгрунтуйте власну думку.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Браїлова Олена
Додано
5 серпня
Переглядів
77
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку