5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Михайло Панасович Стельмах, повість «Щедрий вечір». Розділ І. Тест 2

Про матеріал
Мета тесту - перевірити знання учнями змісту першого розділу повісті М.Стельмаха "Щедрий вечір", розвивати память, логічне мислення, учити їх аналізувати вчинки та характери людей, шукати причинно-наслідкові звязки, робити висновки. Кожне питання має один правильний варіант відповіді; два питання - на встановлення відповідності. Наявні міжпредметні звязки з українською мовою. Відповідає вимогам чинної програми.
Перегляд файлу

Михайло Панасович Стельмах, повість «Щедрий вечір». Розділ І. Тест 2

І варіант

1.У якимівській загорожі Михайлик зустрів А Любу Б тітку Василину В батька

2.Тітка Василина співала театрі   А Вінницькім  Б Черкаськім  В  Одеськім

3.Люба розповіла, що дітками в лісі розжився   А борсук  Б їжак  В хитрий лис

4.Люба запропонувала наварити  А козацького кулешу  Б  юшки  В борщу

5.За десятину землі батько просив золотом  А сто карбованців

Б сто двадцять карбованців   В дев’яносто карбованців

6.Очі в батька Михайлика були  А голубі, як небо Б  сірі  В карі

7.У сні Михайлика біля Якимівської загорожі стояли

А борсук із борсученятами  Б качка з каченятами  В їжак із їжаченятами

8.Гриби-красноголовці заговорили людською мовою й сказали: А «Михайлику, ми сумували за тобою»  Б «Михайлику, не їдь у степи…»  В «Як спалося тобі?»

9.Біля хати Михайлика росли  А берези  Б  липи  В ясени

10. Установіть відповідність між персонажем та елементами зовнішності (одягу)

  Персонаж                  Опис елементів зовнішності (одягу)

1.Михайлик          А Широка полотняна спідничка дзвоником кружляє навколо

                                   її  босих ніг, а коси вигойдуються, куди їм хочеться.

2.Люба                  Б Коси аж виспівують на плечах і прямо золотом сяють, хоч

                                  підставляй жмені під них…

3Тітка Василина ВМов чужі, сиділи на ясенових лавах брати й братова, мовчали

4.Мама Михайла Г Прибитий горем, згадками я забився у садок, упав на траву

                  Д В її тепер прибляклих, мов пізніші волошки, очах аж куриться туга.

11.Переконати батьків Михайлика не їхати у степи змогла

 А тітка Василина   Б Люба   В тітка Марійка

12.Установіть відповідність між персонажем та його зовнішністю, мовленням

  Персонаж                   Зовнішність, мовлення персонажа

1.Люба                      А У сірих очах стрепенулися посмутнілі бісики.

2.Михайлик              Б У руках вона тримала зеленкуватий глечик із суницями.

3.Мама Михайлика В Поки я це прикидаю в думці, надворі привітно обізвалась

                                      наша качка.

4.Батько Михайлика Г Може, послухаємо їх, Панасе?

                                    Д Скрипнула хвіртка, а далі забриніли ворота…

13.У реченні «На старій, оброслій скрипухом березі зацокала вивірка»  виділене

слово означає    А  сорока  Б  білочка  В дятел

 

Михайло Панасович Стельмах, повість «Щедрий вечір». Розділ І. Тест 2

ІІ варіант

1.У якимівській загорожі Михайлик зустрів А батька Б тітку Василину В Любу

2.Тітка Василина співала театрі   А Черкаськім  Б Вінницькім В  Одеськім

3.Люба розповіла, що дітками в лісі розжився  А хитрий лис  Б їжак  В борсук

4.Люба запропонувала наварити   А козацької юшки  Б  кулешу   В борщу

5.За десятину землі батько просив золотом  А сто двадцять карбованців

Б дев’яносто  карбованців   В сто карбованців

6.Очі в батька Михайлика були  А голубі, як небо Б  карі  В сірі

7.У сні Михайлика біля Якимівської загорожі стояли

А качки та курчата  Б борсук із борсученятами  В їжак із їжаченятами

8.Гриби-красноголовці заговорили людською мовою й сказали: А «Михайлику, ми сумували за тобою»  Б «Як спалося тобі?»   В «Михайлику, не їдь у степи»

9.Біля хати Михайлика росли  А ясени  Б  каштани  В  акація

10.Установіть відповідність між персонажем та елементами зовнішності (одягу)

  Персонаж                  Опис елементів зовнішності (одягу)

1.Михайлик               А Поправляє крамну блузку, на якій окасті гудзики

                                         ображено  понадимали щічки.

2.Люба                       Б І враз така печаль налягає на неї, що нажурені повіки

                                      починають тремтіти,  як у зобидженої дитини.

3.Дядько Володимир  В А кілька краплинок падають на мою чуприну…

4.Мама Михайлика     Г Дідова хата дісталася дядькові Івану й дядині Явдосі.

    Д Натоптаний м’ясом, здоров’ям і підозріливістю, він статечно поздоровкався

11.Переконати батьків Михайлика не їхати у степи змогла

А  Люба   Б  тітка Василина     В тітка Марійка

12.Установіть відповідність між персонажем та його зовнішністю

  Персонаж                      Зовнішність, мовлення персонажа

1.Люба                      А Добрий ранок, дівчинятко…

2.Михайлик         Б Він поставив глечик на стіл і однією рукою пригорнув Любу.

3.Мама Михайлика В Над городами, журавлями і підсиненими оселями маревом

                                      тремтів тихий росяний сон .   

4.Батько Михайлика Г У хату входять батьки й мовчки дивуються, що я встав…

                                    Д Радіють її карі, з краплинами роси очі, радіє потрісканий

                                        вузлик губів і ямка під ними…

13.У реченні «Вража гадина мало не з’їла нашу трясогузку» виділене слово означає    А лисиця  Б гадюка  В вуж

 

docx
Додав(-ла)
Браїлова Олена
Додано
3 серпня
Переглядів
78
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку